Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Meg om damer i forhold:

 

Jeg mener det ikke er mitt ansvar. Virkelig. Ja, jeg vet hvordan jeg skal trykke på knapper hos jenter, men jeg gjør det ikke lengre.

Og siden jeg ikke gjør dette lenger så ser jeg ikke problemet. Hvis hun vil være med meg, så er det jeg som er den sosiale vinneren.

 

Kunne du klart og faa hvilken som helst dame i et forhold med deg om du VILLE?

Uansett om hun har type, eller er HB10 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå skal jeg være flink gutt og skille meg ut

 

Ikke velkommen til Bella, har du noe å tilby eller skal du bare snoke i våre hemmelige planer? :!:

 

Hehe. Dette er jo en åpen tråd, og jeg finner mye fascinerende her inne.. Skal bidra med noe om jeg kan, men det virker som dere mener dere har ganske grei kontroll ;) Men hvis dette er en ren guttetråd skal jeg holde meg unna jeg ;)

Lenke til kommentar

Morten21, hva er poenget med slike spørsmål? Nå sies jo det at ingen spørsmål er dumme spørsmål, men det der grenser til nettopp dette. Selvfølgelig blir svaret at nei han kunne ikke fått _HVILKEN SOM HELST_ dame, HB10 osv. i et forhold. Han er inne på noe helt annet i posten sin.

Lenke til kommentar
Hehe. Dette er jo en åpen tråd, og jeg finner mye fascinerende her inne.. Skal bidra med noe om jeg kan, men det virker som dere mener dere har ganske grei kontroll ;) Men hvis dette er en ren guttetråd skal jeg holde meg unna jeg ;)

Hehe, nei for all del, koslig med kvinnens synspunkter på dette :)

 

Btw, du kan sikkert pivote meg og indie om du holder til i Oslo-området :)

 

 

Jeg er godt over riktig promille, så jeg er et stort surrehue akkurat nå. Men svarer da så ærlig jeg kan

 

Lenke til kommentar
Nå skal jeg være flink gutt og skille meg ut

 

Ikke velkommen til Bella, har du noe å tilby eller skal du bare snoke i våre hemmelige planer? :!:

 

Hehe. Dette er jo en åpen tråd, og jeg finner mye fascinerende her inne.. Skal bidra med noe om jeg kan, men det virker som dere mener dere har ganske grei kontroll ;) Men hvis dette er en ren guttetråd skal jeg holde meg unna jeg ;)

 

For all del vennen. Bli her du... Vi liker å ha jenter på tråden som kan gi oss en realitycheck nå og da ;)

Lenke til kommentar
Kunne du klart og faa hvilken som helst dame i et forhold med deg om du VILLE?

Uansett om hun har type, eller er HB10 ?

Spurte du han ikke om det for noen sider siden og fikk et bra svar? :hmm: Eller surrer jeg nå?

 

Nei, har aldri spurt om det..

Spurte noen spQrsmaal for noen sider ja, husker ikke helt om hva, men er rimelig sikker paa at jeg ikke stiller det samme spm.

Lenke til kommentar
Morten21, hva er poenget med slike spørsmål? Nå sies jo det at ingen spørsmål er dumme spørsmål, men det der grenser til nettopp dette. Selvfølgelig blir svaret at nei han kunne ikke fått _HVILKEN SOM HELST_ dame, HB10 osv. i et forhold. Han er inne på noe helt annet i posten sin.

 

Helt korrekt det, ingen spQrsmaal er dumme.

Du trenger vel ikke og svare for han? evt, det vet du ingen ting om.

For alt vi vet, kan han vaere en av de mest utrolige sjekkerne atm og kan ta hvem han vil med storm, saa ikke uttal deg om ting du ikke har peiling paa, kompis.

Lenke til kommentar
Hehe. Dette er jo en åpen tråd, og jeg finner mye fascinerende her inne.. Skal bidra med noe om jeg kan, men det virker som dere mener dere har ganske grei kontroll ;) Men hvis dette er en ren guttetråd skal jeg holde meg unna jeg ;)

Hehe, nei for all del, koslig med kvinnens synspunkter på dette :)

 

Btw, du kan sikkert pivote meg og indie om du holder til i Oslo-området :)

 

 

Jeg er godt over riktig promille, så jeg er et stort surrehue akkurat nå. Men svarer da så ærlig jeg kan

 

 

Det der skjønte jeg ingenting av ;) Men jeg befinner meg ikke i Oslo nei.. Motsatt kant av landet.

Lenke til kommentar
Hehe. Dette er jo en åpen tråd, og jeg finner mye fascinerende her inne.. Skal bidra med noe om jeg kan, men det virker som dere mener dere har ganske grei kontroll ;) Men hvis dette er en ren guttetråd skal jeg holde meg unna jeg ;)

Hehe, nei for all del, koslig med kvinnens synspunkter på dette :)

 

Btw, du kan sikkert pivote meg og indie om du holder til i Oslo-området :)

 

 

Jeg er godt over riktig promille, så jeg er et stort surrehue akkurat nå. Men svarer da så ærlig jeg kan

 

 

Det der skjønte jeg ingenting av ;) Men jeg befinner meg ikke i Oslo nei.. Motsatt kant av landet.

 

Velkommen til PU lingoen.

 

Pivot er en kvinnelig wingman. Altså en jente som hjelpe mannen med å gjøre greia si på utestedene.

