Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Etter litt testing av diverse k-close rutiner så vil jeg nevne at man skal ha bra attraction for å kline om man f. eks sier "kyss meg" som noen nevte tidligere i tråden.

 

Det som jeg har prøvd et par ganger er å spørre hvor god dama er til å kline, fungert 100% av alle forsøk. En av greiene ved at den fungerer er at hun plutselig må bevise ovenfor deg at hun kan kline ;)

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er målet til en PUA? No Critics, Just Wondering.

 

1. Skaffe seg en kjæreste?

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

3.2 Lære å skjekke opp damer, fordi det er noe man sliter med?

4. Gjør det bare for oppmerksomhet fra damer, gir en personlig tilfredstillelse?

5. Få seg noe

6. Få seg noe, for deretter å stikke av. (Tøm-og-Røm prinsippet)

 

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

Lenke til kommentar

For min egendel så heller det mot:

1. Skaffe seg en kjæreste?

Ja, skaffe seg kjæreste, skaffe en kjæreste du har en gedigen crush på. Noe mer fantastisk en det skal man lete lenge etter

 

 

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

Heller da bare skaffe FB, rote med noen på fest eller utested er ikke alltid så morsomt.

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

Der finner jeg også meg selv. Hvor brilliant egenskap er det ikke?

 

-

Dessuten har PU mange flere sosiale og psykologiske aspekter som fasinerer meg, og som man kan bruke i andre deler av livet.

 

 

-

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

 

Survival of the fittest, dog kan det sies om jeg hadde vært i en situasjon der en hadde prøvd stjele dama hadde han fått det pent lite hyggelig.

Lenke til kommentar
Etter litt testing av diverse k-close rutiner så vil jeg nevne at man skal ha bra attraction for å kline om man f. eks sier "kyss meg" som noen nevte tidligere i tråden.

 

 

Det er viktig å ha noe attraction, men man må ikke på liv og død ha det. I går k-closet jeg en dame etter bare en 30 sekunder elns. Jeg har en ny linje som har closet alle setene de siste ukene, men den holder jeg for meg selv gitt... Så, det er mulig.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Hva er målet til en PUA? No Critics, Just Wondering.

 

1. Skaffe seg en kjæreste?

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

3.2 Lære å skjekke opp damer, fordi det er noe man sliter med?

4. Gjør det bare for oppmerksomhet fra damer, gir en personlig tilfredstillelse?

5. Få seg noe

6. Få seg noe, for deretter å stikke av. (Tøm-og-Røm prinsippet)

 

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

 

Kommer helt ann på. For min del, er jeg ikke ute etter kun en fast kjærste. Jeg har en 6-7 damer jeg har på gang nå, og det passer meg og dem fint. Om jeg vil ha kjærste om en stund, kan godt være, men dette blir individuelt fra PUA til PUA. Har wings som er ute etter alt fra FB's, til tøm og røm, til faktisk å finne "the one", så det varierer.

 

For min del tar jeg det bare som det kommer, og jeg vet drømmedama er der et sted. I mellomtiden vil jeg ha så mye gøy jeg overhodet kan, og skaffe så mye erfaring som jeg klarer før jeg finner drømmedama. Da kan jeg faktisk få henne og.

 

The man rules? Ehh.. Det er hennes valg. Ikke mitt. Hvis jeg er et bedre alternativ, så nekter jeg ikke henne det.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Hva er målet til en PUA? No Critics, Just Wondering.

 

1. Skaffe seg en kjæreste?

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

3.2 Lære å skjekke opp damer, fordi det er noe man sliter med?

4. Gjør det bare for oppmerksomhet fra damer, gir en personlig tilfredstillelse?

5. Få seg noe

6. Få seg noe, for deretter å stikke av. (Tøm-og-Røm prinsippet)

 

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

 

Kommer helt ann på. For min del, er jeg ikke ute etter kun en fast kjærste. Jeg har en 6-7 damer jeg har på gang nå, og det passer meg og dem fint. Om jeg vil ha kjærste om en stund, kan godt være, men dette blir individuelt fra PUA til PUA. Har wings som er ute etter alt fra FB's, til tøm og røm, til faktisk å finne "the one", så det varierer.

 

For min del tar jeg det bare som det kommer, og jeg vet drømmedama er der et sted. I mellomtiden vil jeg ha så mye gøy jeg overhodet kan, og skaffe så mye erfaring som jeg klarer før jeg finner drømmedama. Da kan jeg faktisk få henne og.

