Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt er det enkelt å få noen til å føle noe, Toth. Har du aldri irritert noen på gøy bare for å få dem pissed?

 

Uuu, vet dere hva som hadde vært fett? Et pu-treff i forbilde med Tim's Workshop! Treffe hverandre, chille, dele stuff, prøve ut ting. Ni kon, du kunne vist dine amazing kino-skills i aksjon. For ikke å snakke om roleplay-fantasiene dine!

Unique kunne delt sine fremgangsmåter for statebygging og sine natural game konsepter.

 

I det hele tatt burde det vært en Pickup Gathering vært år, minst, hvor man kunne delt idéer og inspirasjon. Det hadde vært enormt produktivt for det norske community'et.

 

Jeg må dessverre melde avbud ettersom jeg ikke er i Norge på det tidspunktet.

 

Robiwan, jeg skal på den som er i München. Det er det som er nærmest meg. Og så gleder jeg meg til å hooke up med tyskerbabes igjen. Ach! Bier, Babes und Bratwurst!

Lenke til kommentar
PUA's:

Når folk spør i denne tråden om LJBF og FB og slikt, så svarer dere typisk "sette frame" osv..

Det som slår meg, er at måten dere sier det på, gir inntrykk av at det er mannen som styrer hele greia.

Men kvinnfolk kan da ha egne mål og intensjoner de og, uavhengig av mannens intensjon?

La oss si jeg oppfører meg i et mønster slik at jeg "garantert havner i vennefella" ut fra læretekstene å dømme.

Likevel kan det jo fort hende at dama ikke er interessert i å putte meg i LJBF-båsen, men heller i FB eller LTR, uavhengig av framen jeg setter?

 

I korthet snakker dere mye som om det er dere/oss som styrer hele utfallet, med framen man setter. Altså at jenta ikke kan sette sin egen frame?

 

Joda. Jenta kan ha sine egne intensjoner osv.. De har stort sett det... Og særdeles sjelden så er intensjonene at ho skal pule deg etter første gang ho møter deg. Med mindre du gjør noe særdeles riktig (ie: Har game).

 

Grunnen til at jeg stresser så mye med at man må "sette framen" er fordi erfaringsmessig vil alltid den sterkeste framen vinne. Hvis du ikke finner deg i LJBF, så vil hun oftest føye seg etter det, og plassere deg utenfor sonen.

 

Kan jo også skrive litt smått om min gårsdag som er relatert til dette temaet:

 

Hooker opp med en venninde og en annen venninde kommer senere. Ho har lest the game og jeg fortalte ho en uke tidligere at jeg har coachet i dette i et år. Noe som pirret nysgjerrigheten hennes ganske mye. Merk: På dette tidspunktet var det nada seksuell spenning mellom oss, så jeg måtte få til det med EN gang jeg møter ho. Ie: Sette framen.

Med en gang jeg ser ho kommer, reiser jeg meg opp, går bort og gir ho et stort kyss, og en klem. Gir hun litt mixed signals. Dette er særdeles effektivt. Ho jenta her er virkelig flott, og jeg hadde alle intensjoner om at jeg ville gi ho nytelse, noe ho også fikk senere på kvelden. :)

 

Etter at vi setter oss ned, setter jeg meg med en gang ned ved siden av henne, og starter kino under bordet. Lager "vår egen lille verden". Vi snakket om game.. og kun game. Jeg kjører ikke game lengre i det hele tatt, og er hundre prosent meg selv nå. Dog i en mye mer forbedret og tiltrekkende versjon.

Dette trigget hun på. Jeg tenkte ikke et sekund "nå må jeg gjøre ditt og datt". Jeg gjør det bare ikke lengre. Og dette er noe jeg sitter å sier til ho mens jeg masserer låret hennes under bordet.

 

Et par wings av meg dukker opp. Han ene er ganske fresh i gamet, men har hatt en voldsom suksess på kort tid. Jeg vil ordne mus til han. Jeg holdt meg i skyggen av han hele kvelden, og pusher han som faen på ho andre venninda som var der.

Han layet henne senere på kvelden, og måtte innrømme dagen etterpå at han ikke trodde det var mulig å gå så fort frem som jeg fikk han til å gjøre. Jeg elsker slike tilbakemeldinger. Det bare bekrefter alt det denne tråden her står for...

 

En morsom remark:

 

Møter også et target jeg pullet for noen uker siden, og ho ble MEGAsjalu. Ho jeg var med den kvelden, så dette og vi hadde samtaleemne varendes ut kvelden. Det endte med at ho jeg var med ville grisekline med meg for å gni det litt inn i trynet på ho andre som var der. Jenter er så slue noen ganger ;)

 

Lessons dere kan ta fra dette:

 

Dere kan snakke med jenter om alt og komme unna det

Sett opp "deres egen lille verden"

Ikke tenk så mye, la det heller bare flyte. Fokuser på ingenting

Jelaousy plotlines er fremdeles gull :)

 

I kveld er jeg møkksliten, og skal bare ligge hjemme helt alene, se I:Robot og spise god mat. Er alt for trøtt til noe annet i kveld. :)

 

Kos dere i helgen!

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
PUA's:

Når folk spør i denne tråden om LJBF og FB og slikt, så svarer dere typisk "sette frame" osv..

Det som slår meg, er at måten dere sier det på, gir inntrykk av at det er mannen som styrer hele greia.

Men kvinnfolk kan da ha egne mål og intensjoner de og, uavhengig av mannens intensjon?

La oss si jeg oppfører meg i et mønster slik at jeg "garantert havner i vennefella" ut fra læretekstene å dømme.

