Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første gang med hore


Gjest Gjest_Anders_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var selv nettopp i Bulgaria og fikk tilbudt en BJ for 6 leva(en leva er ca 4.6 NOK) - grunnen til at det endte opp så billig var at jeg sa bare "i have no money, i have no money!" - tok så opp for å vise alt jeg hadde og stod der med 6 levas i hånda, og ble plutselig dratt inn på stranda. Klarte heldigvis å rive meg løs, før jeg sprang videre :p var utrolig morsomt; det er sånn syden er.

 

Til trådstarter: shit happens, se på det som en artig hendelse. Det blir ikke mer enn hva du selv gjør det til.

9076368[/snapback]

 

Ja, faen. Det kryr av dem der nede. Og de godtar ikke et nei for et svar. Kompisen min ble fysisk holdt igjen av to horer.

Lenke til kommentar
Kjenner til den fra Gran Canaria ja (foruten om at der var horene svinedyre (og nei jeg kjøpte ikke)). Ble så å si overfalt av horer, befølt her og der etc. de tok ikke nei til svar og en gang ble vi (var på guttetur med 3 kamerater) forfulgt av 7-10 horer ca 3km xD

9080165[/snapback]

 

En må passe seg litt for horene som klenger alt for mye..

 

Det er mange av dem som er eksperter i å få lurt ned ei hånd for å rappe mobilen, penger eller hva du måtte ha der mens hu beføler deg andre stedet f.eks..

 

Altså mange av dem er tyver utkledd som horer ;)

Lenke til kommentar

Altså mange av dem er tyver utkledd som horer ;)

9084398[/snapback]

 

Også har du horer utkledd som tyver.

 

de kommer hjem til deg om natta, later som om de prøver å stjele sølvtøyet ditt, men du fersker de, før de kler av seg, og får deg til å glemme annmeldelsen. På veien ut tar de allikevell med seg sølvtøyet som betaling for akten.

 

:ph34r:

Lenke til kommentar

Altså mange av dem er tyver utkledd som horer ;)

9084398[/snapback]

 

Også har du horer utkledd som tyver.

 

de kommer hjem til deg om natta, later som om de prøver å stjele sølvtøyet ditt, men du fersker de, før de kler av seg, og får deg til å glemme annmeldelsen. På veien ut tar de allikevell med seg sølvtøyet som betaling for akten.

 

:ph34r:

9084415[/snapback]

 

Haha, denne var ikke så dum ;)

Lenke til kommentar

Var i Spania i en uke nå nettop, der nede kom det også en hore og begynte og klå osv.

Jeg, full som jeg var ble jo kåt som fy på noen få sekunder, og 20 Euro for en time hørtes bra ut, hun så jo tross alt rimelig bra ut!

 

Hadde det ikke vært for kompisen min som også var der så hadde det nok endt opp med litt smurfing.

Lenke til kommentar

Big deal da trådstarter. Husk å miste jomfrudommen er da ikke all verden da. Du mister ingenting egentlig, its all in your mind. Eneste er jo at det er første gang du har hatt sex. Og hva i huleste har dine fremtidige damer med at du har hatt deg med en hore da? Hadde en kompis av meg sagt noe sånt hadde jeg nok bare ledd litt pga kor tidi situasjonen han endte opp i var og ikke pga han hadde seg med en hore.

Lenke til kommentar
Jeg hadde absolutt ikke likt tenken på å ha sex med en person som har hatt sex med en hore før meg. Horer ser jeg på som skitne og ekle, jeg har ingen behov for å vite slike ting om partnerene mine. Desperasjon er ingen turnon.

9087386[/snapback]

Du har tydeligvis aldri sett en "skikkelig" hore i hele ditt liv. Joda, enkelte av dem i u-land er relativt ustelte og ser ekle ut. Men en skikkelig hore, uansett land du kommer til, spiller på menns drømmer for å få mat på bordet. De færreste menn drømmer om en dame som stinker svette. De dusjer etter all sannsynlighet like ofte som deg, og er ADSKILLIG mer velstelt enn deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I amsterdam er det jo et lovlig yrke.. Om du ikke sitter igjen med aids eller anna rusk i bananen, så har det vel egentlig fint liten betydning for deg eller noen andre framtidige..

 

Første gangen spesiell? ehhh.. jaja.. :roll: Det blir ikke spesielt fordi det var første gangen, det blir spesielt fordi det var spesielt.. enkelt å greit..

 

husker du første sykkelturen din? Ikke jeg heller..

Endret av r0zie
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Du har tydeligvis aldri sett en "skikkelig" hore i hele ditt liv. Joda, enkelte av dem i u-land er relativt ustelte og ser ekle ut. Men en skikkelig hore, uansett land du kommer til, spiller på menns drømmer for å få mat på bordet. De færreste menn drømmer om en dame som stinker svette. De dusjer etter all sannsynlighet like ofte som deg, og er ADSKILLIG mer velstelt enn deg.

 

Kjempelike!

 

Problemet - som alltid - er at folk skal slenge rundt seg med generaliseringer om fenomener de ikke engang har forsøkt å sette seg inn i, og særlig når det kommer til prostitusjon så er det alltid motstanderne som vet minst og har det svakeste vurderingsgrunnlaget. De fleste har sett slitne gateprostituerte fordi de er så lett synlige, og tenkt at prostitusjon er en ekkel bransje. Innrømmer at dette også var mitt førsteinntrykk. Men i den andre av spekteret har du eskortepiken med leilighet med Frogner, dyr garderobe, høyere utdanning, språkkkunnskaper, upåklagelige manerer og bedre hygiene enn de fleste.

 

De fleste prostituerte befinner seg et sted mellom disse to ekstremitetene, men poenget er at prostitusjon ikke er én ting, og eskortepiken har like lite til felles med gatejenta som en bygningsarbeider har til felles med direktøren i selskapet.

 

Ellers vil jeg utfordre ideen om at disse jentene skal ha til "mat på bordet", men det var kanskje bare en uttrykksform? Min erfaring er at de sikter adskillig høyere enn som så, og at det var derfor de valgte prostitusjon fremfor å være hjemmeværende eller holde en 9-4 jobb i hjemlandet. Man snakker gjerne om jenter som er drevet av fattigdom osv., men selv om Øst-Europa og Thailand ikke er like rike som Vest-Europa eller Nord-Amerika så er ikke dette fattige land i internasjonal sammenheng og de aller fleste har livets nødvendigheter.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...