Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man tilfredstille maks uten å kunne "bunne"?


Gjest tjah

Anbefalte innlegg

Var jo et program på TV om folk som hadde svære peniser, og at alle hadde store problemer.

 

De tok opp at svært mange kvinner elsket fantasien om store peniser, men at det ikke gikk i virkeligheten, siden at den enten var for lang, slik at den bunnet, eller at den var for tykk, slik at det gjorde vondt.

 

Mannen kan heller ikke kjøre penisen helt inn, siden han bare gjør det vondt for dama, og siden han ikke kan kjøre den helt inn så må han enten holde en hånd mellom vaginaen og rota, eller ikke kjøre den helt inn. Begge måtene var irriterende for begge, siden dama ikke ble stimulert ved at kroppene møttes, og mannen kunne ikke konsentrere seg siden han måtte la være å "gi alt".

 

Så det er "best" å ha en penis som ikke er for lang eller for tykk, men i bredden går det gjerne bedre med.

 

Håper dette overbeviste litt flere folk der at lengden ikke er alt.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han tror sikkert bare at du vil trøste han ved å si at du ikke bryr deg om størrelsen. Du må overbevise han  :cool:

8942033[/snapback]

Jeg gidder faktisk ikke prøve å overbevise noe. Hvis dere ikke tror jeg første gang jeg sier det, så gidder jeg ikke bruke tid på å overbevise.

Dere får tro hva dere vil. Når dere ikke hører etter gidder jeg ikke bruke tid på det heller.

Var jo et program på TV om folk som hadde svære peniser, og at alle hadde store problemer.

 

Så det er "best" å ha en penis som ikke er for lang eller for tykk, men i bredden går det gjerne bedre med.

 

Håper dette overbeviste litt flere folk der at lengden ikke er alt.

8942090[/snapback]

Endelig en med fornuft :)

Når skal dere begynne å skjønne dette her?

Lenke til kommentar
Iril: Det går begge veier, så vær forsiktig. (Tilsiktet kommentaren om at gutters innebygde mindreverdighetskompleks er så teit.)

8942304[/snapback]

Jeg må få lov til å syntes at dette er teit. Akkurat som jeg kan tenke meg at gutter syns det er teit at jenter hele tiden tenker på hvordan de ser ut osv.

Det var langt i fra en hard kommentar så jeg syns ikke jeg er uforsiktig eller støtende med å si det.

Lenke til kommentar
Jeg må få lov til å syntes at dette er teit. Akkurat som jeg kan tenke meg at gutter syns det er teit at jenter hele tiden tenker på hvordan de ser ut osv.

Det var langt i fra en hard kommentar så jeg syns ikke jeg er uforsiktig eller støtende med å si det.

8942415[/snapback]

Det er ikke noe som hindrer deg i det, men jeg savner poenget. Du er langt fra den første til kommentere dette (og vica versa med gutter ang. jenters kropp og utseende). Vi blir født inn i en verden med holdninger som fremmer usikkerhet og jeg syns litt synd på trådstarter som får høre hvor forbanna teit han er som lurer på om snoppen strekker til. Det var forresten ment som et sarkastisk sleivspark, men du tok det så alvorlig.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe som hindrer deg i det, men jeg savner poenget. Du er langt fra den første til kommentere dette (og vica versa med gutter ang. jenters kropp og utseende). Vi blir født inn i en verden med holdninger som fremmer usikkerhet og jeg syns litt synd på trådstarter som får høre hvor forbanna teit han er som lurer på om snoppen strekker til. Det var forresten ment som et sarkastisk sleivspark, men du tok det så alvorlig.

8942481[/snapback]

Nei bunne er ikke noe poeng.

Det er som hun sier, bare vondt. Finnes ikke noe poeng i det.

Så ikke tenk på det. Det er hvertfall ikke derfor hun ikke får orgasme :)

8937668[/snapback]

Dette var det første jeg sa i tråden.

Jeg støttet og gav et svar som var nøyaktig svar på det som ble spurt om.

 

Så det du sier om at jeg sier han er forbanna teit (jeg sa aldri forbanna teit) så svarte jeg faktisk på noe Alastor sa. Og ikke direkte på hva trådstarter spurte om.

 

Så klart tar jeg det alvorlig. Det går ikke ann å dømme hva som er ment sakastisk (eller ironisk) skriftlig. Så ikke vær overrasket over at jeg tar det du skriver seriøst. Det er vel i grunn det man skal gjøre.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Gjest 13cm.
Hei...

 

Lurte på en ting angående det å "bunne" dama, altså å nå helt inn ved penetrering.

