Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[quote name=Magnus :)' date='24. april 2010 - 21:38' timestamp='1272137884' post='15558826]

Jeg vil nok si han vet hva han driver med. Han gjør mye av det jeg har lært av Mystery, og ikke minst virker han karismatisk, vell kledd og interessang.

Jeg trodde det umiddelbart jeg også, men han sier at han liker å ta utgangspunkt i situasjonen og ikke liker forberedte linjer eller replikker, så jeg tror han har som alle andre startet med mystery og gått mer over til natural - har hørt igjennom lydboken hans og det er tilnærmet INGEN mystery-taktikker, det meste går på inner/outer game, NLP og kroppsspråk (som jeg synes er veldig interessant).

Lenke til kommentar

Noen tips til russetida folks?

Det er ikke flaut å få avslag, men det er ihvertfall ikke flaut å få avslag i russetiden. Bare man har litt alkohol innabords er det 100% kosher å spørre om noen vil kline, og bare hakket mindre kosher å bare sette i gang. Dette er også en fin mulighet til å være litt ulik seg selv, da svært mange av de man er med i russetiden er folk man aldri har vært med før. Du kan være mer utadvent, med dristig og mer selvsikker uten de nye bekjente reagerer på at du har forandret deg.

 

Hvis noen husker hvilken PUA det var som hadde "isolér en jente som står for seg selv"-stilen så må du gjerne linke til den, da jeg tror det ville passet godt for en i russetiden. Det er alltid noen som vil dra ut og ha det moro men ikke helt får til hele danse/rave/drikke/synge-stilen - de kan man approache og snakke med uten problemer når begge har rød bukse på seg (og ellers, men spesielt nå).

Lenke til kommentar

Ble 20 i går og kom meg endelig inn på en skikkelig uteplass ( bor i en liten by så alternativet for de under 20 er ikke så veldig stort) Møtte noen jenter som bare var på besøk over helgen og vart til at jeg satt med dem hele kvelden. Gratis drikke og mye dansing! Fikk veldig god tone med en av jentene og ble med dem hjem på Nach. Ekstremt gøy kveld og en veldig god avsluttning!

 

Fikk meg bursdagskos for å si det sånn;)

Lenke til kommentar

Noen tips til russetida folks?

Det er ikke flaut å få avslag, men det er ihvertfall ikke flaut å få avslag i russetiden. Bare man har litt alkohol innabords er det 100% kosher å spørre om noen vil kline, og bare hakket mindre kosher å bare sette i gang. Dette er også en fin mulighet til å være litt ulik seg selv, da svært mange av de man er med i russetiden er folk man aldri har vært med før. Du kan være mer utadvent, med dristig og mer selvsikker uten de nye bekjente reagerer på at du har forandret deg.

 

Hvis noen husker hvilken PUA det var som hadde "isolér en jente som står for seg selv"-stilen så må du gjerne linke til den, da jeg tror det ville passet godt for en i russetiden. Det er alltid noen som vil dra ut og ha det moro men ikke helt får til hele danse/rave/drikke/synge-stilen - de kan man approache og snakke med uten problemer når begge har rød bukse på seg (og ellers, men spesielt nå).

 

Takker. Gleder meg :)

 

Ble 20 i går og kom meg endelig inn på en skikkelig uteplass ( bor i en liten by så alternativet for de under 20 er ikke så veldig stort) Møtte noen jenter som bare var på besøk over helgen og vart til at jeg satt med dem hele kvelden. Gratis drikke og mye dansing! Fikk veldig god tone med en av jentene og ble med dem hjem på Nach. Ekstremt gøy kveld og en veldig god avsluttning!

 

Fikk meg bursdagskos for å si det sånn;)

 

Lykkelig slutt da mao :p

Lenke til kommentar

Noen tips til russetida folks?

 

Er målet å knulle mange jenter i russetida, anbefales det å ikke bruke for mye tid på ei jente. Blir en jente borte, stikk på en ny. Fuck seduction, comfort og rapport and shit; eskalering er alt du trenger i en tid da jentene endelig tør å vise hvor kåte de egentlig er. Tryvann nå i helgen var et kong(l)eeksempel på det. Utrolig bra kvalitet på chicksa i tillegg.

Lenke til kommentar

Noen tips til russetida folks?

 

Er målet å knulle mange jenter i russetida, anbefales det å ikke bruke for mye tid på ei jente. Blir en jente borte, stikk på en ny. Fuck seduction, comfort og rapport and shit; eskalering er alt du trenger i en tid da jentene endelig tør å vise hvor kåte de egentlig er. Tryvann nå i helgen var et kong(l)eeksempel på det. Utrolig bra kvalitet på chicksa i tillegg.

Hvor mange pulte du?

Lenke til kommentar

Noen tips til russetida folks?

 

Er målet å knulle mange jenter i russetida, anbefales det å ikke bruke for mye tid på ei jente. Blir en jente borte, stikk på en ny. Fuck seduction, comfort og rapport and shit; eskalering er alt du trenger i en tid da jentene endelig tør å vise hvor kåte de egentlig er. Tryvann nå i helgen var et kong(l)eeksempel på det. Utrolig bra kvalitet på chicksa i tillegg.

Hvor mange pulte du?

 

To, busta av vakta på den tredje så fikk ikke fullført :)

Lenke til kommentar

Jeg kom til å tenke på en ting i dag. Jeg har ikke satt meg veldig inn i PUA-teori, men hva om alle visste alt og fulgte reglene? En PUA er vel avhengig av å være spesiell, men hvis alle gjorde som en PUA, da ville han ikke være spesiell lenger. Jenta ville ikke lagt merke til ham, for han er som alle andre. Hva gjør man da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...