Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

For en ødelagt, ødelagt helg. Det tar på som faen å feste med rockere! Todagers med nach begge dagene. Null pussy på meg, men wingen min fikk seg så nå sitter jeg bare å venter på at han skal komme seg på nett så jeg får hørt røverhistorier!

 

Livet! :love:

 

edith piaf: skreiv en kort liten notis om hva som var bra og hva som var dårlig i går på mobilen! haha =D

 

+Åpning, energi, stemning, rapport

 

-Frame, eskalering, logistikk

Endret av haswonit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en litt interessant situasjon på Lillehammer i går(er russ...):

 

Var egentlig ikke i noe spesielt humør til å sjekke og var egentlig bare keen på å fylle og fante med venninner og venner, da jeg plutselig fant ut at jeg ville prøve litt game alene...går kanskje hundre meter unna van-land og møter blikket til en blond, meget pen jente. Vi holder blikket i det vi går forbi hverandre og jeg vinker henne bort. Da slår det meg at det er jenta fra fredag kveld som jeg rota med. Hun spør om vi rota, og jeg svarer ja, før det blir stille, og jeg føler meg tvunget til å gjøre ett eller annet. Jeg spør om vi ikke skal fortsette der vi slapp, og hun bare smiler og nikker før vi begynner å kline. Det bare baller på seg og vi forsvinner inn i skogen der det er noen benker eller noe. Vi setter oss ned og kliner til musikken fra bussringene. Plutselig sier hun at hun har type. Jeg spør om han er her og hun svarer nei mens hun ler...jeg tar begge hendene hennes og begynner å massere dem og hun sier noe med at typen hennes uansett ikke trenger å få vite noe, før hun kysser meg igjen. Så forsvinner vi dypere inn i skogen..resten kan dere tenke dere til...

 

Og nei, jeg liker ikke det å ha "hjulpet" noen med å være utro, om noen tenkte det :nei:

Lenke til kommentar

So what? Det er henne det går utover. Om hun virkelig elska typen sin så hadde hun ikke gjort det. Dessuten så ser jeg ikke noe problem med utro pisset. Det er bare et knull? BLir så irritert når folk roper utro. Betyr bare at han er mere attraktiv/bedre game enn fjolsen. dessuten så gir det deg ekstra booost på en måte. for da får man en bekreftelse på at man har bedre game enn personen selv. Å det er det jeg liker :D Ser ikke noe problem med å ta andres "pua"damer/kjærester. Beviser bare at man er bedre.

 

Åpent forhold i russetiden ftw. Når jeg og dama mi var russ så ble vi enige om at vi skulle ha et åpentforhold.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kvalm av et visst innlegg her, men dessverre så er ikke personangrep lov i enkelte tilfeller. Men det betyr ikke nødvendigvis at man er bedre dersom man gjør noe fy-fy med en annens kjæreste, bare så det er sagt.

 

Jaja, om hun hadde kjæreste eller ikke får vel bli med spekuleringen, men i hovedsak er det hennes feil, ja.

Endret av Goldshoten
Lenke til kommentar

Å avvise det som en shittest for å redde samvittigheten er tåpelig. Ellers tenker jeg at hvis jeg roter med en jente og hun sier "Jeg har kjæreste" og likevel fortsetter så er hun en fin jente å tilbringe en natt med og kanskje ikke en like god jente å tilbringe mer tid med. Jeg har en rimelig solid selvtillit, men ikke så solid at jeg tror at hvis ikke jeg hadde prøvd meg så hadde denne jenten vært trofast med kjæresten - er hun først utro for å ligge med meg så hadde hun også gjort det med en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir kvalm av et visst innlegg her, men dessverre så er ikke personangrep lov i enkelte tilfeller. Men det betyr ikke nødvendigvis at man er bedre dersom man gjør noe fy-fy med en annens kjæreste, bare så det er sagt.

