Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

 

wow, regner med at du ikke akkurat var gamle karen under disse tingene? ungdomsaldern om jeg ikke tar helt feil ? 16-17.. =p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

 

wow, regner med at du ikke akkurat var gamle karen under disse tingene? ungdomsaldern om jeg ikke tar helt feil ? 16-17.. =p

 

Jepp

Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

 

wow, regner med at du ikke akkurat var gamle karen under disse tingene? ungdomsaldern om jeg ikke tar helt feil ? 16-17.. =p

 

Jepp

 

Hehe, kjenner meg igjen selv og jeg er ikke stort eldre.

Men tror nok aldri at jeg ville funnet paa og stikke av hvis jeg hadde hatt sjansen til og bange ei fin blondine =p

Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

 

wow, regner med at du ikke akkurat var gamle karen under disse tingene? ungdomsaldern om jeg ikke tar helt feil ? 16-17.. =p

 

Jepp

 

Hehe, kjenner meg igjen selv og jeg er ikke stort eldre.

Men tror nok aldri at jeg ville funnet paa og stikke av hvis jeg hadde hatt sjansen til og bange ei fin blondine =p

 

Nettopp. Det er det jeg tenker og i etterkant. Jeg skalv som et aspeløv hver gang en kvinne begynte å bli intim med meg.

 

Så ja, jeg har kommet fra superchode til der jeg er nå...

Lenke til kommentar
finfin historie..

Men duuu, fQr du begynte med PUA, var du ganske sjenert? var typen som holdt seg litt bakgrunnen, var liksom sjeldent frempaa?

 

evt, hvordan fant du ut om PUA og hvorfor besteme du deg for aa begynne meed det?

 

Jeg var egentlig ikke sjenert, men jeg var usikker. Visste aldri hvor jeg hadde jentene i livet mitt istedenfor å bare TA dem. Jeg var høylytt og sånt som jeg alltid har vært, men superchode. Turde ikke å eskalere. Kino var noe som ikke falt meg inn som naturlig osv... Jeg kan skrive en hel dag i strekk om alle de episodene jeg husker der jeg dreit meg ut...

 

Kan vi ikke faa hQre noen?

Hadde vaert laererikt for en chode som meg iallefall.

 

Var i et forhold i tre år som egentlig brente ut etter et år...

Lå med ei blondine i fanget som strøyk meg over pikken og sa ho ville gjøre noe moro med meg i natt, for så å bli så nervøs at jeg måtte bare dra... "eehh ehmmm... jeg må gå og møte kompis. Kjempeviktig".

Var i et forhold i en måned uten å kysse jenta en eneste gang...

 

Osv.. Lista er lang...

 

wow, regner med at du ikke akkurat var gamle karen under disse tingene? ungdomsaldern om jeg ikke tar helt feil ? 16-17.. =p

 

Jepp

 

Hehe, kjenner meg igjen selv og jeg er ikke stort eldre.

Men tror nok aldri at jeg ville funnet paa og stikke av hvis jeg hadde hatt sjansen til og bange ei fin blondine =p

 

Nettopp. Det er det jeg tenker og i etterkant. Jeg skalv som et aspeløv hver gang en kvinne begynte å bli intim med meg.

 

Så ja, jeg har kommet fra superchode til der jeg er nå...

 

Hvor lenge har du drevet med PUA?

Hvor lang tid tok det for deg fQr du virkelig kom deg ut av superchode stylen?

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du drevet med PUA?

Hvor lang tid tok det for deg fQr du virkelig kom deg ut av superchode stylen?

 

Hmm... To og et halvt år going number three... :)

 

Kom ut av superchodestilen første dagen. Men jeg faket det. Tok en stund før det ble intergrert og det ble MEG.

Noe nøyaktig tid har jeg desverre ikke. PU er langt fra lineært. Man blir aldri utlært

Lenke til kommentar
Hvor lenge har du drevet med PUA?

Hvor lang tid tok det for deg fQr du virkelig kom deg ut av superchode stylen?

 

Hmm... To og et halvt år going number three... :)

 

Kom ut av superchodestilen første dagen. Men jeg faket det. Tok en stund før det ble intergrert og det ble MEG.

Noe nøyaktig tid har jeg desverre ikke. PU er langt fra lineært. Man blir aldri utlært

 

skjQnner..

 

Naa er det saann at du kan faa deg en HB10 uten problemer?

Hadde ei HB10 DEFINITIVT der jeg jobba fQr, hu var totalt STRQKEN for og si det saann.

Lenke til kommentar
Naa er det saann at du kan faa deg en HB10 uten problemer?

