Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tråd, Pick Up Artist. Jeg vet vel om det meste fra før, men sliter selvfølgelig med å sette det ut i praksis. Det er vel mest selve innledningsfasen jeg sliter med. Men jeg har vært så heldig å ha blitt lagt an på av flere damer og da har det gjerne gått som en lek. Har liksom fått en flying start da.

 

Bra det også er mange som er uenige med deg. Vil jo ikke få for mange konkurrenter...hehe..

Lenke til kommentar
Hey all!

 

Stort liv i tråden enda jo, det er jo skikkelig moro!

 

Det med og negge ved alle damer man går bort til synes jeg høres bare teit ut. Prøv heller litt leken flørting (som egentlig er det sammen, bare at negging ofte misforståes).

 

I'll be damned! Velkommen tilbake gamle venn! Fridays NÅ!! Stikker ut døra om ti sekunder

Lenke til kommentar
Hey all!

 

Stort liv i tråden enda jo, det er jo skikkelig moro!

 

Det med og negge ved alle damer man går bort til synes jeg høres bare teit ut. Prøv heller litt leken flørting (som egentlig er det sammen, bare at negging ofte misforståes).

 

I'll be damned! Velkommen tilbake gamle venn! Fridays NÅ!! Stikker ut døra om ti sekunder

 

Hey gamle kompis!

 

Hehe, i går var dessverre opptatt med andre ting ;). Men jeg begynner nå og krype ut av mitt lille avlukk jeg har vært i en stund og er på god vei tilbake. Så detta kan være grunnlaget for nok noen ville historier :)

 

Hvordan står det til med alle sammen i dag?

Lenke til kommentar

Meg er like forelska. Definitivt min LTR :love:

 

Ellers ligger jeg svært bra an på treninga, gjør det solid bra på jobben og har orden i økonomien. Har fylt opp skapet med fete antrekk og er klar for at vintern skal komme.

 

Sluttet med alkohol inntil videre også :fun:

 

Vurderer å klippe meg siden min LTR maser litt om det, men har liksom et mål om å knuse pittern slik han var i Troja til sommern.

 

Det jeg jobber mest med om dagen er nå å bli enda mer bevist KINO i forholdet. Prøver å holde oppe en hvis aktivitet og jobber med å stoppe tiden i det jeg treffer henne.

 

They say that when you meet the love of your life, time stops...

 

Se filmen hos Youtube

 

Jeg ønsker at tiden stopper hver gang vi møtes, og det gjør jeg gjennom å la hvert eneste sekund være magisk. Nøkkelord er isolering og KINO, og kommunikasjon med øynene og smil.

 

Det trenger ikke vare lenge, bare vi får 5 sekunder i vår magiske boble....

Lenke til kommentar

Halla folks.

 

Har akkurat meldt meg inn på diskusjon.no etter at jeg googla meg fram til denne tråden, så jeg håper jeg gjør dette riktig.

 

Trenger et par små tips ang en jente i klassen min. Hun er veldig digg og får mye attention fra gutta, men er opptatt og forlova, så ingen prøver seg. Men av en eller annen grunn fikk hun opp øynene for meg en av de første dagene og kjørte på i et sms race som utviklet seg til mye kyss, klapp og klem, og etterhvert til noen Bj's på sofaen hennes "når vi skulle lese sammen".. problemet er at det stagnerer der, jeg kan kjøre mange gode triks på å få pult hun men hun vil bare ikke. Og etter at typen var hjemme på perm i helga og hadde noen små sjalusi utbrudd pga mistanke mot meg, begrenser det seg til kun klåing og beføling fra henne.. Jeg griner ikke, men hadde sett jævla fram til å få pult henne. Hadde vært en self esteem booster for meg, og viktig i forhold til å skaffe meg en hvis "status" ovenfor de andre gutta i den nye klassen.. I morgen begynner høstferien, og det er 1 -2 uker til vi ser hverandre igjen. Kan jeg bruke denne tiden til noe konstruktivt med tanke på å få pult henne snart? :D

