Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad!

Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at du aldri kommer tilbake. :p

Hehe, mulig det - men tror at de venner seg til at man er borte litt når det skjer ca en gang i måneden! Men hvem vet? :)

Skrevet (endret)

alt-j til Manila i mai!

Så Tame Impala i Oslo i fjor, så da har jeg fått sett begge mine favorittband innen "ny" musikk.

Endret av Skurupu
Gjest Bruker-292501
Skrevet

Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad!

Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at  du aldri kommer tilbake. :p

Hvorfor skulle dem tro det?

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Men etter noen turer hvor eieren kommer tilbake så skjønner dem vell at han alltid vil komme tilbake? :)

Skrevet

Jeg har mange flere feriedager enn jeg trudde. Lønner seg å jobbe overtid. :)

Så nå drar jeg til norge i 25 dager i sommer. Hilse på venner for første gang på ett år, og på familie for første gang på 6 måneder.

Skrevet

Nye jobb-pcen ankom i dag og blir klargjort i skrivende stund, så jeg burde egentlig vært kjempeglad, men er bare litt glad fordi samtidig har jeg skikkelig hodeverk siden jeg sto opp og ikke er helt i form i dag.

• Liker 1
Skrevet

Skal på fisketur i dag :)

Ohh, det gjør meg også glad (når jeg selv drar på fisketur). Dessverre ligger isen enda på de fleste vannene her nord, så jeg må gå litt rastløs rundt noen uker til!

Skit fiske! :)

Skrevet

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Gjest Bruker-292501
Skrevet

Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren :D

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere

Skrevet

Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere

Sikkert mange som gjør det. Syns ikke det er så galt egentlig. Enkelte temaer eller diskusjoner kan være litt ekkel eller at man har meninger som er litt annerledes enn resten - og kanskje man ikke vil at alle skal vite det.

Men ja, har sett det i en gang i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...