Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En shittest? Hehe, da ville jeg i hvertfall gått videre :!: :dontgetit:
Da hadde livet blitt veldig vanskelig for deg om du prøvde å sjekke opp jenter. Shit-tester blir nesten alltid brukt, de er små spørsmål eller kommentarer som gjerne ville sette en vanlig gutt i ei knipe. Når man f.eks. spør "vil du bare være venner eller er det noe mer?" så må du ikke falle for fristelsen å si "jeg vil kun være venner jeg, har du en kjæreste eller noe?". Da har du skutt deg selv i foten, i likhet med de 99% av alle andre guttene. Sier hun "jeg har en kjæreste" så må du heller ikke bli vippet av pinnen og si "jeg beklager hvis jeg oppførte meg feil" eller noe sånt dumt. Det finnes så mye en gutt naturlig er fristet til å si, som virkelig gjør at han skyter seg selv i foten.
Lenke til kommentar
. Sikkert mange som sier at de har kjæreste, selv om de ikke har. Men da ville jeg tatt det som et "neitakk" uansett, å gått videre...

 

Dette er det vi kaller shit-tests, og faktisk en av de vanligste og. De sier "Har type" for å sile deg ut fra alle de AFCene som sjekker henne opp. Hvis jeg skulle nextet hver dame som sier det, hadde jeg som zethyr sier hatt problemer!

Lenke til kommentar
jeg fordømmer det å prøve seg på en jente (spesiellt da ved bruk av PUA metoder) som en vet er opptatt.

 

Det hender ofte at de ikke nevner kjærsten før etter man har hatt closet henne.

Og da er det en helt annen sak. Jeg tenker type sjekke opp på byen og ta med hjem selv om man vet at vedkommende har type.

 

Og jeg vet det ikke er noe hokus pokus, men jeg har jo fått med meg litt, det er mange som er sabla gode.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar
jeg fordømmer det å prøve seg på en jente (spesiellt da ved bruk av PUA metoder) som en vet er opptatt.

 

Det hender ofte at de ikke nevner kjærsten før etter man har hatt closet henne.

Og da er det en helt annen sak. Jeg tenker type sjekke opp på byen og ta med hjem selv om man vet at vedkommende har type.

 

 

Har gjort det flere ganger. Og jeg har ikke skrupler for å gjøre det en gang. Som sagt så har pene damer alltid en eller annen form for type. Det er ikke til å unngå

Lenke til kommentar
Som sagt så har pene damer alltid en eller annen form for type. Det er ikke til å unngå

 

Denne typen, er ikkje han som oftast berre noko dei finn på?

 

Nei, de har stort sett en eller annen de driver på med fast, som betyr litt mer enn andre. Og når en patetisk AFC kommer tuslendes mot dem, så drar de "Jeg har kjæreste" linja...

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke sjekke opp jenter. Im a girl :roll:
Hvis det var meg du siktet til: Derav ordet "om" i første setning. Det betyr nesten det samme som "hvis".

 

Bra at jenter gidder å delta i tråden da, det gjør den mer interessant. Da kan vi gutta også spørre her når vi lurer på noe :)

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Morsomt og lese de siste sidene her innen.

 

Jeg har selv vært i situasjoen et par ganger, har opplevd blandt annet at dama la i senga mi ogfikk en telefon fra kjærsten sin, hvor hun etterpå prøvde og si at de egentlig ikke var sammen osv, altså hun ville mer.

 

Jenter, på lik linje med alle andre, må stå for det de gjør. Man kan ikke skylle på fylla eller at den ene PUA'en visste akkurat hva han gjorde eller at gutten var så sinnsykt deilig. Alt dette er unnskyldninger for og rettferdiggjøre det de har gjort, og legge skylden over på noen andre. Hvordan kan man skylle på en PUA, hvis ikke den PUA'en allerede visste jenta var sammen med noen?

Hvis det er blitt sagt så er det en annen sak.

 

Men som PUA sier, "jeg har kjærste" blir veldig ofte brukt for og fjerne gutter.

Lenke til kommentar

Ser den at mange synes det er umoralsk å gå etter damer som er i seriøse forhold. Iallfall jenter som er lykkelige forhold som kan bli noe seriøst. Jeg synes det er helt feil å gå inn bare for litt tilfeldig roting. Om man derimot er skikkelig forelsket, da er jeg villig til å tøye grensene.

 

Og det med at alt ansvaret ligger hos den som er utro er jeg også litt uenig i. Mennesker er svake for fristelser. Fristelser som kan skape langt flere vonde episoder i ettertid.

 

Synes politiets "skal ikke oppfordre til kriminalitet"(i det ligger det at man ikke skal sette opp situasjoner som gjør kriminalitet veldig atraktivt.) Synes egentlig samme greia burde ligge innen forhold også.

Lenke til kommentar
Sikkert mange som sier at de har kjæreste, selv om de ikke har. Men da ville jeg tatt det som et "neitakk" uansett, å gått videre...

Ta's gjerne som en utfordring :)

 

Så hvordan reagerer man da oppskriftsmessig når dama sier: "Jeg har kjæreste"?

 

 

Er mange veldig greie linjer man kan slenge ut når man får "boyfriend objection". Men jeg deler ikke mine her, da de er noe jeg bruker regelmessig.

Kan også nevne at man har komplette rutiner, såkalte boyfriend-destroyers, hvis dama virkelig har type. Har testet det ut et par ganger, og det er kraftige saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...