Gå til innhold

Melde en Ebay char til en GM eller ei?


Anbefalte innlegg

En jeg kjenner har solgt kontoen sin for en solid slump penger.

Han /gquita guilden like før det ble gjort, og sa til meg at han hadde solgt kontoen.

 

Vedkommende som kjøpte characteren har joinet en god guild, og har det sikkert morro.

 

Jeg brenner etter å melde han til en GM, men er det noe vits?

Fyren plager jo ikke meg, er bare rart å se en venn`s character hoppe rundt.

(NE`s hopper hele tiden jo)

 

Hva synes dere? Gi beng, eller melde han?

 

Hvis jeg skal melde han, er det ticket ingame, eller mail til blizz?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du melder han, melder du automatisk vennen din også siden det er hans navn som er oppgitt i kontoinformasjonen Blizzard har tilgang til...your call, jeg orker ikke bruke tida mi på å reporte folk for hverken botting eller ebay-ing. Lista over folk som botter eller kjøper kontoer vil aldri ta slutt likevel. :hrm:

Lenke til kommentar
En jeg kjenner har solgt kontoen sin for en solid slump penger.

Han /gquita guilden like før det ble gjort, og sa til meg at han hadde solgt kontoen.

 

Vedkommende som kjøpte characteren har joinet en god guild, og har det sikkert morro.

 

Jeg brenner etter å melde han til en GM, men er det noe vits?

Fyren plager jo ikke meg, er bare rart å se en venn`s character hoppe rundt.

(NE`s hopper hele tiden jo)

 

Hva synes dere? Gi beng, eller melde han?

 

Hvis jeg skal melde han, er det ticket ingame, eller mail til blizz?

8918518[/snapback]

 

Hvorfor vil du gjøre dette ? hva er motivet ? Er det fordi han fikk mange penger for sin char ?

 

Det virker nesten som om du gjør dette kun for å være jævlig , selv om det ikke er lov med selging av chars så vil ikke det si at man må løpe i fanget på GM's og sladdre.

 

Tror ikke du får noe godt ut av dette og slettes ikke når du ikke har noe annet motiv enn bare å sladdre .

 

ps. minner meg litt om ungene på skolen som løper til lærer/rektor/inspektør for å sladdre om den miste ting kun for å få en klapp på skulderen og nesa litt brunere.

 

Edit: Leif

Endret av Beerian
Lenke til kommentar

Jøssameg. So what om han selger kontoen sin. Skader ikke så mange det. Skjønner ikke hvorfor folk klager over kjøp/salg av kontoer. Hvorfor i alle dager er det noe å klage over? Noen som kan gi meg no svar på det bortsett fra det vanlig "det er ikke lov, bla, bla" surrballet?

Lenke til kommentar

Eneste negative jeg ser ved salg av kontoer er noe som er helvetes irriterende.

Spillere som ikke kan en dritt om klassen sin.

 

Det er frusturerende å spille med direkte talentløse lvl 70 spillere i gruppe.

Nå har ikke jeg opplevd så mange slike selv, men det er mange på forumet her som har vært uheldige med ebayers i gruppen sin.

Så jo, et account salg til en som aldri har rørt en warrior før for eksempel er skadelig for andre spillere.

Lenke til kommentar
Hvis du melder han, melder du automatisk vennen din også siden det er hans navn som er oppgitt i kontoinformasjonen Blizzard har tilgang til...

8918542[/snapback]

Hva så? Vennen har jo sluttet.

 

Rapporter i vei sier nå jeg. Du taper ingen ting på det. Han som har kjøpt charen visste at det er en sjangse for å bli bannet, han tok risken. Vær en jævel, det er alltid morsomst.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Hvis du melder han, melder du automatisk vennen din også siden det er hans navn som er oppgitt i kontoinformasjonen Blizzard har tilgang til...

8918542[/snapback]

Hva så? Vennen har jo sluttet.

 

Rapporter i vei sier nå jeg. Du taper ingen ting på det. Han som har kjøpt charen visste at det er en sjangse for å bli bannet, han tok risken. Vær en jævel, det er alltid morsomst.

8919034[/snapback]

yup.

Han som kjøpte veit om risken.

Han tar sjangsen, og blir han bannet, så er det fult og helt hans egen feil.

Report :)

Lenke til kommentar
En jeg kjenner har solgt kontoen sin for en solid slump penger.

Han /gquita guilden like før det ble gjort, og sa til meg at han hadde solgt kontoen.

 

Vedkommende som kjøpte characteren har joinet en god guild, og har det sikkert morro.

