Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Som han over her nevnte, så kan det hende du er mer tiltrekkende når du er dritings, allikevel closer du jo etter cafébesøk osv., så burde jo ikke være helt blåsst.

 

Umulig å si noe nøyaktige greier, da jeg ikke kjenner deg, dessuten har man ofte en spesiell evne til å utelate enkelte ting, for å fremheve situasjoner bedre (om du skjønner).

 

På generelt grunnlag kan jeg si det virker som du er litt vel needy etter du har pult dem. Selv om de svarer med "åå koos. klem, elsker deg" blabalabablaa, så behøver ikke du svare "ååå, savner deg pus, elsker deg<3<3<3".......................................................

 

høres ut som du blir pult og dumpa. som de har lyst til å pule deg, og så er det over. vanligvis playere gjør. du blir playa av dama. hahah. anyways.

 

når du puler hun dama, og er ganske needy etterpå, og maser om å møtes igjen, så kan de thende det er derfor hun mister ienteressen. det var noe mer jæ sku si, men det glemte jeg nå..

 

mitt tips. vær litt mer laidback, du har flere valg, og drit i henne. stikk o gtreff mer jenter, prat masse med dem, pul mer. og så kommer det automatisk.

 

ikke heng deg opp i forhold. altså, om du elsker denne jenta, så greit, da skjønner jæ deg, men ellers, play jenter litt mer.... da blir du mer attraktiv, og har mer og prate om flere historier og sånn. da blir du en mer interessant person selv i edru tilstand...

 

men. dette var bare masse piss som bare datt ned i hodet på meg. standard shit. sikkert noen smartinger som har noe bedre å komme på med. noe jeg glemte og, men whatver....

Lenke til kommentar

Mye tull men følgende sitat sier det meste:

"dette var bare masse piss som bare datt ned i hodet på meg. standard shit"

Virker som en fullstendig blåst idiot.

Ikke bry deg om det han skriver.

 

Good luck !

 

Hei

 

Som han over her nevnte, så kan det hende du er mer tiltrekkende når du er dritings, allikevel closer du jo etter cafébesøk osv., så burde jo ikke være helt blåsst.

 

Umulig å si noe nøyaktige greier, da jeg ikke kjenner deg, dessuten har man ofte en spesiell evne til å utelate enkelte ting, for å fremheve situasjoner bedre (om du skjønner).

 

På generelt grunnlag kan jeg si det virker som du er litt vel needy etter du har pult dem. Selv om de svarer med "åå koos. klem, elsker deg" blabalabablaa, så behøver ikke du svare "ååå, savner deg pus, elsker deg<3<3<3".......................................................

 

høres ut som du blir pult og dumpa. som de har lyst til å pule deg, og så er det over. vanligvis playere gjør. du blir playa av dama. hahah. anyways.

 

når du puler hun dama, og er ganske needy etterpå, og maser om å møtes igjen, så kan de thende det er derfor hun mister ienteressen. det var noe mer jæ sku si, men det glemte jeg nå..

 

mitt tips. vær litt mer laidback, du har flere valg, og drit i henne. stikk o gtreff mer jenter, prat masse med dem, pul mer. og så kommer det automatisk.

 

ikke heng deg opp i forhold. altså, om du elsker denne jenta, så greit, da skjønner jæ deg, men ellers, play jenter litt mer.... da blir du mer attraktiv, og har mer og prate om flere historier og sånn. da blir du en mer interessant person selv i edru tilstand...

 

men. dette var bare masse piss som bare datt ned i hodet på meg. standard shit. sikkert noen smartinger som har noe bedre å komme på med. noe jeg glemte og, men whatver....

Lenke til kommentar
Gjest Radiolar

Som han over her nevnte, så kan det hende du er mer tiltrekkende når du er dritings, allikevel closer du jo etter cafébesøk osv., så burde jo ikke være helt blåsst.