 

Jaja, om hun hadde kjæreste eller ikke får vel bli med spekuleringen, men i hovedsak er det hennes feil, ja.

 

Har på følelsen at det er innlegget mitt du refererer til? Isåfall, værsågod. Bare pøs i vei med personangrep. for jeg står fortsatt for det jeg har skrevet, og jeg ser heller ikke noe problem med det. Om jeg hadde ligget med dama di eller hvem enn sin kjærste det måtte våre, så betyr det bare at jeg har bedre game. Så klart, så kan det være andre årsaker som f.eks Alkohol.. Men å skylde på det er latterlig "Det var alkoholen som gjorde det, okey? Jeg beklager *grin/syt*"

 

Det finnes mange der ute som er gode til å få damene til sengs/bli kjent eller få nummer etc, menfaen å dårlige dem er på når det kommer til forhold. Hvis man virkelig elsker personen så går man ikke til sengs med en når man er edru/full(bevist nok til å gå) Da er man rett og slett på den gamle måten: En dårlig kjæreste som ikke klarer å ta vare eller at personen ikke vet hvordan man skal være i et forhold osv..

 

Dessuten så har dette temaet blitt tatt opp mange ganger hvor folk har spørt: "Men hun har kjæreste" og har da fått svar som "Bare kjør på". Så du burde kanskje ha blitt kvalm for lenge siden!

Lenke til kommentar

Har på følelsen at det er innlegget mitt du refererer til? Isåfall, værsågod. Bare pøs i vei med personangrep. for jeg står fortsatt for det jeg har skrevet, og jeg ser heller ikke noe problem med det. Om jeg hadde ligget med dama di eller hvem enn sin kjærste det måtte våre, så betyr det bare at jeg har bedre game. Så klart, så kan det være andre årsaker som f.eks Alkohol.. Men å skylde på det er latterlig "Det var alkoholen som gjorde det, okey? Jeg beklager *grin/syt*"

Jeg skjønner ikke hvorvidt man har bedre game enn kjæresten eller ei er relevant når det gjelder om det er galt å gjøre det eller ikke. Det er ikke sånn at folk fortjener at kjæresten deres er utro fordi de ikke har like godt game som alle potensielle gutter kjæresten kan tenkes å omgås. Dette høres mer ut som en haltende rasjonalisering enn noe annet for min del.

 

Når jeg bedømmer en situasjon som denne er det bare to ting som er relevante, hvor interessert jeg er i jenta og hvor solid forholdet med kjæresten framstår. Hadde jeg vært forelsket i en jente hadde jeg ikke nølt med å prøve meg, mens hadde det bare vært for et ONS hadde jeg ikke gått på en opptatt jente. ONS gir meg ikke så mye at jeg kan rettferdiggjøre det ovenfor samvittigheten min. Spesielt gjelder dette hvis forholdet virker solid i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke spesielt imponert over tankegangen til Cpt Awesome, jeg heller. Jeg kan forstå at hvis man først er i gang så er det en ting, men å rettferdiggjøre det med "bedre game", som om det har noe som helst å si på hvor godt man passer sammen i et forhold, er tåpelig. Enig med deg, Jimmy Dean, haltende rasjonalisering.

 

Hvis jeg først prøver meg på en jente jeg vet er i et forhold så er det fordi jeg tror hun vil ha det bedre med meg, ikke at jeg vil ha det bedre med henne. Å bevisst bryte et forhold for en ONS virker litt i kaldeste laget.

Lenke til kommentar

Jeg gjør det ikke for at jeg skal ha det bedre nei. "Får jeg meg en kjæreste, så er livet mitt komplett" Jeg er langt vekk fra det stadiet.

