JomT Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 ja her kan man snakke om alt som omhandler Carom3d. sånn som priser for chalks. den nye stilen Carom har nå. fordeler/ ulemper med patcher faktsik kan dere diskutere alt bare det ar med Carom som sakt. da starter jeg med et spørsmål til dere: vilken Lvl er dere?
JomT Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 ok får prøve å vekke litt liv her. noen som hater alle de nye oppdateringen i carom og lengter tilbake til de gamle tider (2-3 år siden)?
Andeby Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hva er Carom3d? 8962835[/snapback] Lurer på det samme.
JomT Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Skrevet 28. juni 2007 Carom3d er et online billiard spill som har eksistert vel i omtrent et ti år tror jeg. dette er det største online billiard spillet som eksisterer de har mange turneringer og er med i wcg sin permanente liste over spill som skal være med i en WCG turnering. mer gidder jeg ikke å putte in så dere får skjekke Carom3d.com for mer info.
TCi Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg