Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene.

Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min.

Skrevet

Vårtegnene er her! :D Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. :wee:

This! Beste dagene på året er når våren endelig titter frem.

Skrevet

Hvordan? Man legger seg ned (på gulvet, en seng, eller en sofa), og deretter lukker man øynene.

Tid - Veldig forskjellig, men bør da ikke gå over 2 timer. Mine "powernaps" er sånn ca. på 20-45 min.

Man bør ikke gå over 30 minuter.

Jeg leste att hjernen den får meir energi når man avbryter sømnen tidlig, før rem-sømnen begynner.

Skrevet

^Jeg har lest at man bør sove enten 15 eller 50 minutter, men husker selvfølgelig ikke begrunnelsen.

Det har sikkert med de forskjellige måtene man sover på og når de oppstår! Tenker på REM søvn osv.

Skrevet

Vårtegnene er her! :D Sola titter mer og mer frem, veiene blir bare, det er mulig å gå ute uten skjerf og med åpen jakke osv. :wee:

Ja, finnes ikke noe diggere enn våren. :D

Skrevet (endret)

Man bør ikke gå over 30 minuter.

Jeg leste att hjernen den får meir energi når man avbryter sømnen tidlig, før rem-sømnen begynner.

Når REM-søvn byrjar, havnar du også i søvnparalyse. Om du vaknar midt i søvnparalyse blir du meir "trøtt" en før, og det blir tyngre å stå opp.

Endret av svelemoe
Skrevet

Ja, finnes ikke noe diggere enn våren. :D

Høsten :ninja:

Skrevet

Er mennesket virkelig bygget så dårligt att vi ikkje kan leve uten plomber i tennene? :dontgetit:

Hvorfor veksler du mellom å skrive på svensk og norsk?

For att jeg synes att det er kjempe morsomt, og fordi reglene tillater det. :dontgetit:

Hahaha, uttalelser som det gjør livet mitt bedre =)

Mojjo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...