Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Quit your job, buy a ticket, get a tan, fall in love, never return.

 

Noen andre som har fått med seg Travel Bum? Showet er i ganske tidelig fase, men det virker som fyren har mange planer for fremtiden. (Blant annet eget Tv-show). Serien handler om en fyr som reiser verden rundt på en motorsykkel med et håndholt kamera og prøver å sjekke opp jenter. Han er også fotograf, så det er noen helt fantastiske klipp i de episodene som er ute allerede. Det som er spesielt fet med serien er at han viser når han blir avvist, i tillegg deler han mange tanker om frykten ved å snakke med jenter, ensomhet, kjærlighetssorg og lignende. Mye mer lærelikt en PUA'er som oppfører seg som at de sitter på en trone og tror at de kan få hver eneste jente i verden.

 

Her er nettsiden hans:

http://www.travelbum....com/travelbum/ Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Det der er good shit :) Han virker som en morsom fyr som er veldig kul og har mye morsomt og si ;) Så 1.5 Videoen og var veldig imponert.

 

Dette burde de andre også få med seg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er jeg alle gutter, jeg er SINGEL!!! Og jeg digger det, dere er supre. Så nå er tiden inne for at noen kaprer meg snart :D

 

 

 

Og hvordan skal du gjøre det sa du? Vet du hva, det er så enkelt.. Alle dere gutter tror det er så vanskelig (ok, ikke alle da). Det eneste du trenger å gjøre er å snakke med jenta, spørre om dere skal finne på noe, spørre en gang til, og vips :D

Endret av Lykketroll2
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Quit your job, buy a ticket, get a tan, fall in love, never return.

 

Noen andre som har fått med seg Travel Bum? Showet er i ganske tidelig fase, men det virker som fyren har mange planer for fremtiden. (Blant annet eget Tv-show). Serien handler om en fyr som reiser verden rundt på en motorsykkel med et håndholt kamera og prøver å sjekke opp jenter. Han er også fotograf, så det er noen helt fantastiske klipp i de episodene som er ute allerede. Det som er spesielt fet med serien er at han viser når han blir avvist, i tillegg deler han mange tanker om frykten ved å snakke med jenter, ensomhet, kjærlighetssorg og lignende. Mye mer lærelikt en PUA'er som oppfører seg som at de sitter på en trone og tror at de kan få hver eneste jente i verden.

 

Her er nettsiden hans:

http://www.travelbum....com/travelbum/ Anonym poster: 5e241942b0e947b9c9410d9e63ad2b12

Er det noen som kjenner til flere prosjekter/show av denne typen? Likte det veldig godt. Anonym poster: 312ad68b1015c6d0e9dfb905cd35b1e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei folkens! Vet dette er et veldig klisjè, men traff en jente på en fest for en uke siden. Vi ble kjent og vi drakk og danset og pratet mye sammen. Det var vel stort sett det som skjedde, men vi var jo sammen nesten hele tiden, og vi danset sammen og tett på hverandre. Av fysiske tegn som blir nevnt i "malen" her på forumet, la jeg merke til disse tingene:

- Jenta gir deg et spesielt blikk, og holder det gjerne lenge, samt at hun ser «interessert» på deg (dyp øyekontakt mens vi danset)

- Strutter ekstra, og viser frem sensuelle kroppsdeler, slikt som et nakent ben (stakk jo fram rompa når vi danset, og jeg holdt rundt henne med en hånd mens vi danset)

-Hun tar mer på deg (holdt meg i hånden når jeg holdt rundt henne under dansen)

- Hun er ofte nær deg (vi var rundt hverandre nesten hele festen)

Det som er, er at hun (ihvertfall i mine øyne) blir sett på som litt løs. Dette er ikke noe jeg vet, men anyway... tror dere hun er keen på meg? Har bare snakket kort med henne på henne en gang på treningssenteret dagen etter festen, og nå er det en uke siden festen. Har lagt hun til på face, men vi har ikke snakket noe der. Hva tror folket? Anonym poster: 13792843114b3cea87164bcf396d5f6d

Lenke til kommentar

Hei folkens! Vet dette er et veldig klisjè, men traff en jente på en fest for en uke siden. Vi ble kjent og vi drakk og danset og pratet mye sammen. Det var vel stort sett det som skjedde, men vi var jo sammen nesten hele tiden, og vi danset sammen og tett på hverandre. Av fysiske tegn som blir nevnt i "malen" her på forumet, la jeg merke til disse tingene:

- Jenta gir deg et spesielt blikk, og holder det gjerne lenge, samt at hun ser «interessert» på deg (dyp øyekontakt mens vi danset)

- Strutter ekstra, og viser frem sensuelle kroppsdeler, slikt som et nakent ben (stakk jo fram rompa når vi danset, og jeg holdt rundt henne med en hånd mens vi danset)

-Hun tar mer på deg (holdt meg i hånden når jeg holdt rundt henne under dansen)

- Hun er ofte nær deg (vi var rundt hverandre nesten hele festen)

Det som er, er at hun (ihvertfall i mine øyne) blir sett på som litt løs. Dette er ikke noe jeg vet, men anyway... tror dere hun er keen på meg? Har bare snakket kort med henne på henne en gang på treningssenteret dagen etter festen, og nå er det en uke siden festen. Har lagt hun til på face, men vi har ikke snakket noe der. Hva tror folket? Anonym poster: 13792843114b3cea87164bcf396d5f6d

Er dette noe å spørre om ? Det høres ut som ho er gal etter deg jo?

Lenke til kommentar

Så vi er enige om at hun liker meg? Hva gjør jeg da nå for å vise at jeg er interessert også? Anonym poster: 13792843114b3cea87164bcf396d5f6d

Du skal gjøre det du forventet at hun skulle gjøre da dere var på fest. Hun tenker vel sikkert akkurat det samme som deg; "Hvorfor tok han det ikke lenger?"

Om du vil dra den lenger, så dra den lenger, ikke vent på at hun skal gjøre det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig? Hvorfor ikke prøve å hjelpe en som trenger hjelp istedet for å le av han? Anonym poster: 13792843114b3cea87164bcf396d5f6d

 

Velkommen til PU. Der moral, etikk og respekt for andre mennesker ikke finnes.

Endret av Laffe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...