Har heller ikke nevnt at jeg liker å bryte et forhold. Sier bare at hvis damen virkelig elsker kjæresten sin så hadde hun ikke gjort det, og når hun først går med på det så er det like greit at man fortsetter med gamet sitt, uansett om hun sier at forholdet demmes er solid eller ikke. Ja. jeg bruker game som et "bortforklaring". Akkuart som når en står foran et speil eller går langs carl johan f.eks og tenker "Jeg gir faen i hva andre tror om meg, jeg er bedre enn alle" "jeg er best i verden, du er en taper" eller hva enn nå vedkommende måtte velge å si til seg selv.

Lenke til kommentar

Var en tur ute på lørdag. Prøver meg på en FR :)

 

Kvelden starter kjipt ved at jeg misser vorset jeg hadde planlgat. Ender opp med å dra rett ut for så å treffe venner der.

Når jeg ankommer utestedet sjekker jeg stemninga, det er god stemning og akkurat passe fult. Deretter treffer jeg min trofaste wing (forumets) Haswonit.

 

Vi begynner straks å se etter noen fine sett og åpne, og setter i gang. Eller rettere sagt han setter i gang. Hadde en veldig følelse av AA samt at jeg var edru(har som regel noe innabords). Blir gående å nøle en stund, men bygger stadig opp et ekstremt press etter som jeg ser Haswonit forsvinne med et to-sett ut på dansegulvet.

 

Går å åpner et tre-sett, hvor agendaen bare er å bli kvitt AA. Etter en stund begynner jeg endelig å føle meg awesome. Takker pent for en hyggelig samtale og får en klem. Så setter jeg kursen for dansegulvet og ser med et at stedet ikke er passe fult lenger. Vi snakker Sild i tønne! Forholdet mellom gutter og jenter var minst 4 mot 1. Konkurranse :p

 

Starter med å skvise meg gjennom massene mens jeg groover etter musikken. Får en liten oversikt over ståa, og deretter inntar min plass. Det kryr av det jeg ser på som ekle gutter/menn, de som hopper på damene og gnir seg intenst i håp om å bli godtatt. Jeg går for blikkfang oppfulgt av utstrekt hånd.

Når jeg står der og danser får jeg plutselig en jente hengende på ryggen. blir mildt sagt satt ut. It's on!

Starter mild eskalering og så kommer venninna. Drar hun vekk, men hun kommer tilbake. Vi danser videre. Venninna kommer igjen. Og starter å dra hu med seg, jeg tar tak i hånda og vips vi har drakamp. Ville påpeke hvor slitsom hun var. Venninna går finaly, men ikke lenger etter kommer "Jeg må gå, venninna mi blir sur." Damn tenker jeg.

 

Fortsetter å danse og finner Haswonit som amoger og ler om en annnen når ekle gutter igler seg innpå settet hans.

Danser og har det gøy. Så spotter jeg en venninnegjeng på tre. Finner target og oppnår blikkkontakt. Kommer nærmere og introduserer meg med navn, hun svarer kjapt. Så gikk det glatt. Eskalerte dansen og hun var naughty. startet med en liten rutine jeg har når jeg møter dem på dansegulvet. Push & pull, dancestyle. dytter hun litt vekk forså og trekke hun litt inn igjen, noen få ganger. Trekker hun veldig tett inntil og ser hun i øynene - full klinings. Hun smaker bringebær og er helt rå!

 

Jeg sier vi skal sette oss å snakke og hun er enig. Vi utveksler info og sitter å ler av folk på dansegulvet. Så får jeg greie på at hun bodde like oppe i gata. Quick respond:"Så kjekt, vi drar dit"

Med et så var vi på vei hjem til henne, med jordbær og krem servert til frokost dagen derpå :D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har på følelsen at det er innlegget mitt du refererer til? Isåfall, værsågod. Bare pøs i vei med personangrep. for jeg står fortsatt for det jeg har skrevet, og jeg ser heller ikke noe problem med det. Om jeg hadde ligget med dama di eller hvem enn sin kjærste det måtte våre, så betyr det bare at jeg har bedre game. Så klart, så kan det være andre årsaker som f.eks Alkohol.. Men å skylde på det er latterlig "Det var alkoholen som gjorde det, okey? Jeg beklager *grin/syt*"

Jeg skjønner ikke hvorvidt man har bedre game enn kjæresten eller ei er relevant når det gjelder om det er galt å gjøre det eller ikke. Det er ikke sånn at folk fortjener at kjæresten deres er utro fordi de ikke har like godt game som alle potensielle gutter kjæresten kan tenkes å omgås. Dette høres mer ut som en haltende rasjonalisering enn noe annet for min del.