 

Jeg har ikke noen svær penis, rundt 13 cm, og når derfor ikke i bunnen av dama mi når vi har sex. Hun sier selv at hun nyter sexen og at hun har det kjempe deilig med og sånt, og i tillegg at det er bra at jeg ikke når i bunnen av henne fordi det kan gjøre vondt og bla bla bla. Men jeg er litt bekymret, for vi har ikke klart å få til orgasme hos henne ved "inn/ut." Kun ved at jeg "koser" med klitten....

 

Så det jeg lurer på er om det faktisk er tilfelle at man ikke trenger å nå helt inn for å oppnå maksimal tilfredstillelse hos sin partner, eller om min elskede sier det for ikke å såre meg.

 

Jenter hva sier dere??

8937543[/snapback]

 

Det er vell forskjell fra jente til jente. Noen liker 13cm og andre 18cm.

 

Men jeg kan jo si av erfaring siden jeg har den størrelsen selv at jenter kan komme selv om man "bare" har en på 13cm.

 

Bare utforsk litt, bruk andre stillinger og finn en stilling hun liker, der du selv treffer de rette punktene hos jenta.

 

Du har kanskje merket at noen jenter rir deg på en "annerledes" måte enn bare ut og inn, de sitter og gnikker litt mer, og gjør det selv at "din" treffer hvor de vil at den skal treffe. Når du da holder på så kan du jo "etterligne" denne bevegelsen slik at du treffer der du skal treffe for at det skal gå for jenta.

 

Og går det ikke denne gangen, så ikke fortvil selvom, bruk fingre, lepper og tunge og "fullfør" jobben så kan du ligge og være stolt etterpå. Jenta MÅ ikke få orgasme kun av penetrering.

Lenke til kommentar
Du har kanskje merket at noen jenter rir deg på en "annerledes" måte enn bare ut og inn, de sitter og gnikker litt mer, og gjør det selv at "din" treffer hvor de vil at den skal treffe. Når du da holder på så kan du jo "etterligne" denne bevegelsen slik at du treffer der du skal treffe for at det skal gå for jenta.

8942737[/snapback]

Haha det er faktisk helt sant. Men jeg har aldri tenk noe over det :p

 

Så vær litt observang når du blir ridd så kan du nok få mange tips :)

Lenke til kommentar

Det finnes en mellomting av monsterstørrelse og veldig liten da. Regner med at hvis man har en penis på rundt 20 cm i erigert tilstand vil ikke dette være noe problem for dama i det hele tatt. Eller er jeg helt på villspor?

 

Varierer jo selvfølgelig fra jente til jente, men så lenge man har en penis under 25 cm så skal det vel gå ganske bra uansett (?)

Lenke til kommentar
Det finnes en mellomting av monsterstørrelse og veldig liten da. Regner med at hvis man har en penis på rundt 20 cm i erigert tilstand vil ikke dette være noe problem for dama i det hele tatt. Eller er jeg helt på villspor?

 

Varierer jo selvfølgelig fra jente til jente, men så lenge man har en penis under 25 cm så skal det vel gå ganske bra uansett (?)

8943094[/snapback]

Nå husker jeg ikke hvor lang vi er gjennomsnittlig. Men tror ikke det er 20 cm. Tror det er litt mindre. Hvis ikke jeg husker helt feil nå.. Skal se om jeg finner det ut..

 

Edit: En skjede er vist fra 7 til 18 cm. (Jenter med skjede under 10cm har problemer med å få barn forresten)

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Du har kanskje merket at noen jenter rir deg på en "annerledes" måte enn bare ut og inn, de sitter og gnikker litt mer, og gjør det selv at "din" treffer hvor de vil at den skal treffe. Når du da holder på så kan du jo "etterligne" denne bevegelsen slik at du treffer der du skal treffe for at det skal gå for jenta.

8942737[/snapback]

Haha det er faktisk helt sant. Men jeg har aldri tenk noe over det :p

 

Så vær litt observang når du blir ridd så kan du nok få mange tips :)

8942876[/snapback]

Hehe, stemmer ^^

 

Skal man lære å fly, se på fuglene.

 

Ved denne situasjonen; se og hør på jenta... Er det noe man gjør som hun liker så vil man merke det, enten på kropsspråk eller på lyder :p

Samt observere hva hun gjør selv.. ^^

Lenke til kommentar
Nei bunne er ikke noe poeng.

Det er som hun sier, bare vondt. Finnes ikke noe poeng i det.

Så ikke tenk på det. Det er hvertfall ikke derfor hun ikke får orgasme :)

8937668[/snapback]

 

Vel, det er ikke bare vondt :whistle:

Men er nok ikke akkurat det som gjør at hun ikke får orgasme.

