Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Meg om damer i forhold:

 

Jeg mener det ikke er mitt ansvar. Virkelig. Ja, jeg vet hvordan jeg skal trykke på knapper hos jenter, men jeg gjør det ikke lengre.

Og siden jeg ikke gjør dette lenger så ser jeg ikke problemet. Hvis hun vil være med meg, så er det jeg som er den sosiale vinneren.

 

Akkurat der er vi enige. Man er et tilbud til hverandre, og kan aldri eie den andre part. Dog er det noen som prøver å påvirke ei jente til å ta feil beslutning med å sjenke henne dritings, noe jeg er sterk motstander av...

 

 

OT:

 

Meg enda mer forelsket. i mine øyne er hun verdens vakreste, og det betyr mest for meg.

Tiden står stille når jeg møter henne, når vi koser er verden rosenrød og lattern hennes er verdens vakreste...

 

 

I could stay awake, just to hear you breathing

Watch you smile wile you are sleeping…while you far away and dreaming.

I could spend my life in this sweet surrender.

I could stay lost in this moment forever.

Every moment I spend with you is a moment I treasure

 

 

Kjærligheten er vakrest når den ikke skal manipuleres og tulles med. Hun her er unik, for hun dro meg ut av min kyniske verden og lot meg drikke av kjærlighetens beger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er blitt en poet Ni Kon.

Så bra at du har funnet kjærligheten, det unner jeg deg virkelig. Det finnes mange bra damer der ute, men og finne en som får deg til å føle som du gjør er en sjelden skatt :)

 

Jeg ønsker deg lykke til med forholdet og håper virkelig det ordner seg for deg.

 

With love

Seth

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men gud. Det må jo funke fett. Jeg hadde i hvertfall falt pladask...

 

Jeg ser at du er ny her og vil derfor bare opplyse at forumet ikke er utstyrt med ironi-knapp.

 

:)

Lenke til kommentar
Hmm... Har lest denne tråden en stund, men holdt meg unna tastaturet til jeg så at det er flere jenter som har skrevet her.

 

Men gud. Det må jo funke fett. Jeg hadde i hvertfall falt pladask...

 

Det virker, uten tvil. Men som det er blitt sagt et par ganger (først av Ni Kon, så Chosen_One) blir det falskt. Jeg vil personlig si at PU er et kjempe bra verktøy til og bli et bedre menneske, ikke bare med damer, men generelt. Men over tid må man lære seg og gi slipp på holdningene man har så man kan ha et sunt mindset (tankegang) om både seg selv og folk rundt.

 

With love

Seth

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar
Men gud. Det må jo funke fett. Jeg hadde i hvertfall falt pladask...

 

Jeg ser at du er ny her og vil derfor bare opplyse at forumet ikke er utstyrt med ironi-knapp.

 

:)

 

Haha, men jeg er ikke ironisk;) Å si at jeg faller pladask er vel litt drøyt, men de gangene jeg har blitt interessert nok til at det har blitt noe mer har det vært mye slike "teknikker" inne i bildet. Om det har vært bevisst eller ubevisst fra hans side aner jeg jo ikke da...

Lenke til kommentar
Hmm... Har lest denne tråden en stund, men holdt meg unna tastaturet til jeg så at det er flere jenter som har skrevet her.

 

Men gud. Det må jo funke fett. Jeg hadde i hvertfall falt pladask...

 

Det virker, uten tvil. Men som det er blitt sagt et par ganger (først av Ni Kon, så Chosen_One) blir det falskt. Jeg vil personlig si at PU er et kjempe bra verktøy til og bli et bedre menneske, ikke bare med damer, men generelt. Men over tid må man lære seg og gi slipp på holdningene man har så man kan ha et sunt mindset (tankegang) om både seg selv og folk rundt.

 

With love

Seth

 

Skjønner :)

Lenke til kommentar
Velkommen skal du være Kaja_.

 

Alltid moro med flere jenter som deltar på dette, eller kommer med sine innspill :)

 

Takk! :)

Forresten, hvorfor er det bare gutter som driver med dette? Såvidt jeg har erfart er det vel kanskje ikke noe behov for at jenter skal gjøre det, men... ja.

Lenke til kommentar
Velkommen skal du være Kaja_.

 

Alltid moro med flere jenter som deltar på dette, eller kommer med sine innspill :)

 

Takk! :)

Forresten, hvorfor er det bare gutter som driver med dette? Såvidt jeg har erfart er det vel kanskje ikke noe behov for at jenter skal gjøre det, men... ja.

 

Jeg venter også på at det er noen som kommer opp med lignende opplegg for oss jenter. Hehe.

Lenke til kommentar
Velkommen skal du være Kaja_.

 

Alltid moro med flere jenter som deltar på dette, eller kommer med sine innspill :)

 

Takk! :)

Forresten, hvorfor er det bare gutter som driver med dette? Såvidt jeg har erfart er det vel kanskje ikke noe behov for at jenter skal gjøre det, men... ja.

 

Når det kommer til sjekke biten er det ikke mange jenter jeg vet om som driver med dette. Men når det kommer til og utvikle seg som en person vet jeg om flere jenter som har dratt nytte av diverse "teknikker" for videre selvutvikling.

Det og føle seg mer komfertabel blandt folkemengder, lese signaler bedre osv.

 

Bella86: Jeg har hørt om liggnede teknikker som skal virke for jenter. Men i bunn og grunn er sosial dynamikk, nemlig sosial dynamikk. Jeg vet om jenter som har brukt dette på gutter, og det virker. Det gjelder bare ha en litt annen vinkling.

Endret av Seth_pua
Lenke til kommentar
Velkommen skal du være Kaja_.

 

Alltid moro med flere jenter som deltar på dette, eller kommer med sine innspill :)

 

Takk! :)

Forresten, hvorfor er det bare gutter som driver med dette? Såvidt jeg har erfart er det vel kanskje ikke noe behov for at jenter skal gjøre det, men... ja.

 

Jeg venter også på at det er noen som kommer opp med lignende opplegg for oss jenter. Hehe.

 

Åh spennende. Opplegget hittil har jo vært å smile :p

 

Takk! :)

Forresten, hvorfor er det bare gutter som driver med dette? Såvidt jeg har erfart er det vel kanskje ikke noe behov for at jenter skal gjøre det, men... ja.

Fordi vi gutter er så simple at dere ikke trenger noen hemmlige teknikker for å få oss :p

 

Var det jeg tenkte ;)

Lenke til kommentar

Hvordan en jente sjekker meg:

 

Hun ser bra ut og får øyekontakt med meg, ser da ned småsjenert og biter seg litt i underleppa. Slik som hun her på bildet til høyre:

http://content.leenks.com/pics/2008/rosie/rosie-8.jpg

 

Og for gutter gjelder det samme for jenter: Kino is the shit.

 

Kino - eksalering - close :)

 

Prøver hun derimot å kontrollere situasjonen og er for aggresiv mister jeg interessen og går videre. Jeg elsker litt småsjenerte vakre kvinner som leker med alle måter å kommunisere på :fun:

 

 

 

OT: jeg er like forelsket...

http://www.youtube.com/watch?v=O9iSdIMJK2o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...