Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
White, hva definerer du som en bedre person?

 

For de fleste? Meg. For meg? Dorian. For Dorian? Da Vinci.

 

Dette er så klart på innsiden.

 

Selv digger jeg Flawless Natural! På grunn av Tim. Jeg digger energien hans og jeg synes han presenterer stoffet på en genial måte. F.eks framing. FN blåste også vekk min AA ved hjelp av instant lovestriking. FN gjorde PU mye gøyere og mer underholdende for min del.

Det ga meg et spark bak i det jeg mener er riktig retning.

 

Derfor er FN det programmet jeg liker best og det programmet jeg med glede anbefaler :)

 

Poenget er at de fleste som ser Flawless Natural blir generiske, kjedelige og temmelig lite "awesome". Foundations er et langt bedre seminar - rett og slett fordi Tyler er et geni. Det samme er Jeffy. De som har lest litt om intelligens skjønner at fyren er begavet.

Lenke til kommentar

Dette er jo blitt gjort om til rene vitenskapen! Må si jeg ble litt overrasket over hvor mye arbeid som er lagt inn i dette. Jeg kommer nok ikke til å omfavne dette fullstendig (enda), men jeg lærer da litt. Min største feil er nok at jeg lenge har sett på jenter som veldig annerledes fra oss gutta (spesielt de pene). Jeg leste 1. post for noen måneder siden, og det hjelper å være bevisst på de tingene som står der.

 

Keep it up! :)

Lenke til kommentar
Poenget er at de fleste som ser Flawless Natural blir generiske, kjedelige og temmelig lite "awesome". Foundations er et langt bedre seminar - rett og slett fordi Tyler er et geni. Det samme er Jeffy. De som har lest litt om intelligens skjønner at fyren er begavet.

Helt enig. Flawless Natural er jo null og niks. Han bruker mange timer på å si ting han kunne sagt på 5 minutt. Historiene er kjedelige, og selv klarer jeg bare ikke å se den om igjen. Foundations er bedre, men liker bedre Blueprint Decoded som går langt dypere inn på ting, men det er et utrolig langt seminar. Men det absolutt mest underholdende der ute er Jeffy Show og Transformations.

 

Jeffy og Tyler er mye flinkere til å forklare hva i helvete i de snakker om enn det Tim er. Tim er bare et bevis på at man kan bli flink i dette, og han motiverer. Men det han prater om er jo egentlig ganske kjedelig. Han var mye bedre i Transformations etter min mening. Der holder han seg i det minste til tema og sløser ikke vekk uendelig med tid. Men det virker som han har peiling om man ser slutten av seminaret er det alle de store RSD gutta er med.

 

Men Jeffy Show er GULL!

Lenke til kommentar

@White

 

Hehe, jeg mener hvilke kvaliteter har en god person :)

 

Jeg så over halvparten av Foundations. Det var en friere versjon av MM presentert på en enkel og lettfattelig måte. Men, en ting Tyler var nøye på å presisere var: Let the rules help you. Do not be defined by them.

 

Og også tankegangen om å gjøre det som funker for en selv, discard the rest.

 

Foundations gir en grei innføring i community'et, i konsepter om hvordan det sosiale samspillet "egentlig" funker. Men jeg liker likevel mye bedre FN :)

 

 

Kanskje fordi jeg var gjennom mer grunnleggende ting?

 

Dog har jeg troen på at man ikke trenger å gå omveien gjennom MM for å bli natural, hvis det er det man ønsker å bli.

Endret av Raijin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hehe, jeg mener hvilke kvaliteter har en god person

 

Det er opp til hver enkelt å avgjøre. I en perfekt verden vil en god person ha empati som sin viktigste kvalitet.

Lenke til kommentar

Oslo er alltid en bra dag å gå ut.

 

Dog treffer du neppe den rette på byen. Alle damer ønsker å bli tatt med storm. Gå gjennom Oslos gater finn en du liker og be henne med ut for kvelden.

 

Ikke vær avhengig av alkohol og høy musikk for å ha baller til å be ut en dame. ALLE damer ønsker å møte en som tar de i et uoppmerksomt øyeblikk, feks over fruktdisken eller på en benk i parken.

