Gå til innhold

Gran Turismo 5 seint i 2008? (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de ikke har skade pga bilprodusentene holder ikke vann spør dere meg. Microsoft har da klart å få til det i FM2, selv om det er ganske bra med biler fra diverse produsenter der? Stort antall biler veier så definitivt ikke opp for vesentlige mangler som skademodellering i et "nextgen" bilspill, spesielt ikke når det er snakk om noe som heller mer mot sjangeren simulator enn arcade.

Lenke til kommentar

Til syvende og sist handler det vel om gameplay. Her scorer Forza2 temmelig høyt, men jeg regner med at GT5 også kommer til å gjøre det, uavhengig om de har skade eller ikke på bilene. det er temmelig naivt å ikke tro sony kommer til å dra en liten kanin opp av hatten, de har selvfølgelig ikke råd til å bli overkjørt slik det ser ut for øyeblikket. så spørs det bare hva de klarer å mikse sammen. selv tror jeg ikke mangfoldet av biler vil være nok.

Lenke til kommentar
Det virker nesten som Polphony Digital tar ein Microsoft / EA på denne: Ikke fiks på det som ikke trenger fikses. Gran Turismo 5 blir sikkert supert, men det virker litt slapt å ikke inkludere skade. Eg tviler på at RUF satte seg på bakbeina. Og viss de har fått med seg Porsche, så kan de fint kutte RUF, for min del :)

 

Edit: Drunk In Public - Det der er jo bare uansvarlig!  :D

8987249[/snapback]

 

Hmm, Hvorfor skulle de kutte ut RUF??

Ta en google på RUF og Porsche så skjønner du kanskje hva jeg vil fram til

Lenke til kommentar
Hmm, Hvorfor skulle de kutte ut RUF??

 

8994177[/snapback]

 

Fordi de er ett lite tunerfirma som bare er bilprodusent på papiret og ingen bryr seg om?

 

Må si meg enig at originale porscher hadde vært morsommere og mer true to life :)

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar

eg fatter ikkje helt va pholophony digital driver med her, når turn10 klarte skade modell på bilene helt fint, med bra skade fysikk..det skiller klinten fra hveten og kjøre 8 stykker online og komme helskinnet i mål med alle interne deler i behold..:)

 

og fjerne eller det blir vel, ikkje inkludere skademodell/failures så tar ein vekk eit

vesentlig element av bilspillet..

 

gt5 blir ein megasuksess uansett så det gjør vel egentlig ikke noe..;)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
×
×
  • Opprett ny...