Gå til innhold

barbarian skills i nwn2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er barbarian. blitt lvl 4.

men har ennå ingen skills. det eneste jeg har er rage.

Når lærer man nye skills, er det noe sted man må gå for å lære det eller kommer det automatisk?

i tillegg, når jeg trykker på 2'tallet på tastaturet mitt så klarer jeg ikke bruke skillet (rage)

Hvorfor ikke? det står 2 på rage, men når jeg trykker på 2 skjer det ikke noe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke sikker på når du får flere skills som barbar i NWN2, men trenden i tidligere rollespill av den typen (Baldur's Gate, Icewind Dale etc.) har vært at fighter klasser som regel har veldig lite skills å velge mellom, så du skal ikke forvente at du kommer til å få masse skills som barbar. Du kommer til å få et lite antall skills som du kan bruke under kamp. Det som skjer er at du får anledning til å bruke skillsene flere ganger mellom hver gang karakteren sover/rester etter hvert som du går opp i level.

når det gjelder 2-tallet som står på rage så er vel det antall ganger du kan bruke rage skillen før karakteren må sove/reste?

Skrevet
har ikke NWN2 en manual?

eneren hadde i hvert fall en tykk fin manual mad all info man trengte i.

8982454[/snapback]

Hvis man ikke har den amerikanske utgaven ligger manualen som en pdf på cd'n, ganske upraktisk da man ikke kan slå opp når man spiller.

Men det finnes en løsning, http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2UI.Detail&id=54 last ned og installer denne så får du en fin ingame manual som det er enkelt å slå opp i ;)

Skrevet (endret)

Du får lære nye skills og feats hver gang du level'er etterhvert. Ikke så mye i starten siden du leveler så fort generellt sett. Du får da velge 1-2 nye feats/skills hver gang du får en ny level. Så er det bare å lese godt på hva de gjør så du ikke lager en karakter som kan litt om alt men ikke er bra på noenting. Fighter/barbarian er de letteste klassene å spille siden du stort sett bare høyreklikker på fiender hele tiden. Men du må jo fortsatt finkontrollere de 5 andre i partyet ditt etterhvert uansett.

Kan også velge "Recommended" så plukker spillet selv de beste skillene for din klasse, så får du se hva spillet anbefaler og bestemme om du vil ha de eller ta noe annet.

Endret av Bitex
Skrevet
har ikke NWN2 en manual?

eneren hadde i hvert fall en tykk fin manual mad all info man trengte i.

8982454[/snapback]

Hvis man ikke har den amerikanske utgaven ligger manualen som en pdf på cd'n, ganske upraktisk da man ikke kan slå opp når man spiller.

Men det finnes en løsning, http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2UI.Detail&id=54 last ned og installer denne så får du en fin ingame manual som det er enkelt å slå opp i ;)

8982744[/snapback]

Men poenger er vel at når han kan skrive på et forum for å spørre etter barbarian skills, så kan han vel like gjerne starte opp PDF-en og se helt nøyaktig selv... :roll:

Skrevet
eller bare plukke opp et eksemplar av 3.5 players handbook

8984863[/snapback]

Det er ikke en lur ting, da kommer man bare til å irritere seg over hvordan reglene ble implementert i nwn2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...