 

Jeg vet dog at å overvinne sin egen frykt er alt for jævlig vanskelig, men jeg kan garantere at alle jenter drømmer om menn som skiller seg ut på denne måten :)

Lenke til kommentar

Tar du kontakt med jenter om dagen, er det lettere sånn rent "teknisk" enn på en klubb. Det er ialefall det jeg har opplevd hittil. På natten trenger man enten en del teknikker eller et par viktige believes inkorperert, men om dagen er det bare omtrent å passe litt på energinivået sitt. De fleste jenter har sett dusenvis av kilsjefilmer, og ønsker jo å treffe en mann slik. Men paradokse blir jo at AA er en god del sterkere om dagen, så selv om det kanskje ikke er så mye verre å approache, føler jeg at man har litt mindre kontroll over stemme og kropp.

 

Men har sett Transformations sånn halveis nå. Har sett Q&A og bootcamp og Tim delene. Tror ikke jeg gidder å se mer, for de andre intresserer meg ikke så mye. Men likte veldig godt det jeg så av Tim. Historiene hans var spennende og likte de enkle rådene han kom med. Likte veldig godt historien hans om hvordan reisen hans startet ved at han fant et dikt som fikk han til å tro at han var "pimp of the world". Det er vel et av de beste believsene man kan ha. Får lete litt etter rutiner, og se om jeg finner en jeg mener må være svaret på alt, slik at jeg og kan føle meg som "pimp of the world"

 

Og for en energi han har. Når man ser han snakker, kan man nesten ikke unngå å bli motivert.

Lenke til kommentar
Hvis du så ut som du var fem år yngre enn du er ville du da ha sagt en lavere alder når du sjekker på byen?

Hvis vi skal se på hva du egentlig spør om er det: "Burde man lyve for å bedre sjansene sine med jenter?". Så lenge du leverer løgnen troverdig vil hun vel tro på det, og det er mulig at dette vil heve dine sjanser dine med henne hvis hun er langt yngre, men det er vel ikke akkurat veien å gå for å bli en mer selvsikker person, når man gir etter for stemmen i hodet sitt som sier at jenter ikke vil godta deg for den du er. Forøvrig er det ikke sikkert at alderen din er i din disfavør.

 

Hva er målet ditt; å potensielt heve sjansene dine med denne jenta eller å handle på en måte som langsiktig styrker troen på at jenter godt kan finne deg, helt uten den sosiale masken til å forskjønne sannheten, attraktiv?

Lenke til kommentar
Denne tråden har ødelagt ordet "awesome" for meg. Andre ord som "glory" og "deluxe" begynner også å slites ut.

 

Jeg deler samme oppfatning som tidligere er nevnt her: Mange har ikke endret livet sitt, bare byttet ut begrepene man bruker på å beskrive det. Alt er like godt eller like dårlig som før, men det har plutselig blitt "awesome". Du blir ikke en bedre person av å bytte ut halve vokabularet ditt med PU-lingo.

 

Edit: Og Flawless Natural er det dårligste RSD-seminaret jeg har sett. Det er tittelen som trekker folk. Når innebar det å være "prikkfri womanizer" en overdreven bruk av engelske uttrykk? Det er mange som lar det de ser, leser og hører definere dem.

 

Edit2: Det beste av alt: Tim sier at noe av det viktigste man kan ha er kreativitet. Ta det til etterretning, "awesome people".

 

Enig der. Jeg sier: noe av det viktigste er faktisk å sjekke opp jenter, ikke bare ha det dritmorro med kompisene (på en måte som får deg til å virke idiot for andre - awesome!!), det kan en gjøre alle andre dager enn den kvelden man liksom skal være pick up artist.

Endret av slux
Lenke til kommentar
Enig der. Jeg sier: noe av det viktigste er faktisk å sjekke opp jenter, ikke bare ha det dritmorro med kompisene (på en måte som får deg til å virke idiot for andre - awesome!!), det kan en gjøre alle andre dager enn den kvelden man liksom skal være pick up artist.

 

Altså, man jo ikke ha det dritmorro og være "awesome" for å dra damer, men er jo sånn at hvis man skal kunne holde på drømmedama må man være en kul og morsom person.. Hjelper ikke å trikse seg til drømmedama med noen negs og litt MM, når hu våkner neste dag til verdens største manga-nerd..

Lenke til kommentar
Hm. Ved å ha det morro med kompisene sine oppstår det jo en god sosial 'vibe' som igjen kan brukes for å tiltrekke mennesker av det andre kjønn. Men klart, skjønner poenget ditt.