 

Nei, vil nok ikke si at jeg er "helt blåst" - takk for tilliten, forresten. Jeg er nok litt nerdete, og har nok alltid vært mer voksen/seriøs enn mange andre, og er ikke dummere enn at jeg forstår at dette kan virke litt kjedelig for jenter. Jeg driver ikke med paragliding eller rafting, men spiller gjerne sjakk eller leser en interessant bok... Men slik er jeg, og tenker å fortsette med det.

 

På generelt grunnlag kan jeg si det virker som du er litt vel needy etter du har pult dem. Selv om de svarer med "åå koos. klem, elsker deg" blabalabablaa, så behøver ikke du svare "ååå, savner deg pus, elsker deg<3<3<3".......................................................

 

Hahaha, nå overdriver du nok LITT, men tanken har streifet meg. Vet at eksen min beklaget seg (før vi ble sammen) over at jeg ikke var mer "hard to get," men hva betyr egentlig det? Det må jo være en balanse? På den ene siden må man ikke virke kald og uinteressert, men på den annen side må man jo - som du sier - ikke virke for "needy"?

 

høres ut som du blir pult og dumpa. som de har lyst til å pule deg, og så er det over. vanligvis playere gjør. du blir playa av dama. hahah. anyways.

 

når du puler hun dama, og er ganske needy etterpå, og maser om å møtes igjen, så kan de thende det er derfor hun mister ienteressen. det var noe mer jæ sku si, men det glemte jeg nå..

 

mitt tips. vær litt mer laidback, du har flere valg, og drit i henne. stikk o gtreff mer jenter, prat masse med dem, pul mer. og så kommer det automatisk.

 

ikke heng deg opp i forhold. altså, om du elsker denne jenta, så greit, da skjønner jæ deg, men ellers, play jenter litt mer.... da blir du mer attraktiv, og har mer og prate om flere historier og sånn. da blir du en mer interessant person selv i edru tilstand...

 

men. dette var bare masse piss som bare datt ned i hodet på meg. standard shit. sikkert noen smartinger som har noe bedre å komme på med. noe jeg glemte og, men whatver....

 

Er nok sant at mine (relativt få) ONS-jenter nok i utgangspunktet var ute etter et ligg (slik som jeg), det er f.eks. rimelig tydelig når man møtes først utenfor utestedet etter stengetid og stikker bort sammen etter to minutters prat. Jeg er ikke dum, heller. ;)

 

Og nå er det ikke slik at jeg alltid er så keen på å holde kontakten (har selv vært den som brøt kontakten etter ONS). Men problemet er jo - som Dorian Gray sier - litt på en annen kant: Hva gjør man når man VIL holde kontakten med jenta og kanskje ta det et skritt videre? Hvordan holde på interessen deres?

 

Fylla på byen og date/middagsbesøk/etc. er liksom to helt forskjellige verdener hvor det gjelder forskjellige regler. Så langt fikser jeg den første "verdenen" greit, men sliter altså mer med den andre...

 

Og neida, du snakker ikke bare piss, jeg takker for tips fra en som sikkert har mer erfaring med jenter enn jeg. :) Å virke mer laidback og mindre needy er iallfall notert, du får komme tilbake med mer hvis du har noe på lager. Det samme gjelder dere andre, forresten.

 

Takk til Dorian og Koko også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
På den ene siden må man ikke virke kald og uinteressert, men på den annen side må man jo - som du sier - ikke virke for "needy"?

 

Hvorfor må man ikke virke kald og uinteressert? Det handler om sjekking, ikke tilfeldigheter. Grunnen til at mennesker planter frø er for å slippe å eskalere. Make a move. Det er slik folk normalt sett blir sammen; han planter et frø, hun planter et frø, begge ser at det kommer til å bli en plante, og en av dem verbaliserer det.

 

Det er ikke negativt å være kald og uinteressert, slik du sannsynligvis mener, så lenge du tar ting fra et platonisk og kjedelig til et spennende og seksuelt nivå.

