Gå til innhold

Hvor kan jeg få tak i vitnemålet fra vgs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kontaktet ikke skolen, men fikk tilsendt vitnemålet i posten.

8986223[/snapback]

Nå har jo han faktisk mistet sitt da.

 

Forresten, Mr. Gnom spør om å få noen kopier av det. Siden du må betale for å skrive det ut, ganske mye tror jeg. Men kopier koster nesten ingenting. De må stemple dem med rett kopi osv.

Lenke til kommentar
Kontaktet ikke skolen, men fikk tilsendt vitnemålet i posten.

8986223[/snapback]

Nå har jo han faktisk mistet sitt da.

 

Forresten, Mr. Gnom spør om å få noen kopier av det. Siden du må betale for å skrive det ut, ganske mye tror jeg. Men kopier koster nesten ingenting. De må stemple dem med rett kopi osv.

8986527[/snapback]

 

Lol, la ikke merke til det han hadde skrevet først. :blush:

Lenke til kommentar
Koster det mye?

 

Noen som samtidig vet om et vitnemål fra GK (allmenn) kan korte ned lærlingtiden min (som anleggsgartner)? Snakket med OKAB (som jeg er lærling gjennom), men de vil se vitnemålet mitt før de kan svare på det.

8987960[/snapback]

Nix.

Har du gått GK almenn, og så startet over igjen på GK- noeannet. Så slipper du bare almennfagen du allerede har hatt i 1.klasse og noe i andre.

 

Men hvis du går et treårig løp på yrkesfag, så har du lærlingetid på 1,5 år. Men går du yrkesfag i to år, så skal du ha lærlingetid på 2 år.

 

Og om vitnemålet koster penger kommer ann på skole til skole. Noen har en pris på det, men tar ikke betalt, andre tar betalt, og andre har ikke pris på det i det hele tatt.

 

Og, ja. Spør etter kopier med det samme, da har du godkjente kopier av vitnemålet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...