Gå til innhold

Dark_Alex slutter med OE-firmware til PSP

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå ser det ut til at Dark Alex slutter.

Bye, scene.

I've decided to cease OE development, and leave PSP scene.

The reasons are various.

One of them is the time it consumes, which i'm losing from other things.

The other is related to my security. I didn't like Sony menaces to PS3 hackers.

I think it is better to leave now rather than end paying the consequences.

Dette er trist, kan det være slutten på OE-firmwares?

Kilde

Endret av Bertelsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

WTF!!

Tydligvis har han skjønt at det er litt dristig å leke med custom firmware. Han kan jo få Sony på nakken!

Uansett, det er nok folk som tar over OE firmwarene tenker jeg, da det ikke bare er Dark_Alex som lager disse.

Det ble jo forresten annonsert for litt siden at Dark_Alex drev med 3.51 OE. (Han skippet 3.50 OE og hoppet rett til denne)

Litt rart, men det kan hende det bare er midlertidig.. Håper på det!

Endret av AnaXyd
Skrevet

Riktig det, Mateleuh (?) jobbet sammen med D_A, men han vil tydeligvis ikke fortsette heller, pga. samme grunn som D_A, og han vil ikke kode for seg selv.

Mateleuh har også sagt at dette er sant.

Skrevet (endret)

Det er ganske så trist dette. Jeg har vært med fra 2.1 og oppover, da han danske fyren fant exploitet i GTA:LCS, og Fanjita ga ut downgraderen.

Dark_Alex startet nærmest en ny psp-era. :(

Edit: Nå er dette litt OT, så jeg tror vi stopper her, dog det handler om OE.

Endret av Bertelsen
Skrevet

Lurer på hva Sony måtte ut med.. :) 3.51 OE var jo annonsert her før helga, og nå er det game over?

Enten har DAX fått en hitman på besøk eller så har han fått en koffert med penger.. :thumbup:

Skrevet
Er det bare jeg som tror at det å installere OE-firmware har bidratt til at salget av PSP-er er større enn det normalt ville vært?

8990547[/snapback]

Godt poeng.. Skjønner ikke hvorfor Sony ikke kan la det gå sin gang.. La PSP'en være fri til å moddes! Da kommer de til å selge mye bedre... :)

Men det er nok noe som ikke har kommet ut enda som er grunnen. Kanskje vi får vite det..? Kanskje ikke?

Skrevet

Vi får håpe at Dark_Alex kommer tilbake, det er hvertfall ikke første gangen han sier at han skal slutte.

Sist gang var det vel noe kødd med at noen flamet han, og at en person ga seg ut for å være Dark Alex.

OE er så mye mer enn piratkopiering, man kan fikse sin egen XMB, ha full kontroll med recovery-mode, null problem med homebrew osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...