 

Når det kommer til å være needy så er dette noe vi alle er. Franco har skrevet noen fine ord ang. akkurat dette her: http://www.fastseduction.com/cgi-bin/search.cgi?action=retrieve&grp=6&mn=1141677600300370&refine=subject%3Dneediness%2520management%26author%3D%26datefrom%3D%26body%3D%26dateto%3D

Lenke til kommentar

 

Nei, vil nok ikke si at jeg er "helt blåst" - takk for tilliten, forresten. Jeg er nok litt nerdete, og har nok alltid vært mer voksen/seriøs enn mange andre, og er ikke dummere enn at jeg forstår at dette kan virke litt kjedelig for jenter. Jeg driver ikke med paragliding eller rafting, men spiller gjerne sjakk eller leser en interessant bok... Men slik er jeg, og tenker å fortsette med det.

 

Hahaha, nå overdriver du nok LITT, men tanken har streifet meg. Vet at eksen min beklaget seg (før vi ble sammen) over at jeg ikke var mer "hard to get," men hva betyr egentlig det? Det må jo være en balanse? På den ene siden må man ikke virke kald og uinteressert, men på den annen side må man jo - som du sier - ikke virke for "needy"?

 

Er nok sant at mine (relativt få) ONS-jenter nok i utgangspunktet var ute etter et ligg (slik som jeg), det er f.eks. rimelig tydelig når man møtes først utenfor utestedet etter stengetid og stikker bort sammen etter to minutters prat. Jeg er ikke dum, heller. ;)

 

Og nå er det ikke slik at jeg alltid er så keen på å holde kontakten (har selv vært den som brøt kontakten etter ONS). Men problemet er jo - som Dorian Gray sier - litt på en annen kant: Hva gjør man når man VIL holde kontakten med jenta og kanskje ta det et skritt videre? Hvordan holde på interessen deres?

 

Fylla på byen og date/middagsbesøk/etc. er liksom to helt forskjellige verdener hvor det gjelder forskjellige regler. Så langt fikser jeg den første "verdenen" greit, men sliter altså mer med den andre...

 

Og neida, du snakker ikke bare piss, jeg takker for tips fra en som sikkert har mer erfaring med jenter enn jeg. :) Å virke mer laidback og mindre needy er iallfall notert, du får komme tilbake med mer hvis du har noe på lager. Det samme gjelder dere andre, forresten.

 

Beklager at jeg var litt vel krass her, håper du ikke tok noenting for hardt!! Hehe.

 

Slik jeg ser det, er det litt selvtilliten du sliter med. Altså, jeg vet overhode ikke noe om deg som person, så dette blir bare noe jeg tipper. Men, du bygger selvtillit og dermed attraction i fylla, og closer lettere da, også er du litt mindre selvsikker og kanskje litt mindre attraktiv som edru. Dette er jo self helt vanlig, men jo mer damer du prater med, og jo bedre du ser på deg selv som person - jo bedre selvtillit får du overfor damer. Når du har mer selvtillit kan du også koste på deg å dra flere, ehhm, vitser, fete historier også videre - og da blir du også en person som er mer interessant, og jenter heller vil knulle.

 

Du skriver at man ikke skal virke kald og uinteressert, og i tillegg (som jeg sa) at man ikke skal være needy. Nå har jeg ikke sett hva white skrev om det, og hva han viste til, men sånn erfaringsmessig kan en blanding (lool) være bra. Å være kald og uinteresser (badboy) er ofte bedre enn å være needy og overinteressert (niceguy).

 

Som det har stått omtrent 13371337 ganger i denne tråden, så finnes er ikke sjekking noe matematisk stykke - som du plutselig klarer, og da fikses alt. Problemet ditt ligger, slik jeg ser det, ikke i noen enkelte greier som er lett å sette fingeren på, men heller det at du må bli en mer alfa person, som er bedre med damer. Selvsagt kan det ha vært at du var for needy, og sendte for mange meldinger, eller for mange smilier what so ever, men det er jæævlig vanskelig å si for noen som ikke har observert situasjonen tjeufiretimer i døgnet, hehe neida.

 

Som du skriver er det den andre delen du sliter med (edru), og det bygger som jeg har nevnt på selvtillit og attraction, og rett og slett slik du er som person - altså noe som er ganske radikalt og vanskelig å endre på. (Som nevnt).

