Gå til innhold

Diablo III: Rykter og Storyline


Anbefalte innlegg

*snip*

9008943[/snapback]

 

Jeg prøvde meg på HC en liten stund, men jeg fikk det ikke helt til. All respekt til de som får det til, men det passet ikke helt for meg.

9008960[/snapback]

 

Det skal litt spesielle mennesker til for å spille HC, du må like å ikke slappe av når du spiller, du må spille seriøst konstant, du kan dø av lagg, stygg spawn combo, eller bli tppked(drep av en annen spiller) mens du går inn i en tp. Det er umulig å ta hellruns for å lvle public, da blir du drept, du kan aldri stole på andre high folk, du må bli boostet av venner, det er få norske folk, du kan ikke pvpe på low(under 90) lvl, og hvis du skal pvpe så kan du ikke gjøre det mot alle classes(hdins).

 

Hvis man har en fast gruppe å henge med så er det sjukt gøy :ph34r: , ellers så vil du ikke komme høyere enn 70 før du blir tppked på et nm/hell baalrun.

 

Edit: Nå som jeg har falt for hc så kan jeg aldri tenke meg å spille sc, det blir for kjedelig desverre :| Man må også kjenne hvor man går, så hvis hc kommer i d3 så er det ikke lurt å ta hc før man har spilt ei stund på sc.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drev aldri på med det der :p

Likte best å leve etterpå, det kjekke med Diablo 2 var å finne "magical items" :D

 

Skal jeg bytte navn på tråden til bare "Diablo 3", syntes "Ryktestarter" ikke hadde så mye med den nåværende diskusjonen å gjøre...

Endret av Mr_Wood
Lenke til kommentar
Drev aldri på med det der :p

Likte best å leve etterpå, det kjekke med Diablo 2 var å finne "magical items" :D

 

Skal jeg bytte navn på tråden til bare "Diablo 3", syntes "Ryktestarter" ikke hadde så mye med den nåværende diskusjonen å gjøre...

9009057[/snapback]

 

Hva med "Diablo III: Generell diskusjon"?

Lenke til kommentar
Drev aldri på med det der :p

Likte best å leve etterpå, det kjekke med Diablo 2 var å finne "magical items" :D

 

Skal jeg bytte navn på tråden til bare "Diablo 3", syntes "Ryktestarter" ikke hadde så mye med den nåværende diskusjonen å gjøre...

9009057[/snapback]

 

Hva med "Diablo III: Generell diskusjon"?

9009096[/snapback]

 

Done, takk for forslag :) (er dårlig med dem der Topic navna :( )

Lenke til kommentar
Personlig mener jeg Diablo 3 er blitt til hellgate london og world of warcraft, men dersom de lager en direkte oppfølger kommer jeg til å bli _veldig_ fornøyd!

9009552[/snapback]

 

Du er på villspor, hva har World of Warcraft å gjøre med Diablo?

Lenke til kommentar
Det gidder jeg ikke svare på engang. Har du spilt begge spillene bør likhetene være åpenbare.

9010273[/snapback]

 

Tenkte jeg ikke skulle svare på den første tråden din før jeg hørte hva du hadde å si, men når dette svaret kom må jeg bare det...

 

La oss se nå...

 

Likehtene: Man lvler, skaffer bedre items, skills, monster, npcer, ehmm life/manabar(kule)?

 

Nå beskrev jeg alle mmorpg/rpg spill som finnes. Kan ikke du kjøre på med likhetene som gjør WoW en oppfølger til D2.

 

Kan ta ulikhetene:

- Diablo holder til på battle.net der alt foregår, trading, chatting og camping. I WoW skjer dette på en server. I diablo har du ladder/non ladder og HARDCORE/SORFTCORE

- Diablo er fastsatt til deler av verden, f.eks Europe, her kan du dra til alle slags games. I WoW holder du deg til deler av verden, men her må du bli på en server.

- Diablo spilles i 8man games, WoW har instancer på 5/15/20/40 er det vel nå.

- Diablo er designet for 8man games/pvp, WoW er designet for mass games/pvp.

- Potions er eneste måte for healing i pvp(LL i pve), mens WoW har healing classes.

- Acts

 

Det som skiller Diablo fra spill som WoW er at spillet ikke er lagd for mass pvp, men for 8man pvp. Slenger man på 40man games i Diablo så blir det bare chaos.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Så ditt standpunkt er at Blizzard ikke lånte noen ting fra diablo-serien når de lagde World of Warcraft?

WOW er IMHO en merge mellom Warcraft og Diablo. Du ser faktisk ting fra diablo gå over til wow allerede i WC3.

 

Men dette er bare min mening, og jeg orker ikke debattere dette ytterligere. Det er heller ikke det denne tråden er her for.

Lenke til kommentar

Les reglene folkens, vi vil ikke at tråden skal bli stengt, kan sette opp egen tråd, om WoW har noen sammenheng med Diablo.

 

Uansett, har gravd litt rundt forbi, og fant ut at Planet Diablo har mye bra angående Diablo 3. Skal Copy paste til post 1, så les der!.

 

Oppdatert!, Følg med på Post 1 folkens.

Endret av Mr_Wood
Lenke til kommentar

Nytt Rykte!

 

Oppdatert post 1: Se rykte 4. (Ett veldig bra rykte som passer navnet "Rykte")

 

Oppdatert post 1 (igjen): Se Rykte 5. (Fra Wikipedia denne gangen)

 

Edit : Sengetid, kos dere med ryktene!

Endret av Mr_Wood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...