Hadde ei HB10 DEFINITIVT der jeg jobba fQr, hu var totalt STRQKEN for og si det saann.

PU er ikke et snipervåpen. Det er ingen garanti at du kan få "ho der", men det er en stor sjangs for at du vil få en overflod av kvinner i livet ditt.

 

Det er mang en dame jeg ikke har fått. Men jeg har mang en dame i livet jeg VIL ha, og ikke hadde hatt sjangs i havet på hvis jeg ikke hadde oppdaget denne verdenen.

Lenke til kommentar
Naa er det saann at du kan faa deg en HB10 uten problemer?

Hadde ei HB10 DEFINITIVT der jeg jobba fQr, hu var totalt STRQKEN for og si det saann.

PU er ikke et snipervåpen. Det er ingen garanti at du kan få "ho der", men det er en stor sjangs for at du vil få en overflod av kvinner i livet ditt.

 

Det er mang en dame jeg ikke har fått. Men jeg har mang en dame i livet jeg VIL ha, og ikke hadde hatt sjangs i havet på hvis jeg ikke hadde oppdaget denne verdenen.

 

har PUA skaffet deg bedre rykte blant baade gutter/jenter?

Gjort evt at du har faatt flere kompiser og mere respekt?

Lenke til kommentar
OK, har et spørsmål til ekspertisen.

 

Jeg har jobba med å få en dame interessert et par ukers tid nå. Jeg vet hun liker meg, vi trener litt sammen osv, og alle venninnene hennes digger meg. Sorry selvtilitten, men det er sånn det er. Har hatt nok av tid til å "jobbe" med de, da vi gjør en del skolearbeid sammen. Problemet er at jeg ikke får "the target" til å bite ordentlig på kroken.

 

Hittil har jeg:

 

-Inkludert hele veninnegjengen i min oppmerksomhet, samtidig som jeg har lagt mest energi i å få målet til å like meg.

-Vært bevisst på hvordan jeg har fremstått, og har et solid grunnlag. Igjen, sorry arrogansen.

 

Men, som sagt - Det fører ikke med seg nok progresjon.

 

Nå vil jeg gjøre et forsøk, og det er her jeg vil ha råd. De neste dagene jeg er sammen med målet og venninnene hennes kommer jeg til å bruke ALL min energi på venninnene, og ikke si et ord til målet om ikke hun spør først.

Er dette en god ide?

 

Hvorfor blir dette oversett?

Lenke til kommentar
Hva gjør dere dersom dere feiler på en shit test? Shit happens, og move on? Virka som jeg dreit så jævlig på draget i går, og skjønte det sekundet etter at ordene hadde forlatt munnen min.

 

Hva skjedde igaar?

 

Jeg feilet på en av de mange shit testene hennes. Hun testa framen min hele tiden, noe jeg tror kommer av at hun er skeptisk til hver gutt som i det hele tatt snakker til hu.

Endret av leech
Lenke til kommentar

Igjen må jeg advare om PU.

 

Det er ikke sånn at man blir en PUA sånn helt uten videre. Blir som forsvarets marinejegere. 1000 vis prøver seg, men kun noen få utvalgte klarer å bli det. Dette har noe med talent og egenskaper, samt lysten om å bli det.

 

De som klarer å dedikere seg inn i rollen som en PUA vil til syvende og sist miste seg selv. For man blir en jeger. Og alle vet at en PUA kan ikke elske, bare bli elsket....

 

 

OT:

 

Jeg er enda mer forelsket, hun er definitivt min LTR (L)

Lenke til kommentar
Igjen må jeg advare om PU.

 

Det er ikke sånn at man blir en PUA sånn helt uten videre. Blir som forsvarets marinejegere. 1000 vis prøver seg, men kun noen få utvalgte klarer å bli det. Dette har noe med talent og egenskaper, samt lysten om å bli det.

 

De som klarer å dedikere seg inn i rollen som en PUA vil til syvende og sist miste seg selv. For man blir en jeger. Og alle vet at en PUA kan ikke elske, bare bli elsket....

 

 

OT:

 

Jeg er enda mer forelsket, hun er definitivt min LTR (L)

Sier du at du aldri har vært PUA selv da, siden du evner å elske nå?

Lenke til kommentar

Etter to uker i praksis kommer min første LR.

 

Følte meg som shit i går, da jeg var ute dagen før. Staten er looow, og blir faktisk bare dårligere etter å ha drukket litt. Ingen av vennene mine skal ut, enten er de vekke eller så gjør de noe annet. Dette faktum gi næring til min lowe state -Til SS kommandøren i hodet mitt sier NEIN! Do hast to be in HIGH state. Jeg tar push ups, hører på musikk, tenker happy tanker, dusjer og ordner meg.

