Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432
Skrevet

Deilig å fyre så hardt at jeg må åpne opp både gangdør og dør til loft og varmen bare slår i mot meg. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eneste som gjør meg glad er tanken på burgeren jeg skal handle senere. Må ha noe når man klarer å bli syk i ferien (fml.)

Endret av Lami
Skrevet

Trude ikke jeg skulle like vegetar mat, men de er virkelig gode hva da hoff liv gaga vegetarburger med tørket tomat å ost i de, merker det brenner litt på tungen da jeg spiser de. Krydder som er i de er (chili,  hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, Anbefaler deg å teste de. :thumbs:  :thumbs:  :thumbs:

7-20170224091558000000.png

Eneste som gjør meg glad er tanken på burgeren jeg skal handle senere. Må ha noe når man klarer å bli syk i ferien (fml.)Lami, den 11 Apr 2017 - 10:21, sa:

Lami kjøpe deg en pose vegetar burger de er gode du. :green:  :love:

Skrevet

Sykt skeptisk til vegetar greier ... :p

Kanskje prøve en gang. Men de er vel dyr?

Skal på McDonald i dag i hvertfall, mmm :)

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili,  hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum,  :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D  :thumbs:

Skrevet

Deilig å fyre så hardt at jeg må åpne opp både gangdør og dør til loft og varmen bare slår i mot meg. :D

Fyrer du nå, :eek:

Fyrer du med ved, . blir glad av Fem fyrer med ved. Vazelina bilopphøggers. :tease:  :green:  :D  :love: 

:green:

11937185_500_500.jpg

Skrevet

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D:thumbs:

45kr hmmmm.

Hahaha nei det husker jeg faktisk ikke, var det bra? :p

Skrevet

45.kr på Rema de er gode brenner litt på tungen da du spiser de, grunnen er kryddere som er i da chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, :) , McDonald har små burgere, bedre med burger king som har større burgere. tenkte på i sted da du kødda med itavisa gjengen ha ha med laser husker du åsen de reagerte da ha ha :D:thumbs:

45kr hmmmm.

Hahaha nei det husker jeg faktisk ikke, var det bra? :p

Ja det ble full klikk da ha ha, slem gutt du var ha ha

post-281153-0-26715800-1491953573_thumb.png

Skrevet (endret)

Hahaha oii, 2012. Lenge siden. Da var jeg såvidt født. Laget bruker på Diskusjon fra inni magen til moren min.

Laser er gøy det til astro.

Endret av Lami
Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Lønning i morra.

På forskudd , knegg knegg :p

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Bauge må være bra gammel nå ? 

Skrevet (endret)

69 and still going strong.

OM SÅ MED JULING!!! DU ER VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG!!!!

Endret av Zork
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...