8937727[/snapback]

Slenger meg på den. Det kommer veldig an på. Jeg synes ikke det er vondt.

Lenke til kommentar
Nei bunne er ikke noe poeng.

Det er som hun sier, bare vondt. Finnes ikke noe poeng i det.

Så ikke tenk på det. Det er hvertfall ikke derfor hun ikke får orgasme :)

8937668[/snapback]

 

Vel, det er ikke bare vondt :whistle:

Men er nok ikke akkurat det som gjør at hun ikke får orgasme.

8937727[/snapback]

Slenger meg på den. Det kommer veldig an på. Jeg synes ikke det er vondt.

8944500[/snapback]

 

Av egen erfaring:

Har hatt sex med både store og ikke så store. 18cm bunner meg og gjør vondt, mens rundt 14-15 gjør ikke vondt. Har jeg sex med en på 14 cm må han gjerne kjøre på så hardt han orker. Så lenge jeg er "varm" så er det bare digg det. Ekstra deilig å faktisk kjenne at kroppene møtes når man er helt inne. Men hvis en på 18+ "smeller'n rett inn" så kan jeg garantere at stemningen synker ettpar hakk.

 

Det bør også sies at det kommer veldig ann på stillinger. Har lettere for å bli bunnet i f.eks misjonær med bena på skuldrene hans enn jeg har i doggy.

 

Det handler nok in the end om hvor lang hans penis er i forhold til hennes vagina. Men å bli truffet i livmorhalsen/livmorveggen er i utgangspunktet IKKE digg. Men å være helt inne uten å treffe overnevnte steder er bare kos.

Min mening ihvertfall.

Lenke til kommentar
Nei bunne er ikke noe poeng.

Det er som hun sier, bare vondt. Finnes ikke noe poeng i det.

Så ikke tenk på det. Det er hvertfall ikke derfor hun ikke får orgasme :)

8937668[/snapback]

 

Vel, det er ikke bare vondt :whistle:

Men er nok ikke akkurat det som gjør at hun ikke får orgasme.

8937727[/snapback]

Slenger meg på den. Det kommer veldig an på. Jeg synes ikke det er vondt.

8944500[/snapback]

*snip*

8944677[/snapback]

Der ser du, str. betyr noe og alle de som sier annet har ikke merket enn som er for liten eller for stor. Har selv 20 cm og er godt fornøyd med det, noen jenter syns det er for stort men de fleste passe.

Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig at jenter ikke får orgasme ved vanlig samleie. Noen ganger hjelper det med langt og opphissende forspill, men ikke alltid. Derfor bryr hun seg heller antagelig ikke så mye om hun kommer ved penetrering. Det finnes jo andre måter å tilfredsstille henne på. Og som jentene sier her, er din penis lang nok. Ofte foretrekker jenter at den er tykk fremfor lang, fordi det gir bedre stimulering av den fremre delen, der de fleste godnervene er i skjeden.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Av egen erfaring:

Har hatt sex med både store og ikke så store. 18cm bunner meg og gjør vondt, mens rundt 14-15 gjør ikke vondt. Har jeg sex med en på 14 cm må han gjerne kjøre på så hardt han orker. Så lenge jeg er "varm" så er det bare digg det. Ekstra deilig å faktisk kjenne at kroppene møtes når man er helt inne. Men hvis en på 18+ "smeller'n rett inn" så kan jeg garantere at stemningen synker ettpar hakk.

 

Det bør også sies at det kommer veldig ann på stillinger. Har lettere for å bli bunnet i f.eks misjonær med bena på skuldrene hans enn jeg har i doggy.

 

Det handler nok in the end om hvor lang hans penis er i forhold til hennes vagina. Men å bli truffet i livmorhalsen/livmorveggen er i utgangspunktet IKKE digg. Men å være helt inne uten å treffe overnevnte steder er bare kos.

Min mening ihvertfall.

8944677[/snapback]

Enig med du i det :)

Var det jeg mente. At en person fyller deg opp er godt, men å drive å bunne hele tiden finnes ikke godt.

Der ser du, str. betyr noe og alle de som sier annet har ikke merket enn som er for liten eller for stor. Har selv 20 cm og er godt fornøyd med det, noen jenter syns det er for stort men de fleste passe.

8946101[/snapback]

Nei det er her dere misstolker.

Størrelse har i utgangspunktet ikke noe å si. Ikke sånn som de fleste gutter snakker om. At de er redd for at jenter skal syntes de er liten osv. At vi sammenligner med andre osv..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...