 

 

Missforstå meg ikke, å være ute å ha det kult med kompisene er ikke noe negativt! Men merker på "field reportene" til noen her (som jeg tidligere har reagert på) at de blir alt for oppehengt i å ha det "AWESOME" med hverandre med masse high fiving og rare sprell med kompisene kvelden gjennom uten å faktisk sjekke opp en jente.

 

Enig der. Jeg sier: noe av det viktigste er faktisk å sjekke opp jenter, ikke bare ha det dritmorro med kompisene (på en måte som får deg til å virke idiot for andre - awesome!!), det kan en gjøre alle andre dager enn den kvelden man liksom skal være pick up artist.

 

Altså, man jo ikke ha det dritmorro og være "awesome" for å dra damer, men er jo sånn at hvis man skal kunne holde på drømmedama må man være en kul og morsom person.. Hjelper ikke å trikse seg til drømmedama med noen negs og litt MM, når hu våkner neste dag til verdens største manga-nerd..

 

Beklager, men skjønner ikke relevansen til mitt innlegg. Er abslolutt ikke mot naturals eller natural delen av PUA, men reagerer på trenden her inne som går på å oppføre seg apekatt med gutta i den tro at det har noe som helt med PUA å gjøre bare fordi en instruktør har brukt ordet awesome et par ganger i et foredrag.

Endret av slux
Lenke til kommentar
Enig der. Jeg sier: noe av det viktigste er faktisk å sjekke opp jenter, ikke bare ha det dritmorro med kompisene (på en måte som får deg til å virke idiot for andre - awesome!!), det kan en gjøre alle andre dager enn den kvelden man liksom skal være pick up artist.

 

Altså, man jo ikke ha det dritmorro og være "awesome" for å dra damer, men er jo sånn at hvis man skal kunne holde på drømmedama må man være en kul og morsom person.. Hjelper ikke å trikse seg til drømmedama med noen negs og litt MM, når hu våkner neste dag til verdens største manga-nerd..

 

Beklager, men skjønner ikke relevansen til mitt innlegg. Er abslolutt ikke mot naturals eller natural delen av PUA, men reagerer på trenden her inne som går på å oppføre seg apekatt med gutta i den tro at det har noe som helt med PUA å gjøre bare fordi en instruktør har brukt ordet awesome et par ganger i et foredrag.

 

Det er en del av utviklingen av deg som person i forhold til å bli en bedre PUA. Man er jo ikke ordentlig flink før damene kommer tilbake til deg på en konsistent basis, og da må man være mer enn en som kan å dra med seg damer hjem fra byen, hvis du skjønner. Selv om jeg er enig i at noen her drar det litt langt.

Lenke til kommentar
Kanskje det er den überkvalme oppførselen som går igjen her i tråden de fordømmer :p

Hvilken uberkvalm oppførsel?

Lise04 og wh1te sier det noenlunde det jeg mener.

 

I fare for å bli "banka" nå må jeg bare få kommentere én ting. Det er veldig mange leke-PUAs ute og går, både i live og på forumet. Det er faktisk helt latterlig å lese diverse historier om hvor jævla awesome alt er hele tiden, når det for meg virker mer som en skalkesjul. Noen ganger er det faktisk sjarmerende med en gutt som kan føre en normal samtale, enn en som leker ape med magitriks. Litt generalisering nå, men jeg sikter fortsatt til de übercoole liksom-PUAS.

 

 

Denne tråden har ødelagt ordet "awesome" for meg. Andre ord som "glory" og "deluxe" begynner også å slites ut.

 

Jeg deler samme oppfatning som tidligere er nevnt her: Mange har ikke endret livet sitt, bare byttet ut begrepene man bruker på å beskrive det. Alt er like godt eller like dårlig som før, men det har plutselig blitt "awesome". Du blir ikke en bedre person av å bytte ut halve vokabularet ditt med PU-lingo.

 

Edit: Og Flawless Natural er det dårligste RSD-seminaret jeg har sett. Det er tittelen som trekker folk. Når innebar det å være "prikkfri womanizer" en overdreven bruk av engelske uttrykk? Det er mange som lar det de ser, leser og hører definere dem.

 

Edit2: Det beste av alt: Tim sier at noe av det viktigste man kan ha er kreativitet. Ta det til etterretning, "awesome people".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...