Gå til innhold

Fotokonkurranse nr. 3, runde 10: LYS


andm

Anbefalte innlegg

Om arrangør er i drømmeland ved midnatt, ser jeg ikke det som noe problem om han legger ut bidragene iløpet av mandag? :hmm: Avstemminga foregår jo til torsdags kveld, det tror jeg er lang nok tid uansett om bildene blir lagt ut kl 0:01 eller kl 16:00... :hmm:

8978005[/snapback]

 

Enig! Man kan jo ikke forvente at folk kan sitte oppe så seint for å poste bildene... I såfall kan det være med på å hindre at folk "gidder" å delta...? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke ha fristen til klokka ni, tre timer fra eller til bør man jo klare å fikse om man skal delta.. Man har jo en uke å levere på, enten rekker man det eller så gjør man det ikke. Så får man heller tenke litt over det og levere bildet sitt i tide. Skal vi holde konkurransen litt seriøs, så er deadline deadline :)

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke ha fristen til klokka ni, tre timer fra eller til bør man jo klare å fikse om man skal delta.. Man har jo en uke å levere på, enten rekker man det eller så gjør man det ikke. Så får man heller tenke litt over det og levere bildet sitt i tide. Skal vi holde konkurransen litt seriøs, så er deadline deadline :)

8978651[/snapback]

Einig. :)

Lenke til kommentar
Skal vi holde konkurransen litt seriøs, så er deadline deadline :)

8978651[/snapback]

Ja og deadline har vært kl 0:00 helt til forrige runde... Men det var bare et forslag. Ønsker flertallet kl 21, så greit. :)

8978785[/snapback]

Grunnen til at det var justert forrige runde var fordi jeg reiste bort rett etter innleveringsfristen og måtte forsikre meg om at jeg var hjemme da avstemningen skulle starte. Noe jeg var. :)

Lenke til kommentar
Skal vi holde konkurransen litt seriøs, så er deadline deadline :)

8978651[/snapback]

Ja og deadline har vært kl 0:00 helt til forrige runde... Men det var bare et forslag. Ønsker flertallet kl 21, så greit. :)

8978785[/snapback]

Grunnen til at det var justert forrige runde var fordi jeg reiste bort rett etter innleveringsfristen og måtte forsikre meg om at jeg var hjemme da avstemningen skulle starte. Noe jeg var. :)

8978818[/snapback]

Føler jeg gjentar meg litt her nå. Men jeg forstod grunnen din Gissan, og det var helt gyldig grunn det. :) Men det er derfor jeg spør om vi skal gå tilbake til det opprinnelig innleveringstidspunkt nå, eller om vi skal fortsette med kl 21. Selv foretrekker jeg kl 0:00, for da har jeg selv større sjanse for å delta, men jeg bøyer meg for flertallet. Uansett så får arrangør (denne gangen Ostekjeks) selv avgjøre dette for hver enkelt runde.

Lenke til kommentar
"Temaet er forholdsvis fritt, men jeg forventer å se lek med lys."

-----

Setter du begrensninger her? Skal se om jeg får deltatt snart..

8977359[/snapback]

Hovedfaktoren for all fotografi er jo lys, så å peile temaet litt inn på "lek med lys" tror jeg ikke er en så dum idé.

8977439[/snapback]

Korrekt. Med kun "lys" satt som peilepinn, var jeg litt redd for at folk kunne ta all slags bilder uten tilknytning til tema, kun fordi "fotografering handler om å fange lys".

 

Det er jo så mye man kan gjøre med lys. Bruk fantasien!

Lenke til kommentar

Grunnen til at hvertfall jeg kunne tenke meg å flytte fristen frem til klokka ni er ikke for å gi folk lenger tid eller bedre muligheter til å levere (for jeg mener tiden vi har er nok), men fordi den personen som mottar bildene da må holde seg oppe til 00.00, fordi det kan hende at noen sender inn et bilde 2358 :) Og det er ikke alle som kan være oppe til tolv på en søndag + at man skal jo legge ut bildene etterpå også.

 

Ostekjeks: Greit at du satte litt krav, jeg er enig i at det kunne vært veldig åpent tema. Det er jo lys i alle bilder.

Lenke til kommentar
Hørte ett torden i nettopp, åsså plutselig fregnet det som et helvette.

 

Innen 10 sek var det fullstor  vett.

8981272[/snapback]

 

 

Hm? Nå skjønner jeg ikke hva du prøver å si... :no:

8981366[/snapback]

 

Hehe, quoten datt ut...

 

Trådstarter sier at det er sol og sommer ute, men her plaskregner det :!:

Lenke til kommentar
Hørte ett torden i nettopp, åsså plutselig fregnet det som et helvette.

 

Innen 10 sek var det fullstor  vett.

8981272[/snapback]

 

 

Hm? Nå skjønner jeg ikke hva du prøver å si... :no:

8981366[/snapback]

 

Hehe, quoten datt ut...

 

Trådstarter sier at det er sol og sommer ute, men her plaskregner det :!:

8981375[/snapback]

 

Det var nok ikke bare den manglende quoten som forvirret meg... Leste du selv hva du skrev? :tease:

Lenke til kommentar
Hørte ett torden i nettopp, åsså plutselig fregnet det som et helvette.

 

Innen 10 sek var det fullstor  vett.

8981272[/snapback]

 

 

Hm? Nå skjønner jeg ikke hva du prøver å si... :no:

8981366[/snapback]

 

Hehe, quoten datt ut...

 

Trådstarter sier at det er sol og sommer ute, men her plaskregner det :!:

8981375[/snapback]

 

Det var nok ikke bare den manglende quoten som forvirret meg... Leste du selv hva du skrev? :tease:

8986108[/snapback]

 

ja så det nå :blush:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...