Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fikk utrolig god kjemi med en 9'er i går. Vi hadde sittet og pratet i nesten en halvtime da hun plutselig fant ut at hun ville på danse. Fordrar ikke å danse, så takket pent nei, og sa at jeg ikke ville stå der og se ut som en planke, men hun ga seg ikke med å mase.Endte opp med at jeg ble lei av maset hennnes og sendte henne vekk med en annen. Egentlig ser jeg ikke noe annet utfall denne situasjonen kunne fått?

 

Sånn ellers synns jeg det er det vanskelig å følge spillereglene når target er sjenert. Valgte meg ut noen damer i går, og åpnet gruppa på en bra måte. Ignorerte target, men fikk aldri sjangs til å negge henne da hun var alt for sjenert til å komme med innspill, kommentarer,eller meninger om det jeg sa og gjorde i gruppa. dette førte til at jeg heller ikke fant det naturlig å snakkemed henne alene.

 

Noen konkrete måter å hanskes med dette på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har skumma gjennom MM og det er EN ting som jeg synes er gull verdt der, SNAKKE SAKTE. Er utrolig hvor oftere folk heller hører på deg en fyren som forteller alt annet svada selv om han har høyere value i gruppen en deg.

 

Personlig har jeg lest og sett flere foredrag av Mystery, Tims RSD Flawless, Tyler Durdens RSD og hans Blueprint over en halvårsperiode men sliter fortsatt med litt aproach anciety(vet ikke hvordan dette skrives) noen som kan hjelpe meg der utenom å si ''gi faen'' for det greier jeg ikke(sad but true).

Lenke til kommentar

Manfromabowe: Vel du må velge; enten bli med jenten ut på dansegulvet eller finn deg noen andre targets. Hvis du bare står der å ser på at hun har det gøy, blir det heller "teit".

 

En annen ting: Hvorfor ser du etter muligheter til å negge? Føler du at du "må" negge i hver approach? Evt. hvorfor?

Lenke til kommentar
Hvem er det som skal være med i Studio5 på kanal FEM i morgen eller i løpet av uka? Siden en "sjekkekunstner" skulle komme så regner jeg med det er en PUA og noen her vet hvem det er.

 

Det er journalisten som skrev artikkelen om "lace lounge" i Mann...Jeg er i grunn på vei ut av selve communtiyet, og stiller derfor ikke opp på mer intervjuer/artikler/dokumentarer etc...

 

Hvorfor skal du ut?

 

Kommer ikke til å gå helt ut. Men føler jeg ikke får igjen noe der lengre. Jeg lever liksom det livet jeg ønsker og har i grunn lite igjen å lære fra communityet.

Så jeg har en veldig "lett" holdning til communityet om dagen. Mest sosialisering og lite teori og debattering.

 

Note to self: I dag har jeg kranglet i 6 timer med en feminist. ALDRI ALDRI ALDRI nevn PU for en feminist...

Får nok pult ho da. Men i helvete det ble en lang pick-up

Lenke til kommentar

Etter erfaring med å debattere med feminister har jeg kommet til den konklusjon at jeg som person bør holde meg så langt unna det bare går ann. Jeg vet ikke hvor mange debatter jeg har hatt med de og hvor lange de har vært.

 

Flere ting enn PU du ikke bør nevne for feminister.

 

F. eks Kvinner i styreposisjoner i norske ASA, da har du plutselig en hel hær mot deg. been there done that.

 

Feminister = God Bedring, jeg har endel holdninger og egne meninger om mangt og mye. De fleste av disse får feministene til å få hjerte i halsen. :)

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Har lest tråden en del, men det eneste rådet jeg finner for det å kunne prate med random folk er at man må presse seg selv, og være klar til å styre samtalen 90/10. Nå er ikke jeg intresert i PU som sjekking, mer som noe jeg kan bruke så nattevakter ikke blir så kjedelige.

