Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt forumveileder! :D

Det er faen meg triste greier. Ikke har du noen reell makt (du kan jo ikke banne folk og herje på), og du må være saklig osv. Verste tittelen man kan ha.

Bedre å være vanlig medlem enn veileder.

• Liker 9
Skrevet

Har du noen ideer til folk under 18?

Tja, lagermedarbeidere tjener greit som sommerjobb mot relativt lite arbeid og kompetanse, jobbet på et lager 2 sommere og tjente greit, ble ikke utslitt for å si det slik :p

Skrevet

Tja, lagermedarbeidere tjener greit som sommerjobb mot relativt lite arbeid og kompetanse, jobbet på et lager 2 sommere og tjente greit, ble ikke utslitt for å si det slik :p

Ca. hvor mye lønn får man?

Skrevet

Det må du nesten spørre en potensiell arbeidsgiver om, noe jeg ikke er innenfor denne bransjen :p Tror det kan variere veldig.

Skrevet

På et lager under 18 år kan du regne med alt fra 120-160,-, selvfølgelig avhengig av bedriften etc.

Var under 18 med en lagerjobb som ga meg 145,- i timen for en del sommere tilbake :)

Skrevet

Etter tariff har jeg 146 kroner i timen på Rimi. Med tillegg når jeg opp til 236 kroner i timen på det meste. Jeg lurer også på hva han har gjort for å nå en slik lønn som 20 åring på Kiwi.

Skrevet

Jeg kan si deg hvordan du får det. Du jobber hardt, tar ansvar viser engasjement går rundt din arbeidsbeskrivelse, er arbeidsom, tar ubetalte kurs og jobber for en bedre butikk, også har jeg så klart overtid og tillegg, som blir ~240 kr timen alt i alt.

Skrevet

Jeg har 165kr/timen nå, og det skal jeg absolutt ikke klage på. Tror ikke det finnes overtid siden både butikk og verksted stenger samtidig, men det er mange timer å få og ikke mye stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...