Likevel kan det jo fort hende at dama ikke er interessert i å putte meg i LJBF-båsen, men heller i FB eller LTR, uavhengig av framen jeg setter?

 

I korthet snakker dere mye som om det er dere/oss som styrer hele utfallet, med framen man setter. Altså at jenta ikke kan sette sin egen frame?

 

Joda. Jenta kan ha sine egne intensjoner osv.. De har stort sett det... Og særdeles sjelden så er intensjonene at ho skal pule deg etter første gang ho møter deg. Med mindre du gjør noe særdeles riktig (ie: Har game).

 

Grunnen til at jeg stresser så mye med at man må "sette framen" er fordi erfaringsmessig vil alltid den sterkeste framen vinne. Hvis du ikke finner deg i LJBF, så vil hun oftest føye seg etter det, og plassere deg utenfor sonen.

 

Kan jo også skrive litt smått om min gårsdag som er relatert til dette temaet:

 

Hooker opp med en venninde og en annen venninde kommer senere. Ho har lest the game og jeg fortalte ho en uke tidligere at jeg har coachet i dette i et år. Noe som pirret nysgjerrigheten hennes ganske mye. Merk: På dette tidspunktet var det nada seksuell spenning mellom oss, så jeg måtte få til det med EN gang jeg møter ho. Ie: Sette framen.

Med en gang jeg ser ho kommer, reiser jeg meg opp, går bort og gir ho et stort kyss, og en klem. Gir hun litt mixed signals. Dette er særdeles effektivt. Ho jenta her er virkelig flott, og jeg hadde alle intensjoner om at jeg ville gi ho nytelse, noe ho også fikk senere på kvelden. :)

 

Etter at vi setter oss ned, setter jeg meg med en gang ned ved siden av henne, og starter kino under bordet. Lager "vår egen lille verden". Vi snakket om game.. og kun game. Jeg kjører ikke game lengre i det hele tatt, og er hundre prosent meg selv nå. Dog i en mye mer forbedret og tiltrekkende versjon.

Dette trigget hun på. Jeg tenkte ikke et sekund "nå må jeg gjøre ditt og datt". Jeg gjør det bare ikke lengre. Og dette er noe jeg sitter å sier til ho mens jeg masserer låret hennes under bordet.

 

Et par wings av meg dukker opp. Han ene er ganske fresh i gamet, men har hatt en voldsom suksess på kort tid. Jeg vil ordne mus til han. Jeg holdt meg i skyggen av han hele kvelden, og pusher han som faen på ho andre venninda som var der.

Han layet henne senere på kvelden, og måtte innrømme dagen etterpå at han ikke trodde det var mulig å gå så fort frem som jeg fikk han til å gjøre. Jeg elsker slike tilbakemeldinger. Det bare bekrefter alt det denne tråden her står for...

 

En morsom remark:

 

Møter også et target jeg pullet for noen uker siden, og ho ble MEGAsjalu. Ho jeg var med den kvelden, så dette og vi hadde samtaleemne varendes ut kvelden. Det endte med at ho jeg var med ville grisekline med meg for å gni det litt inn i trynet på ho andre som var der. Jenter er så slue noen ganger ;)

 

Lessons dere kan ta fra dette:

 

Dere kan snakke med jenter om alt og komme unna det

Sett opp "deres egen lille verden"

Ikke tenk så mye, la det heller bare flyte. Fokuser på ingenting

Jelaousy plotlines er fremdeles gull :)

 

I kveld er jeg møkksliten, og skal bare ligge hjemme helt alene, se I:Robot og spise god mat. Er alt for trøtt til noe annet i kveld. :)

 

Kos dere i helgen!

 

 

finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

Lenke til kommentar

OK, har et spørsmål til ekspertisen.

 

Jeg har jobba med å få en dame interessert et par ukers tid nå. Jeg vet hun liker meg, vi trener litt sammen osv, og alle venninnene hennes digger meg. Sorry selvtilitten, men det er sånn det er. Har hatt nok av tid til å "jobbe" med de, da vi gjør en del skolearbeid sammen. Problemet er at jeg ikke får "the target" til å bite ordentlig på kroken.

 

Hittil har jeg:

 

-Inkludert hele veninnegjengen i min oppmerksomhet, samtidig som jeg har lagt mest energi i å få målet til å like meg.

-Vært bevisst på hvordan jeg har fremstått, og har et solid grunnlag. Igjen, sorry arrogansen.

 

Men, som sagt - Det fører ikke med seg nok progresjon.

 

Nå vil jeg gjøre et forsøk, og det er her jeg vil ha råd. De neste dagene jeg er sammen med målet og venninnene hennes kommer jeg til å bruke ALL min energi på venninnene, og ikke si et ord til målet om ikke hun spør først.

Er dette en god ide?

Lenke til kommentar
Faen! I dag fikk jeg rota med, og nærmest fingra ei kollega på barstolen. MEN tror du hu er hypp på å bli med hjem? NEIDA. Vi hadde DEN seksuelle spenningen, nærmest slukte hverandre da vi holdt på.

 

Hva er det som gjør at jenter plutselig blir så logiske? Jeg "fristet" med pablo fransisco show, men uheldigvis hadde hu sett hele greia live. Kunne blitt den etterlengtede f-closen i kveld. Nu vel, den kommer i morgen!!

 

*random jente runker deg*

 

og så plutselig:"Vil du være med hjem og se på Love Actually?"

 

*damn, girl*

 

Ouch

 

...altså, er dere i gang, så er dere i gang.

Fortsett med det, og ikke ta ting tilbake til et logisk sted.

 

Anyways, good game.

 

jz

Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

Endret av Chosen_One
Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...