 

The man rules? Ehh.. Det er hennes valg. Ikke mitt. Hvis jeg er et bedre alternativ, så nekter jeg ikke henne det.

 

Pick-Up-Artist

 

Takker for svar ;-)

 

Tror ikke du helt har tenkt over "The Man Rules"

 

Hva hvis bestekompisen din som du har kjent siden du var baby, som du stoler på, som stiller opp for deg etc blir sammen med ei drit fin dame, som du også liker. Dem er sammen i mange år, Men så på en fest, prøver henne seg på deg. Hva gjør du?

 

1. Roter med henne, mister kanskje et vennskap som har vart i mange 10år

2. Er en god kompis, og aviser henne, prater litt vett i hodet på a.

Endret av Sap15
Lenke til kommentar
Hva er målet til en PUA? No Critics, Just Wondering.

 

1. Skaffe seg en kjæreste?

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

3.2 Lære å skjekke opp damer, fordi det er noe man sliter med?

4. Gjør det bare for oppmerksomhet fra damer, gir en personlig tilfredstillelse?

5. Få seg noe

6. Få seg noe, for deretter å stikke av. (Tøm-og-Røm prinsippet)

 

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

 

Kommer helt ann på. For min del, er jeg ikke ute etter kun en fast kjærste. Jeg har en 6-7 damer jeg har på gang nå, og det passer meg og dem fint. Om jeg vil ha kjærste om en stund, kan godt være, men dette blir individuelt fra PUA til PUA. Har wings som er ute etter alt fra FB's, til tøm og røm, til faktisk å finne "the one", så det varierer.

 

For min del tar jeg det bare som det kommer, og jeg vet drømmedama er der et sted. I mellomtiden vil jeg ha så mye gøy jeg overhodet kan, og skaffe så mye erfaring som jeg klarer før jeg finner drømmedama. Da kan jeg faktisk få henne og.

 

The man rules? Ehh.. Det er hennes valg. Ikke mitt. Hvis jeg er et bedre alternativ, så nekter jeg ikke henne det.

 

Pick-Up-Artist

 

Takker for svar ;-)

 

Tror ikke du helt har tenkt over "The Man Rules"

 

Hva hvis bestekompisen din som du har kjent siden du var baby, som du stoler på, som stiller opp for deg etc blir sammen med ei drit fin dame, som du også liker. Dem er sammen i mange år, Men så på en fest, prøver henne seg på deg. Hva gjør du?

 

1. Roter med henne, mister kanskje et vennskap som har vart i mange 10år

2. Er en god kompis, og aviser henne, prater litt vett i hodet på a.

 

 

 

Da er du inne på "wing-rules". Jeg kødder aldri med damer, X-damer etc av kompisser. Men ute på byen, kunne jeg ikke gitt mer F. Så lenge ikke typen er i min vennesirkel, så er dama up for grabs.

Lenke til kommentar
Hva er målet til en PUA? No Critics, Just Wondering.

 

1. Skaffe seg en kjæreste?

2. Rote med ei på fest (bruk-og-kast-prinsippet)?

 

3. Lære å skjekke opp damer bare for fun?

3.2 Lære å skjekke opp damer, fordi det er noe man sliter med?

4. Gjør det bare for oppmerksomhet fra damer, gir en personlig tilfredstillelse?

5. Få seg noe

6. Få seg noe, for deretter å stikke av. (Tøm-og-Røm prinsippet)

 

Jeg mener å prøve seg på ei dame som har type, strider mot The Man Rules ass! så risikerer du å bli grisa også!

 

Kommer helt ann på. For min del, er jeg ikke ute etter kun en fast kjærste. Jeg har en 6-7 damer jeg har på gang nå, og det passer meg og dem fint. Om jeg vil ha kjærste om en stund, kan godt være, men dette blir individuelt fra PUA til PUA. Har wings som er ute etter alt fra FB's, til tøm og røm, til faktisk å finne "the one", så det varierer.

 

For min del tar jeg det bare som det kommer, og jeg vet drømmedama er der et sted. I mellomtiden vil jeg ha så mye gøy jeg overhodet kan, og skaffe så mye erfaring som jeg klarer før jeg finner drømmedama. Da kan jeg faktisk få henne og.

 

The man rules? Ehh.. Det er hennes valg. Ikke mitt. Hvis jeg er et bedre alternativ, så nekter jeg ikke henne det.

