Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har og den at jenter opner seg veldig fort for meg. Men det er noko eg bevist speler på, då det gir ganske mykje morro. Det å vere skjønn og vere "vennen" er frå min erfaring instant friendtrap med mindre du eskalerer rask, det er ein måte å uskyldig gjere ting på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynner å bli rusten. Tips til folk. Dans eller rskaler før du spør om tlf nr el kign. Og ikke kjøp drikke til folk. Du blir auto pushover.

 

Skål!

 

Helt riktig! Må beklage for skrivefeil, men er lettere med tastatur enn touch tlf på skakk barkrakk. Ble til at jeg har ordning med noen likevel. Tilfeldig? Ja, morro? vi får se i morgen. Hah!

Lenke til kommentar

I hvilken grad av sjalusi er akseptert i et forhold? For i følge teorien så skal man ikke vise noe form for sjalusi til dama fordi da viser man usikkerhet.. men finnes det ikke noe unntak? Er det sånn at man skal bare la det gå til det skjer noe, eller kan man faktisk gripe inn i enkelte situasjoner?

 

Leste i en tråd der en jente var sammen med både sjalue menn og menn som det ikke fantes noe sjalusi hos. Og hun foretrekket en sjalu mann fordi hun mente i gitte situasjoner så burde det være varselslampe, og når kisen aldri brydde seg om/ved noe, ja da tenkte hun at en del av instinktet manglet.

 

Hun mente at det var "3 grad" av sjalusi. Psykisk sjalu, helt vanlig ordinær sjalu, og sist. Ikke noe form for sjalusi

 

 

Anonym poster: 7e91840d871279eccd1ae5121f5239ab

Lenke til kommentar

Er ingen som forstår hva du mener? Men siden du er i sjekketråden så kan du jo prøve å bytte ut salat med mus?

 

Blir ikke den vel drøy? Plukket den som sagt opp på det andre forumet. er selvfølgelig på nett dette skal foregå. Men det må vel ikke være salat? det kan vel være eple, banan, agurk, appelsin, gulrot, osv? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem liker salat, kan ikke du si kjøtt, øl eller noe annet du virkelig liker. Egentlig så forstår jeg ikke problemstillingen din, mulig du troller?

 

nei. troller du? du skal være jævlig forsiktig med å slenge trollbeskyldninger. og du må være veldig spesiell for å lese troll ut av dette. får meg til å lure på om det er du som er trollet. plukket som sagt denne opp på det andre forumet. dette går som sagt via nett og en åpning medhei, skjer. så skrev en bruker på det andre forumet at han på jentens svar skrev jeg liker salat, så lurte jeg bare på om jeg kunne skrive noe annet, med mindre det var en grunn til at han skrev salat og ikke en annen ting... Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Damen bør ikke oppføre seg på en måte hvor det ikke er å forvente at mannen blir sjalu heller da. Det går forsåvidt begge veier.

 

Men hva om personen da ikke har oppført seg slikt fysisk/direkte, men at det har gått igjennom teknologien/indirekte.. si mobil, data etc...

 

Er det da en god nok grunn til å bryte den barrieren og faktisk gripe inn situasjonen uten å måtte bli stemplet som usikker/sjalu?

Anonym poster: 7e91840d871279eccd1ae5121f5239ab

Lenke til kommentar

nei. troller du? du skal være jævlig forsiktig med å slenge trollbeskyldninger. og du må være veldig spesiell for å lese troll ut av dette. får meg til å lure på om det er du som er trollet. plukket som sagt denne opp på det andre forumet. dette går som sagt via nett og en åpning medhei, skjer. så skrev en bruker på det andre forumet at han på jentens svar skrev jeg liker salat, så lurte jeg bare på om jeg kunne skrive noe annet, med mindre det var en grunn til at han skrev salat og ikke en annen ting... Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

 

Minner mistenkelig om en rutine Jeffy fortalte om i The Jeffy Show. Forøvrig, hvis du hadde skrevet at dette var en rutine du vurderte å bruke på nettgame i den første posten hadde du antagelig unngått beskyldninger om trolling. Men ja, min erfaring er at slike rutiner er veldig avhengige av personlighetstypen din og med mindre det skinner klart gjennom at du er typen til å rape opp tilfeldig piss er risikoen for at du oppfattes som en tulling ganske stor.

Siden du i tillegg spør om man kan bruke andre ord mistenker jeg at du er ganske fersk i gamet. Mitt råd er derfor å ligge unna, da sjansen for å brenne på slike rutiner er ganske stor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

nei. troller du? du skal være jævlig forsiktig med å slenge trollbeskyldninger. og du må være veldig spesiell for å lese troll ut av dette. får meg til å lure på om det er du som er trollet. plukket som sagt denne opp på det andre forumet. dette går som sagt via nett og en åpning medhei, skjer. så skrev en bruker på det andre forumet at han på jentens svar skrev jeg liker salat, så lurte jeg bare på om jeg kunne skrive noe annet, med mindre det var en grunn til at han skrev salat og ikke en annen ting... Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

 

Minner mistenkelig om en rutine Jeffy fortalte om i The Jeffy Show. Forøvrig, hvis du hadde skrevet at dette var en rutine du vurderte å bruke på nettgame i den første posten hadde du antagelig unngått beskyldninger om trolling. Men ja, min erfaring er at slike rutiner er veldig avhengige av personlighetstypen din og med mindre det skinner klart gjennom at du er typen til å rape opp tilfeldig piss er risikoen for at du oppfattes som en tulling ganske stor.

Siden du i tillegg spør om man kan bruke andre ord mistenker jeg at du er ganske fersk i gamet. Mitt råd er derfor å ligge unna, da sjansen for å brenne på slike rutiner er ganske stor.

 

Har du et annet forslag da? Anonym poster: 4b555604d3a02efafc04a655186c13cb

Lenke til kommentar

Aldri klart å bygge opp state igjen etter et totalt krasj. Før i kveld.

Ganske sykt når man når den sinnsyke toppen av humør to ganger i løpet av en kveld.

 

Og damn bitches, alt jeg sier og åpner med når jeg er ute av state virker elendig.

Trenger ikke å kommentere det og dermed angripe den lille smulen jeg har igjen av state. Fuck off. Prøver liksom å gjøre mitt beste og bli et bedre menneske.

 

Utfordring og hardkjør er bra though.

Målet mitt er ikke damer, men å aldri føle usikkerhet og ikke la noen påvirke humøret mitt.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Aldri klart å heve selvtilitten igjen etter et avslag.

Ganske sykt når man når den sinnsyke toppen av humør to ganger i løpet av en kveld.

 

Og faen tisper, alle sjekkereplikker jeg sier når jeg ikke er full av denne selvtilitten er bare møkk.

 

*Ikke angrip meg og frarøv den lille selvtilitten/humøret jeg fortsatt har igjen* Anonym poster: 5ba55d0c2a943665b4fa07d24ca6ada8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan noen oversette innlegget over til ikke PUA-språk?

State = en "state of mind" hvor man presterer veldig bra. Man lever vel i nuet, er ikke ute etter reaksjoner fra folk, har sin egen morro og man sier alt man tenker. Eller noe slikt, er sikkert noen som har bedre forklaringer, men det ca slik jeg opplever det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...