 

Eksen din gir nok (noe jeg har skrevet her) en del av svaret, altså at du ikke er nok "hard-to-get" (ganske latterlig sagt, men hehe). Kanskje ga du for mye av deg og var overinteressert og needy. Kjerringer liker å ha litt å konkurrere med, og om de får alt servert på sølvfat, så blir trusa deres ehhm tørr.

 

Men vetta faen jeg

Lenke til kommentar
Gjest Radiolar

Takk wh1te, interessant side du linker til. Jenter er altså SÅ vriene å forstå at det er blitt en helt egen vitenskap om det.

 

figlio: No offense, du kommer med mye fornuftig. Skjønner hva du mener, tipper du er inne på noe her: Stikkordet er kanskje selvtillit. Som jeg sa tidligere er jeg ikke spesielt kul i sosiale settinger. Det er verst når det gjelder jenter. Og er uheldigvis mer klossete jo vakrere jenta er. Husker f.eks. hu kjempesøte bak kassa i kiosken, hun var rimelig keen - jeg snakket da med henne noen ganger (var nervøs, sa mye tull), men turte aldri flørte ordentlig eller be henne ut på kaffe eller noe sånt. Hahaha.

 

Får skylde på genene - mine foreldre og søsken er omtrent like klossete sosialt som jeg. Men man må jo lære av sine feil (er derfor jeg i det hele tatt skriver i denne tråden), og jeg var verre før. Hadde nok ikke gjort samme feilen med kiosk-jenta nå.

 

Btw: Det tikket inn en melding fra hu jenta jeg snakket om, forresten. Ser ikke bort fra at hun er litt keen allikevel (de er som sagt vriene å forstå). Skal prøve å spille kortene riktigere fra nå av - og skal ha tipsene dine i bakhodet. Får krysse fingrene.

 

Hvis det ikke funker med henne, er det vel bare å kjøre på mer med andre jenter for erfaringens og selvtillitens skyld, komme inn i en god sirkel. Ting ordner seg til slutt. :D

Lenke til kommentar

Hehe :p Hva faen skal man skrive på dissa tekstmeldingene uten at det blir teit da?

 

Tok en liten variant på ei søt jente her om dagen da. Snakka, direkte åpner (du er søt!), god respons, løs prat om skole, og "stjeling" av en klem på slutten.. Men spurte ikke om telefonnummer. Hun sa på slutten at jeg måtte stikke innom en gang ijgen (klesbutikk) Så får vi se hvordan det går. I'll keep you updated!

Lenke til kommentar

SYKT random kveld på byen. Dama er allover me, sitter typ med begge beina over mine, kysser meg på kinnet osv, men sier når venninnen hun er ute med begynner å rote med en random: "Det er ikke oss når vi skal til oss senere - avtale?" - det var så surrealistisk rart og HELT utenfor de "signalene" hun hadde sendt ut hele kvelden at jeg visste NESTEN ikke hva jeg skulle si, men jeg bare lo det bort og tok henne liksom i hånda. Er dette en shittest elns? Jeg lot det selvsagt ikke påvirke meg, men orket ikke ta det videre, var for trøtt : <

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar
Gjest ROCKSTAR

Hei!

 

Dere elsker jo å diskutere sjekking i denne altfor lange tråden, og jeg tenkte kanskje noen av dere ville lese et utrolig lærerikt intervju jeg har gjort. Om dere ikke setter pris på at jeg poster det i denne tråden så si gjerne i fra så skjer det ikke igjen.

 

Uansett. For de av dere som saumfarer sjekkeforum som ASF, så kjenner dere helt sikkert veldig godt til denne nordmannen.

 

Rockstar-pickup presenterer...

 

Et vannvittig lærerikt intervju med selveste maskoten vår, den talentfulle unggutten sparer ikke på kruttet i dette intervjuet: Kos dere med TVA_Oslo!

 

http://rockstar-pickup.com/interview-with-tva_oslo/

 

<3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...