 

Pick-Up-Artist

 

Takker for svar ;-)

 

Tror ikke du helt har tenkt over "The Man Rules"

 

Hva hvis bestekompisen din som du har kjent siden du var baby, som du stoler på, som stiller opp for deg etc blir sammen med ei drit fin dame, som du også liker. Dem er sammen i mange år, Men så på en fest, prøver henne seg på deg. Hva gjør du?

 

1. Roter med henne, mister kanskje et vennskap som har vart i mange 10år

2. Er en god kompis, og aviser henne, prater litt vett i hodet på a.

 

 

 

Da er du inne på "wing-rules". Jeg kødder aldri med damer, X-damer etc av kompisser. Men ute på byen, kunne jeg ikke gitt mer F. Så lenge ikke typen er i min vennesirkel, så er dama up for grabs.

 

Da er vi på samme bølgelengde ;)

Lenke til kommentar

Må legge til en liten ting til spørsmålet ditt om "The Man Rules" Sap15.

 

Jeg har ved flere annledninger begynnt og kjefte på forskjellige damer på byen, fordi de har prøvd og stille meg og andre PUA's opp mot hverandre. Venner går alltid foran damer, uansett. Det er ikke noe stress og evt finne seg en ny dame, men en ordentlig god venn er derimot en del vanskligre og skaffe seg.

 

Og for og svare på de andre spørsmålene dine, om hva en PUA faktisk vil så gjelder det i mitt tilfelle og finne meg en kjærste akkurat nå. I begynnelsen ville jeg få bedre selvtillit til damer, noe jeg nå har klart. Jeg begynnte også med Pick-Up for og lære med om sjekking, og hvordan det virker.

Lenke til kommentar

Har dere noen tips til hva jeg kan lese, se av video. Sliter litt med damene. Er jævlig flink på attraction, men gjør vel egentlig ikke noe ut av det. Har en tendens til å vise interesse altfor raskt. Skal ikke skryte og det her høres sikkert veldig arogant ut, men jeg ser veldig bra ut, og damene legger merke til det. De kommer som oftest til meg. Men jeg er altfor snill eller noe, ikke vet jeg. Kjedelig kanskje? Så de mister interessen med engang, og det begynner å bli jævlig irriterende. Når jeg er på byen og VET jeg kommer til å bli sjekket opp, men så snur de ganske fort etter en kort tid. Hvis jeg gir totalt faen så blir det mye lettere, men jeg klarer ikke å gjøre dette mot jenter jeg liker. Faller vel litt for fort for dem siden det er sjeldent jeg faller for andre. Hva kan jeg gjøre for å forbedre meg selv? Har sjekka ut div DeAngelo videoer, pickup-artist serien men trenger vel kanskje litt praktisk øving? Jeg trenger å lære å holde på damene og ikke kjede de ihjel :p

Lenke til kommentar
Har dere noen tips til hva jeg kan lese, se av video. Sliter litt med damene. Er jævlig flink på attraction, men gjør vel egentlig ikke noe ut av det. Har en tendens til å vise interesse altfor raskt. Skal ikke skryte og det her høres sikkert veldig arogant ut, men jeg ser veldig bra ut, og damene legger merke til det. De kommer som oftest til meg. Men jeg er altfor snill eller noe, ikke vet jeg. Kjedelig kanskje? Så de mister interessen med engang, og det begynner å bli jævlig irriterende. Når jeg er på byen og VET jeg kommer til å bli sjekket opp, men så snur de ganske fort etter en kort tid. Hvis jeg gir totalt faen så blir det mye lettere, men jeg klarer ikke å gjøre dette mot jenter jeg liker. Faller vel litt for fort for dem siden det er sjeldent jeg faller for andre. Hva kan jeg gjøre for å forbedre meg selv? Har sjekka ut div DeAngelo videoer, pickup-artist serien men trenger vel kanskje litt praktisk øving? Jeg trenger å lære å holde på damene og ikke kjede de ihjel :p

Et eksempel på hva du kan gjøre er å vise disinterrese. Første gang jeg leste om dette virket det totalt ulogisk, men det er det egentlig ikke.

 

Som i helgen traff jeg en ute.. ( med historiske utrigninger heh)

 

HB6: Jeg er 24

Jeg: Ok, jeg er 20 da blir det aldri noe mellom oss.

HB6: Nei.

 

Par minutter senere, k-close etterfulgt av #close.

 

Disinterrese samt push/pull er gull.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...