Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man tilfredstille maks uten å kunne "bunne"?


Gjest tjah

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei det er her dere misstolker.

Størrelse har i utgangspunktet ikke noe å si. Ikke sånn som de fleste gutter snakker om. At de er redd for at jenter skal syntes de er liten osv. At vi sammenligner med andre osv..

8947494[/snapback]

SAMMENLIGNER DERE MED ANDRE?! Faen.

 

(Ja, jeg ser at hun mener jenter ikke gjør det, men siden første gang jeg hører om noe sånt kommer fra en jente så må det være sånn.)

Lenke til kommentar
er ikke tykkelsen viktigere enn lengden? iallefall til en viss grad....

8947532[/snapback]

Hvis vi skal begynne å diskutere størrelse så vil jeg vekte tykkelsen høyere enn lengden i så fall.. Men alt med måte! Greit at det kan komme en unge ut men den utvidere seg ikke så mye hele tiden :p

Lenke til kommentar
SAMMENLIGNER DERE MED ANDRE?! Faen.

 

jeg tror det kommer ganske mye griseprat når veninnegjengen først setter seg ned og snakker om sex...

 

Hvis vi skal begynne å diskutere størrelse så vil jeg vekte tykkelsen høyere enn lengden i så fall.. Men alt med måte! Greit at det kan komme en unge ut men den utvidere seg ikke så mye hele tiden :p

 

vi sklir vel litt vel off topic nå men det er utrolig hva man får til med en bøtte glidemiddel og litt tålmodighet.

 

:p

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
vi sklir vel litt vel off topic nå men det er utrolig hva man får til med en bøtte glidemiddel og litt tålmodighet.

 

:p

8947809[/snapback]

Huff det hørtes bare ekkelt ut :p hehe..

 

SAMMENLIGNER DERE MED ANDRE?! Faen.

 

jeg tror det kommer ganske mye griseprat når veninnegjengen først setter seg ned og snakker om sex...

Ja det gjør det jo.

Men vi sammenligner jo innad og deler erfaringer osv. Akkurat sånn som dere gjør med kompisene.

Men vi sammenligher ikke gutter opp mot hverandre.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Ja det gjør det jo.

Men vi sammenligner jo innad og deler erfaringer osv. Akkurat sånn som dere gjør med kompisene.

Men vi sammenligher ikke gutter opp mot hverandre.

8947823[/snapback]

Det hender.

8947925[/snapback]

Nå må du ikke jobbe mot meg her :p

Da blir vi aldri kvitt dette penis størrelse snakket :p

 

Nei jeg gir opp.. De får tror hva de vil.. Seff blir det sammenlignet, men alle er egne individer!

Jenta er sammen med deg pga deg ikke pga lengden på penisen din!

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle gutter ha dette komplekset med sin egen penis? Som sagt tidligere i tråden; jenta kommer sjeldent bare av penetrering, så hvis du vil virkelig at jenta di skal komme må du ''get down there'' og bruke andre midler, som munn og hender/fingre.

 

Nå vil jeg velge å tro at når jentene snakker sitter de ikke å hånflirer av gutter med liten penis. Jentene blir klar over det, men det er vel ikke et tema sånn sett.

Så lenge jenta er fornøyd er vel egentlig det alt som trengs? Eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Saavidt jeg har faatt med meg saa har det ikke saa mye aa si, det er heller guttene som er mer opptatt av lengden, vil jeg si, fordi jentene kjenner det vell mest utenpaa?? Og ikke helt inn i spareborsa.

8953196[/snapback]

Haha, nei der har du nok missforstått litt du.. :nei:

Lenke til kommentar
Saavidt jeg har faatt med meg saa har det ikke saa mye aa si, det er heller guttene som er mer opptatt av lengden, vil jeg si, fordi jentene kjenner det vell mest utenpaa?? Og ikke helt inn i spareborsa.

8953196[/snapback]

Haha, nei der har du nok missforstått litt du.. :nei:

8957214[/snapback]

Jaja, er ikke jente jeg.. saa er litt vanskelig for meg aa vite :)

Lenke til kommentar
Jaja, er ikke jente jeg.. saa er litt vanskelig for meg aa vite :)

8957272[/snapback]

Iril kan vel heller ikke svare for alle jenter :) Bare for seg selv.

8957674[/snapback]

Det er helt sant :)

 

Men jeg kan svare for alle jenter når jeg sier at vi ikke bare er følsom utenfor.

Lenke til kommentar
Jaja, er ikke jente jeg.. saa er litt vanskelig for meg aa vite :)

8957272[/snapback]

Iril kan vel heller ikke svare for alle jenter :) Bare for seg selv.

8957674[/snapback]

Det er helt sant :)

 

Men jeg kan svare for alle jenter når jeg sier at vi ikke bare er følsom utenfor.

8957711[/snapback]

Det finnes da jenter som bare er følsomme utenfor også.

Lenke til kommentar

jenter varierer i "størrelse" akkuratt sånn som gutter. jenter sin orgasme er utvilsomt meir kompleks, da fleire faktorer spiller inn.

noken liker å bli bunna, noke liker ikkje. eg har vertfall aldri sett en sammenheng mellom bunning og orgasmer i mine forhold.

 

en har det en har, ikkje noke å gjere med det. er ikkje alle damer som får orgasme heller. en kan ha 100000 sånne diskusjoner. og det kjem aldri noke fasit svar.

Lenke til kommentar

Det er ikke en gang alle jenter som FÅR orgasme ved "inn/ut", som du kaller det. Bare det at du tar deg bryet med å leke med klitorisen hennes og kanskje slikke henne tror jeg nok at dama di setter stor pris på. Masse kos og langt forspill er jo gode greier om dama di sliter med å komme, men så lenge hun nyter sexen og får orgasmer når du koser med klitten hennes tror jeg ikke det er så ufattelig viktig for henne å komme med "inn/ut". ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke en gang alle jenter som FÅR orgasme ved "inn/ut", som du kaller det. Bare det at du tar deg bryet med å leke med klitorisen hennes og kanskje slikke henne tror jeg nok at dama di setter stor pris på. Masse kos og langt forspill er jo gode greier om dama di sliter med å komme, men så lenge hun nyter sexen og får orgasmer når du koser med klitten hennes tror jeg ikke det er så ufattelig viktig for henne å komme med "inn/ut". ;)

8964141[/snapback]

QFT!

 

Blir bare slitsomt om man ska ligge og bli jokka på til man kommer når man ikke kommer ved kun penetrering :wee:

 

Og for å svare på spm i topic: Selvfølgelig!

Og bunning er bare bra i riktig setting :p

Lenke til kommentar
Det finnes da jenter som bare er følsomme utenfor også.

8959366[/snapback]

Det tror jeg i grunn svært lite på.

Tviler på at det er noen jenter som bare har følelser utenpå

 

QFT!

 

Blir bare slitsomt om man ska ligge og bli jokka på til man kommer når man ikke kommer ved kun penetrering :wee:

 

Og for å svare på spm i topic: Selvfølgelig!

Og bunning er bare bra i riktig setting :p

8964163[/snapback]

Det er jo ikke slitsomt å bli jokket på :p

Det er jo godt det.

Men masse jokking bare fordi han skal prøve ut 1000 stillinger er noe annet

Da er det like greit å bli ferdig.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...