 

Når jeg bedømmer en situasjon som denne er det bare to ting som er relevante, hvor interessert jeg er i jenta og hvor solid forholdet med kjæresten framstår. Hadde jeg vært forelsket i en jente hadde jeg ikke nølt med å prøve meg, mens hadde det bare vært for et ONS hadde jeg ikke gått på en opptatt jente. ONS gir meg ikke så mye at jeg kan rettferdiggjøre det ovenfor samvittigheten min. Spesielt gjelder dette hvis forholdet virker solid i utgangspunktet.

 

Du oppsummerer det perfekt. Haltende rasjonalisering var en passende beskrivelse.

 

Dog er jeg enig i at hvis hun virkelig elsker kjæresten sin, så skal det ikke ha noe å si uansett. Men som sagt, så behøver du ikke å ha bedre "game" (en dårlig bortforklaring forresten) for at dama er utro. Alkohol trenger heller ikke være en utløsende årsak.

Lenke til kommentar

Altså jeg er delvis enig i at det er røtent å pule kjæresten til en fyr (jeg har dame selv), men samtidig så tenker jeg at hvis dama virkelig gjør noe slikt, så er hun ikke noe å samle på uansett.

 

Så sant man ikke presser hun til å ha sex med deg, så synes jeg det er helt opp til henne hva hun gjør. For alt du vet kan det henne hun ikke har kjæreste, og heller bare tester deg. Har opplevd et par ganger at target sier hun har type, men senere funnet ut at det ikke var tilfellet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er mye som kan påvirke i negativ retning - alkohol, narkotika, date rape-drugs (kjenner selv flere jenter som har vært offer for disse - de ble heldigvis ikke voldtatt, men de klarte ikke å huske noe av dagen før etter bare noen få øl og var svært medgjørlig mens de var "under the influence"), PUAs som ikke tar hensyn, osv. En ting er å ende opp i en situasjon, men hvis en jente sier "Nei takk, jeg har kjæreste" og man, ved hjelp av alkohol, negativ snakk om kjæresten og generell aggressiv/alpha-oppførsel får henne til å ligge med deg så burde man kunne innrømme at det kanskje var en selv som skapte denne situasjonen og ikke jenten. Når en jente sier at hun har kjæreste og ikke er interessert så er det noe å respektere. Hvis hun sier det neste morgen så er det noe annet.

 

Og selvfølgelig, hvis en jente sier at hun har type og man fortsetter å presse på uten å ha noen intensjoner om å skape noe langvarig ut av forholdet så er man ganske kjip - da setter man egen midlertidige tilfredsstillelse foran de langvarige konsekvensene det vil ha for henne og kjæresten. Dette mens du bare kan fortsette med livet som før, da det ikke har noen konsekvenser for deg. Det hadde jeg hatt problemer med å leve med, og det burde egentlig alle her inne også ha.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg hentet min forrige kjæreste ut av et forhold. Jeg har også hatt noen jenter som har vært utro med meg. Så lenge man er diskré rundt hele happeningen, og begge er inneforstått med hva som skjer, ser jeg ikke noe problem med det. Det er ikke mitt ansvar at jenta er trofast, og livet er alt for kort til å kaste bort tid på forhold man ikke vil være i.

 

Det å "hjelpe" jenter med å være utro er tatt opp mange ganger bakover i tråden. Hvor man alltid kommer fram til det samme: noen bryr seg ikke, noen bryr seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...