Lenke til kommentar

Du er en rimelig kynisk kar da som driter i typen hennes og skal pule ho bare for å få status hos resten av gutta i klassen. Sånn utenom det så er det jo en vesentlig greie å ikke mase for mye om å få pule henne. Da mister hun fort interessen. Det som kan funke er jo å bare "ta" henne, med litt "makt" og se hvordan det måtte gå ;)

 

Er det forresten noen som har sett på Anthony Robbins som prater om dette med forhold osv? Det er utrolig bra stoff og er absolutt noe å ta med seg om man er ute etter å utvikle seg selv til å bli en bedre mann for damene. Han har uansett veldig mye bra. Han er NLP terapeut eller hva det heter. Veldig kjent :)

Lenke til kommentar
Du er en rimelig kynisk kar da som driter i typen hennes og skal pule ho bare for å få status hos resten av gutta i klassen. Sånn utenom det så er det jo en vesentlig greie å ikke mase for mye om å få pule henne. Da mister hun fort interessen. Det som kan funke er jo å bare "ta" henne, med litt "makt" og se hvordan det måtte gå ;)

 

Er det forresten noen som har sett på Anthony Robbins som prater om dette med forhold osv? Det er utrolig bra stoff og er absolutt noe å ta med seg om man er ute etter å utvikle seg selv til å bli en bedre mann for damene. Han har uansett veldig mye bra. Han er NLP terapeut eller hva det heter. Veldig kjent :)

 

Ja veit det høres kynisk ut, men er snakk om et forhold "der de begge har gjort sine feil" så jeg har ikke så altfor dårlig samvittighet i forhold til typen, men seff noe:).

Lenke til kommentar

Hun har dårlig samvittighet overfor typen, så hun deskalerer fra bj's til klåing og roting?

Jeez, for en velfungerende samvittighet på "fruen". :ermm:

 

Høres egentlig ut som dere to fortjener hverandre. Men ha nå for all del litt folkeskikk(begge to), få typen ut av bildet, i all rettferdighet, så kan du gjøre det du vil med henne etterpå.

Lenke til kommentar

Enig med toth her. Bli kvitt fyren før du peiser på. Hadde jeg vært typen hennes og funnet ut om deg, hadde jeg nok knust trynet ditt inni en betongvegg. :)

 

Altså, du bør passe på hva du driver med når du holder på slikt. Plutselig kan du få deg en smell.

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Du er en rimelig kynisk kar da som driter i typen hennes og skal pule ho bare for å få status hos resten av gutta i klassen. Sånn utenom det så er det jo en vesentlig greie å ikke mase for mye om å få pule henne. Da mister hun fort interessen. Det som kan funke er jo å bare "ta" henne, med litt "makt" og se hvordan det måtte gå ;)

 

Er det forresten noen som har sett på Anthony Robbins som prater om dette med forhold osv? Det er utrolig bra stoff og er absolutt noe å ta med seg om man er ute etter å utvikle seg selv til å bli en bedre mann for damene. Han har uansett veldig mye bra. Han er NLP terapeut eller hva det heter. Veldig kjent :)

Jess og om han klarer det så kudos til han..

 

Det er kun jeg som tenker på meg selv. Alpha-hanner driter vel i kjæresten hennes sålenge han ikke kjennern.

Lenke til kommentar
andysomething, i tilfelle du ikke skjønner det, når folk som har gjort skjekking til en heltidshobby sier at du er et rasshøl er det rimelig seriøst.

 

Edit: Og at forholdet skranter er ikke en unnskyldning for utroskap.

(for å ha det på det rene, jeg driver ikke med PU, liker bare diskusjonene :p )

 

Nope, skrant er ingen unnskyldning. Dump nr 1 før man går på nr 2. Kan ikke være så fryktelig mange såre følelser å frykte av det bruddet der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...