Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vere noko med at ein del jenter teller "løshet" ut i frå kor mange dei har hatt sex med. Dvs stick in hole.

Om ho då kun runker og suger, kan ho dermed ikkje bli kalla tøs. For sjølv om ho har sugd godt over 20 har hun kun hatt sex med 5. Women logic.

Endret av Cho-san
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Kan vere noko med at ein del jenter teller "løshet" ut i frå kor mange dei har hatt sex med. Dvs stick in hole.

Om ho då kun runker og suger, kan ho dermed ikkje bli kalla tøs. For sjølv om ho har sugd godt over 20 har hun kun hatt sex med 5. Women logic.

 

Ja, det er nok noe sånt. Merkelige saker. Snakk om å manipulere virkeligheten :tease:

 

 

Hun er redd for å bli gravid med feil mann ;)

 

Haha ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Synes dansing på utesteder er superteit, spesielt om man ikke har peiling på hvordan man danser(veldig ofte tilfelle). Prøver derfor veldig å unngå dette, selv om jeg ofte blir "dragd" ut likevell. Hva synes andre her om dansing?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf

Det er ikke nødvendigvis det at jeg er så redd for å stikke ut på dansegulvet, men mer hele den greia med å stå å gjøre noe man egentlig ikke kan. Jeg er likevel klar over at den letteste måten å få seg noe på(iallefall litt klining) er å nettopp danse med jenter. Dette har jeg gjort endel ganger, men føler meg like skitten hver gang. Setter heller pris på en interessant samtale med en jente, og heller la dette bygge seksuell tensjon om det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Hei.. Har dere tips/bøker til hvordan man kan kommunisere bedre med folk. Da tenker jeg på hvis man er veldig dårlig til å snakke med folk og er den personen som ikke sier så mye, men som vil gjerne bli den personen.

 

Kort og fortalt: Man har lyst til å bli bedre med å snakke med mennesker og den motsatte kjønn!

 

Postet av anonym: 25c71e555755c2d59db916a40e8d8f27

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...