Gå til innhold

Fjerne Mortal Debuff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen sier det meste

Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg :dontgetit:

Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, slaget kan misse på mange måter, så å holde shield block på kan funke, ellers må du få deg mer defense eller grpen mere dps.

Skrevet
Tittelen sier det meste

Jeg var i BM og wiped 3 ganger på 10, 12ene elns boss pga en Mortal strike ting som stacker seg opp, 10%++, når jeg fikk 80% reduced healing klarte ikke priesten å outheale meg  :dontgetit:

Noen måte å fjerne dette tullet? (er warrior)

8930208[/snapback]

Du kan løpe unna på gitte tidspunkt, for å hindre han i å rekaste debuffen.

I tillegg så bør ikke priesten bruke flash heal, ta greater heal eller alt som gir garantert crit-heal, osv. Slow heals og max dps tar han ned :). Pluss litt flaks.

Skrevet

Snakker vi normal eller heroic her? Hvis normal; få en rogue til å stjele aggro og evasion tanke for 15sec. Debuffen skal være borte etter denne tiden. Er usikker på om dette er noe spesielt god idé i heroic, ettersom bossene ofte slår en god del hardere der :p

Skrevet

Tok han på heroic i går, var faktisk mye mindre stress enn jeg trodde. Mye DPS er riktig svar, som sagt her. I de fleste PuGs har ikke DPS så mye å si, men om du ikke har nok DPS i BM så blir ting fort veldig vanskelig og stressende.

Skrevet

Hold shield block oppe konstant. Ser du at du passerer 6 debuffs så prøv å rygg litt unna eventuellt få en hunter eller rogue til å dra agro i en 15 sekunders tid. Fungerte for meg.

Skrevet

Var i BM for noen dager siden og da hadde vi en druid som tank, og av en eller annen grunn greide vi å fjerne den debuffen :hmm:

Har ikke peiling på hvordan den ble fjernet :S

Skrevet

Har tanka BM eit par ganger ( druid ) første gangen forsvant debuffen med 10%. Aner ikkje kvifor, må ha vore bug.

Andre gangen kom den til 70% men paladin holdt meg lett i live. Var ein veldig lang kamp, litt lav dps i gruppa.

Skrevet

Han hadde sikkert høy dodge. Debuffen varer ikke lenge, så om han får en heldig dodge eller to forsvinner den.

Har tanket der som druid noen ganger for å få folk klar til kara. Det har aldri vært noe problem, nok dps så dør han før debuffen blir et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...