 

Sitter og drikker, har selskap av en kompis av meg som ikke skal ut og som ikke drikker. Nå begynner jeg å legge en slagplan. Ender med at jeg skal møte ei jente jeg en gang møtte i kristiansund, + at jeg videre skal møte ei fra jobben (hun jeg rotet med på fredag). Tar trikken ned, møter hun utenfor et 18års sted som det koster 100kr å komme inn på. Ber hun møte meg utenfor foreløpig. Møter henne, god kjemi - jeg var helt i hundre, kanskje litt for pågående, men ender med kissclose innen 2 minutter. KINO med EN gang, står og holder hender, holder rundt hverandre, eskalerer med at jeg prater nær øret hennes, klemmer henne - trekker hodet litt tilbake og får øyekontakt. Ser på venstre øyet - leppene - høyre øyet - leppene og KISS. Kunne sikkert blitt med inn og hatt det kult med dansing osv, men jeg har andre planer.

 

Drar innom et sted og tester litt random sarging, failer litt her, så jeg går bort til baren og drikker litt vann. Føler jeg buzzer litt ekstra her, og blir faktisk approachet. Eneste minuset er at det er en UG from hell som jeg faktisk trodde var en mann til å begynne med. Random babe ser dette og jeg gir henne himling med øya. Bare dette var en god åpner til baben (situasjons åpner), men jeg tør ikke eskalere henne, av frykt for at UG skal bli såra. HAHA

 

Drar videre og møter chick fra jobben. Ho sier ho angra på at ho ikke ble med hjem på fredag, da hun skyldte på en kronglete vei hjem. Jeg "utnytter" meg av dette "vinduet" og uttrykker at hun har mulighet til det i dag. Da dette er på slutten av kvelden trasker vi hånd i hånd hjem til meg. Prøver å kysse litt for å varme henne opp, men får ikke gjort det. Her så det faktisk litt mørkt ut, og jeg plukker ut signaler om at hun kun vil ligge på sofaen. Jeg ignorerer dette og kjører på med personlige historier, og humor. Framen er sterk, er litt ignorant på dette tidspunktet. Når vi får kroppskontakt, er jeg den første til å bryte den igjen, slik at hun vil savne det.

 

Vi kommer inn døra, jeg tar hånden hennes målbevisst og går inn på rommet mitt. Med en gang demper jeg belysninga og henter noe å drikke til oss begge. Hun legger seg ned på senga, jeg tar dyna og brer den over oss begge. Her prater vi litt random, til jeg beveger meg nærmere og begynner å dele hemmeligheter av livet mitt til henne. Hun forteller noen av sine, og vi får en instant connection. Jeg snakker lavt og dypt, jeg setter en intim, trygg frame. Resten går av seg selv, tar intiativ til klininga som så klart på dette tidspunktet fører til f-close. Husk kondom folkens, ikke bare for sikkerheten men mange jenter ønsker ikke sex uten. Heldigvis hadde jeg noen i lommeboka.

 

Våkner opp i dag og bare ligger i senga og fluffer, prater litt om hvor vilt det var det som skjedde dagen før osv. Her merka jeg at jeg hadde full styring, så jeg bestemte meg for å ha mer sex. Konge!

 

Alt i alt, en helt utrolig vellykket kveld. Den kvelden jeg har venta på. Ser hvordan pua funker i praksis. Og tenk på det dere, hvor leit det hadde vært om jeg hadde vært chode og bare latt meg påvirke av den lowe staten jeg hadde. You never know, gi alt og dra ut - om man så må gjøre det alene, slik jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Hvem er det som skal være med i Studio5 på kanal FEM i morgen eller i løpet av uka? Siden en "sjekkekunstner" skulle komme så regner jeg med det er en PUA og noen her vet hvem det er.

 

Det er journalisten som skrev artikkelen om "lace lounge" i Mann...Jeg er i grunn på vei ut av selve communtiyet, og stiller derfor ikke opp på mer intervjuer/artikler/dokumentarer etc...

Lenke til kommentar
Hvem er det som skal være med i Studio5 på kanal FEM i morgen eller i løpet av uka? Siden en "sjekkekunstner" skulle komme så regner jeg med det er en PUA og noen her vet hvem det er.

 

Det er journalisten som skrev artikkelen om "lace lounge" i Mann...Jeg er i grunn på vei ut av selve communtiyet, og stiller derfor ikke opp på mer intervjuer/artikler/dokumentarer etc...

 

Hvorfor skal du ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...