 

Jeg brenner etter å melde han til en GM, men er det noe vits?

Fyren plager jo ikke meg, er bare rart å se en venn`s character hoppe rundt.

(NE`s hopper hele tiden jo)

 

Hva synes dere? Gi beng, eller melde han?

 

Hvis jeg skal melde han, er det ticket ingame, eller mail til blizz?

8918518[/snapback]

 

Hvorfor vil du gjøre dette ? hva er motivet ? Er det fordi han fikk mange penger for sin char ?

 

Det virker nesten som om du gjør dette kun for å være jævlig , selv om det ikke er lov med selging av chars så vil ikke det si at man må løpe i fanget på GM's og sladdre.

 

Tror ikke du får noe godt ut av dette og slettes ikke når du ikke har noe annet motiv enn bare å sladdre .

 

ps. minner meg litt om ungene på skolen som løper til lærer/rektor/inspektør for å sladdre om den miste ting kun for å få en klapp på skulderen og nesa litt brunere.

 

Edit: Leif

8918715[/snapback]

 

Enig... Sånnt faenskap er typisk norsk å legge nesa si oppi alt og leke politi.

Bot'ing er en ting siden det ødelegger for andre og virker negativ på server økonimien, men om en kjøper en char på e-bay har ingenting å si for hverken deg eller noen andre på serveren. Greit kansje han ikke kjenner classen sin men det er folk med shitloads of epics som ikke vet hvorfor Dwarf priests er/var så populært!

 

Så grunnen til at du vil melde han er vell pga pur missunelse over at du må spille for epics mens noen bare kan kjøpe det. Men face it. Thats life. Om naboen kjøpte seg feit bil ringer du purken hver gang du veit han kjører for fort?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Fyren som har kjøpt kontoen er jo dum som ikke transferer. Det bør jo være standard prosedyre for de som kjøper konto.

 

På den annen side ser jeg ikke noe galt i accounttrading. Om dette er en prinsippsak for deg, og du mener at slikt er galt, så kan du jo melde han. Er det for å være sleip, så er det bare teit.

Jeg kunne godt tenkt meg å selge min character etter hvert, og kjøpe en annen klasse for å blåse litt liv i spillgleden ved å prøve noe nytt (selvfølgelig med en viss grad av selvinnsikt hva gjelder ferdighetene mine til å spille klassen).

 

Hadde dette vært en moralsk forkastelig handling, så skulle jeg støttet deg i rapporteringa, men å kaste bort tusenvis av kroner på andres vegne over noe så uskyldig som dette synes jeg blir smålig og ondskapsfullt.

Lenke til kommentar

vitsen for meg er at guilden han joinet ikke vet om det.

Ingen veit om han kan spille klassen, men det blir jo fort oppdaget.

 

Leker aldeles ikke politi, jeg har da sett mange venner som har solgt kontoene sine. Forskjellen her er at fyren ikke har migrert, det gjør stort sett alle andre.

 

Maga følelsen min sier at jeg ikke skal bry meg, så da gjør jeg ikke det :)

Lenke til kommentar
Jøssameg. So what om han selger kontoen sin. Skader ikke så mange det. Skjønner ikke hvorfor folk klager over kjøp/salg av kontoer. Hvorfor i alle dager er det noe å klage over? Noen som kan gi meg no svar på det bortsett fra det vanlig "det er ikke lov, bla, bla" surrballet?

8918748[/snapback]

 

Pga. det finnes folk som aldri har spilt såpass "seriøst" før. Og jeg skal love deg du ikke synes det er noe moro å komme i gruppe med en eBay'a warrior som ikke vet hva tanking er. Eller en mage som ikke vet hva sheep er.

Derfor synes jeg det er så tåpelig å kjøpe å selge.

På en annen side er det jo folk som VET åssen man skal spille. Har spilt i 2-3 år, men ikke orker å levle opp en ny character, det blir på en annen måte om du forstår.

 

:p

Lenke til kommentar

Jante. JANTE!

 

Jeg har tenkt tanken engang på at noen skulle finne på å melde meg fordi jeg kjøpte en bra char. Og tror du GM banner uansett? Det er vel bare for kjøper å ta kontakt med selger, selger sender en bekreftelse til Blizzard om at han fortsatt disponerer kontoen, også er alt i skjønneste orden.

 

Makan til smålighet skal du lete lenge etter. Ja det er irriterende med newbs, men når jeg kan jobbe 1 uke med litt overtid og få en lvl70, kontra slite i 3mnd for å kanskje ende opp med middels gear på lvl70, ja da var det lett valg for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...