Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Ingen trening om 35 minutz :love:

 

Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig :love:

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen trening om 35 minutz :love:

 

Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig :love:

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil.

Lenke til kommentar

Ingen trening om 35 minutz :love:

 

Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig :love:

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil.

 

Han skrev da ingenting om smerter :ermm:

 

Man skal liksom kjenne det i kroppen etter en god treningsøkt

Lenke til kommentar

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil.

 

Nei, og det gjør ikke direkte vondt heller, men etter en god joggetur kan jeg kjenne det skikkelig i kroppen. Fant ikke noe bedre ord enn "verke", så da skrev jeg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Ingen trening om 35 minutz :love:

 

Vet du hva man sier om sånne som deg? PUSLING! Trening er digg! Den deilige følelsen når du er ferdig, og deilige følelsen om at du vet du har gjort noe du virkelig liker, og noe nyttig :love:

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste når man er i form. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Sånn, da ble det riktig. Ja, jeg snakker av erfaring :p

Lenke til kommentar

Det heter vel for endorfiner. Stoffet kroppen produserer når vi blant annet trener. Samme stoffet produseres under orgasmer, og til og med i smerte.

 

Ja, er vel det jeg ville frem til. :) For synes den digge følelsen av å trene minner både om orgasme og smerte, og det er digg! :D

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste når man er i form. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Sånn, da ble det riktig. Ja, jeg snakker av erfaring :p

 

Tja, er jo ikke i helt toppform enda jeg da, selv om jeg har forbedret meg som følge av aktiv trening siden februar, men, digg er det nå likevel! :D

Lenke til kommentar

 

+1

 

Trening er digg! Det er digg å kjenne det verke i hele kroppen etter å ha presset seg til det ytterste. Gleder meg til joggeturen jeg skal ta om en halvannen time. :wee:

 

Da må du trene veldig feil, for det skal nemmelig ikke gjøre direkte vondt å trene/etter trening. Stølhet o.l. er normalt, men smerter er bevis på at man trener feil.

 

Nei, og det gjør ikke direkte vondt heller, men etter en god joggetur kan jeg kjenne det skikkelig i kroppen. Fant ikke noe bedre ord enn "verke", så da skrev jeg. :)

 

Skjønner ;)

Lenke til kommentar

Jeg skal til Kroatia i morgen! Wooho!

Siste gang jeg var sør for England var i 7ende klasse (går i førsteklasse nå), så det blir helt fantastisk. Er helt utrolig å tenkte på at på denne tiden i morgen er jeg i et annet land på et helt annet sted på kloden. Det er jo helt utrolig. Og byen vi skal til virker kjempekos, Trogir. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...