 

Noen ganger tar jo folk ballen med det samme man rekker den frem, og samtalen blir sånn ca 50/50, men jeg sliter virkelig med dem som nekter å ta ballen, og jeg blir stående med 90% av ansvaret for samtalen. Da bare stopper det opp i hodet mitt, og jeg aner ikke hva jeg skal si. Noen tips?

Lenke til kommentar
Ser på Paul Janka på Dr. Phil nå. Hva er deres syn på han?

Var det dette innslaget du så?

Første som slår meg er jo at fyren ser så bra ut at han ikke trenger jobbe stort for å skaffe seg damer...

 

En fyr med et dårlig til middelmådig utseende som er en PUA er mer troverdig å høre, se f.eks. på David X (ok, han tar den kanskje litt lengre enn de fleste - men er god underholdning)

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Dagens program på FEM var greit.

 

Det ble bare litt prat om PUA, men det ble ikke nevnt så altfor mye om det. Bare at han hadde vært på sjekkeskole og at han var ute etter dame. Programlederene virket skeptiske, og hun ene nevnte at hun skulle starte sjekkeskole for jenter så de kunne cockblocke guttene igjen som prøver å sjekke de opp ;) De mente også at de skulle klare å gjennomskue "oss".

 

Så kjør naturalgame folkens!

Lenke til kommentar
Manfromabowe: Vel du må velge; enten bli med jenten ut på dansegulvet eller finn deg noen andre targets. Hvis du bare står der å ser på at hun har det gøy, blir det heller "teit".

 

En annen ting: Hvorfor ser du etter muligheter til å negge? Føler du at du "må" negge i hver approach? Evt. hvorfor?

 

Nei, men når hun ikke viser meg oppmerksomhet ved å uttale noe, føler jeg at hun ikke er interessert i hva jeg bidrar med, selv om de andre fatter interesse. Er også vanskeligere å få henne alene når hun ikke har sagt et eneste ord.

Lenke til kommentar
Mission 1: Kline med jente på skolen uten å ha truffet henne utenom å være på skolen.

 

Mission 2: Pule - | | -

 

 

1 Skal vi overkomme greit, klarer vi det så er jo det bra på vei mot misson 2 også. Bra trening for klink edrulighet.

Noen som har prøvd seg på liknende før forresten? Eller gjort det exakt likt.

 

Natural Game alà RSD er fine greier.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Mission 1: Kline med jente på skolen uten å ha truffet henne utenom å være på skolen.

 

Mission 2: Pule - | | -

 

 

1 Skal vi overkomme greit, klarer vi det så er jo det bra på vei mot misson 2 også. Bra trening for klink edrulighet.

Noen som har prøvd seg på liknende før forresten?

Skal kjøre nøyaktig det samme på ei på skolen min nå, heldigvis ei som ikke går i samme klasse som meg.

Lenke til kommentar
Mission 1: Kline med jente på skolen uten å ha truffet henne utenom å være på skolen.

 

Mission 2: Pule - | | -

 

 

1 Skal vi overkomme greit, klarer vi det så er jo det bra på vei mot misson 2 også. Bra trening for klink edrulighet.

Noen som har prøvd seg på liknende før forresten?

Skal kjøre nøyaktig det samme på ei på skolen min nå, heldigvis ei som ikke går i samme klasse som meg.

Ja det er nok stort sett mulig. Jeg gleder meg til høstferien er over, mandag skal jeg iallefall gjennomføre #1. Jeg vet jeg har nok attraction og etter høstferien har hun sikkert lengtet etter meg. Drar kvinnfolket inn på dass så ordner det seg. Jeg vet jeg kunne kiss-closet henne sist jeg dro henne inn på dassen, men turte ikke pulle avtrekkern.

 

#2 Blir værre, men har du gjennomført kiss-close så bør det være mulig. Det er iallefall langtifra umulig, selv om det er krevende.

 

Som jeg har skrevet om tidligere bør VGS gaming foregå med mennesker utenfor din klasse. Det vil kunne oppstå øyeblikker der det kan bli kleint og da er det fint slippe ha de i samme klasserom.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...