Gå til innhold

TES: Patching av Morrowind GOTY


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt Morrowind GoTY (tribunal og bloodmoon), og plages endel ved at spillet kræsjer, så en patch er nok tingen, men hvordan patch burde jeg laste ned?

 

Har versjon 1.5.1629. (Er det forskjellige patcher til forskjellige versjoner?)

9001561[/snapback]

 

Er det helt randomcrashes du har?

 

Er noen år siden jeg har spilt, men etter ihvertfall oppgradering til Bloodmoon fikk jeg også dette problemet, fant aldri noen fiks på det, men crashen kom ALLTID rett etter jeg hadde gått av en strider (eller hva de nå het) mellom byene.

 

Løsningnen var at jeg måtte quicksave hver gang jeg skulle ut å reise.

Lenke til kommentar
Er det helt randomcrashes du har?

 

Er noen år siden jeg har spilt, men etter ihvertfall oppgradering til Bloodmoon fikk jeg også dette problemet, fant aldri noen fiks på det, men crashen kom ALLTID rett etter jeg hadde gått av en strider (eller hva de nå het) mellom byene.

 

Løsningnen var at jeg måtte quicksave hver gang jeg skulle ut å reise.

9006606[/snapback]

Ja, de kommer helt plutselig. Som regels hvis jeg loader en savegame.

Har ikke hatt det problemet med stilt stridern enda.

 

Jaja, får bare quicksave ofte :)

 

PS: Anbefaler deg til å spille igjen :) Fant et kart jeg skrev ut for noen år siden, og angrer ikke at jeg tok opp spillet igjen! :thumbup:

Lenke til kommentar

Morrowind kræsja til desktop innimellom selv med max patcha versjon.

Det var helt grusomt uten patches, husker jeg. Og questloggboka er et fullstendig makkverk uten patch, helt umulig å holde styr på når questene (og dialoger) listes opp kronologisk istedet for etter completed/not completed. Det ble fixet i en eller annen patch.

 

Men jeg syns ikke jeg var grusomt plaget med det etter patcher. Må jo save litt ofte sånn i tilfelle, da. Har ingen planer om å spille det pånytt, spilte det + begge tilleggspakkene sammenhengende en hel sommerferie, og prøvde omtrent alt som eksisterte av mods også.

 

Spillet har et seriøst balanseproblem når man blir høy level, for da blir ingenting vanskelig lengre. Selv de største monstrene ryker ned på 2-3 sverdslag eller spells fordi man finner så ekstreme våpen, og slåssing blir bare et unødvendig slit man helst vil bare unngå.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Morrowind kræsja til desktop innimellom selv med max patcha versjon.

Det var helt grusomt uten patches, husker jeg. Og questloggboka er et fullstendig makkverk uten patch, helt umulig å holde styr på når questene (og dialoger) listes opp kronologisk istedet for etter completed/not completed. Det ble fixet i en eller annen patch.

 

Men jeg syns ikke jeg var grusomt plaget med det etter patcher. Må jo save litt ofte sånn i tilfelle, da. Har ingen planer om å spille det pånytt, spilte det + begge tilleggspakkene sammenhengende en hel sommerferie, og prøvde omtrent alt som eksisterte av mods også.

 

Spillet har et seriøst balanseproblem når man blir høy level, for da blir ingenting vanskelig lengre. Selv de største monstrene ryker ned på 2-3 sverdslag eller spells fordi man finner så ekstreme våpen, og slåssing blir bare et unødvendig slit man helst vil bare unngå.

9012568[/snapback]

Det er jo klart at det er artigst i begynnelsen siden man blir litt for god mot slutten..

Var akkurat det samme i Diablo II.. ;)

 

Nei, jeg skal laste ned patch, håper det ordner seg litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...