Indie er wingmanen til Pepsico. En wingman er han du er ute med og sjekker sammen med :)

Lenke til kommentar
Alright. Fett. Kunne tenkt meg å være vitne til dette en gang. Kanskje neste gang jeg er i Oslo ;)

Sweet, men å pivote er ikke bare å bevitne, man er på samme side, pusher wingen/pivoten, man presser hverandre til state (riktig humør), åpner sett for hverandre, drar hverandre inn i varmen, osv.

 

Åhh, nå savner jeg no jævlig å sarge :)

Lenke til kommentar
Alright. Fett. Kunne tenkt meg å være vitne til dette en gang. Kanskje neste gang jeg er i Oslo ;)

Sweet, men å pivote er ikke bare å bevitne, man er på samme side, pusher wingen/pivoten, man presser hverandre til state (riktig humør), åpner sett for hverandre, drar hverandre inn i varmen, osv.

 

Åhh, nå savner jeg no jævlig å sarge :)

 

Ja såpass har jeg fått med meg. Fungerer det med bra pivot istedenfor wing da?

Lenke til kommentar
Alright. Fett. Kunne tenkt meg å være vitne til dette en gang. Kanskje neste gang jeg er i Oslo ;)

 

Trodde du bodde i Trheim jeg. Skal oppover dit om en måned å møte ei jente. Meeeeeen tydeligvis ikke ;).. Hehe. Neste gang du er i Oslo så gi lyd da Bella, så tar vi en kaffe så skal jeg vise deg litt

 

Alright. Fett. Kunne tenkt meg å være vitne til dette en gang. Kanskje neste gang jeg er i Oslo ;)

Sweet, men å pivote er ikke bare å bevitne, man er på samme side, pusher wingen/pivoten, man presser hverandre til state (riktig humør), åpner sett for hverandre, drar hverandre inn i varmen, osv.

 

Åhh, nå savner jeg no jævlig å sarge :)

 

Ja såpass har jeg fått med meg. Fungerer det med bra pivot istedenfor wing da?

 

Ja, en pivot er ca 10 ganger mer effektivt enn en wing. Jenter skjønner jenter vettu. Og hvis jeg har med meg to søte sneller inn på utestedet som har det enormt moro med meg, blir jeg automatisk mer tiltrekkende for resten av gjengen

Lenke til kommentar
Ja, en pivot er ca 10 ganger mer effektivt enn en wing. Jenter skjønner jenter vettu. Og hvis jeg har med meg to søte sneller inn på utestedet som har det enormt moro med meg, blir jeg automatisk mer tiltrekkende for resten av gjengen
Så absolutt. Alltid mange fler som kommer bort og prater med meg når jeg har en jente til å holde rundt meg på fest. Om dem så vil spleise meg eller ha meg for demselv
Lenke til kommentar
Trodde du bodde i Trheim jeg. Skal oppover dit om en måned å møte ei jente. Meeeeeen tydeligvis ikke ;).. Hehe. Neste gang du er i Oslo så gi lyd da Bella, så tar vi en kaffe så skal jeg vise deg litt

 

Niks, befinner meg i Bergen de neste 5 årene jeg. Men ja, for all del, hehe.

 

Ja, en pivot er ca 10 ganger mer effektivt enn en wing. Jenter skjønner jenter vettu. Og hvis jeg har med meg to søte sneller inn på utestedet som har det enormt moro med meg, blir jeg automatisk mer tiltrekkende for resten av gjengen

 

Ja, that makes sense.. :)

Lenke til kommentar

Velger å poste som anonym for å ikke knytte det til brukeren min...

 

Nå har jeg ikke lest bøker eller annet om PUA enda, men jeg har lært masse av instillingen deres. Det er ikke mange ukene siden jeg ikke var helt fornøyd med livet mitt. Var godt likt av alle egentlig, men hadde vanskelig for å knytte skikkelig venner og å bli invitert med på noe.

 

Har blitt mer egoistisk, samtidig som jeg har passa på at folk rundt meg har det bra. Tar mer kontroll enn før og har tatt intiativ til å finne på ting med nye folk. Nå har jeg begynt å komme meg ut, få telefoner fra folk som har lyst til å finne på ting og blitt mer fornøyd med meg selv. Føler meg også mer attraktiv som person enkelt og greit. :)

 

Bare en liten takk fra en grei fyr som trengte et spark i rævva for å få løst ut potensialet sitt. ;)

Lenke til kommentar
Velger å poste som anonym for å ikke knytte det til brukeren min...

 

Nå har jeg ikke lest bøker eller annet om PUA enda, men jeg har lært masse av instillingen deres. Det er ikke mange ukene siden jeg ikke var helt fornøyd med livet mitt. Var godt likt av alle egentlig, men hadde vanskelig for å knytte skikkelig venner og å bli invitert med på noe.

 

Har blitt mer egoistisk, samtidig som jeg har passa på at folk rundt meg har det bra. Tar mer kontroll enn før og har tatt intiativ til å finne på ting med nye folk. Nå har jeg begynt å komme meg ut, få telefoner fra folk som har lyst til å finne på ting og blitt mer fornøyd med meg selv. Føler meg også mer attraktiv som person enkelt og greit. :)

 

Bare en liten takk fra en grei fyr som trengte et spark i rævva for å få løst ut potensialet sitt. ;)

Der det begynte med meg og. Og det utvikler seg fortsatt, blir bare bedre og bedre så bare å fortsette og stå på. Egoistisk, men samtidig empatisk er en god ting å være

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...