Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er respektløst og jævlig barnslig av kvinnfolkene å ikke si ifra slik at man kan sette seg ned sammen og diskutere abort/beholde det.

 

Det kan faktisk ødelegge livet til noen det der.

 

Og abort er ikke så ille, barnet har aldri skjønt det lever. Det blir som å knekke spirende grein på ett tre.

Du aner virkelig ikke hva du prater om :) du er velkommen til å uttale deg når du er treet som får greinen knekt av.

Lenke til kommentar

 

Synes det er respektløst og jævlig barnslig av kvinnfolkene å ikke si ifra slik at man kan sette seg ned sammen og diskutere abort/beholde det.

 

Det kan faktisk ødelegge livet til noen det der.

 

Og abort er ikke så ille, barnet har aldri skjønt det lever. Det blir som å knekke spirende grein på ett tre.

Du aner virkelig ikke hva du prater om :) du er velkommen til å uttale deg når du er treet som får greinen knekt av.
så du benekter at menn skal ha noe å si selv om det kan ødelegget livet deres og barnet vil få en dårlig far? Eller bare fordi du liker å oppføre deg som en bitch og gjør det på trass?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

så du benekter at menn skal ha noe å si selv om det kan ødelegget livet deres og barnet vil få en dårlig far? Eller bare fordi du liker å oppføre deg som en bitch og gjør det på trass?

 

Om du gidder å lese hva hun skriver, istedenfor å ytre misogynismen din, så refererer hun selvsagt til delen hvor han sier at "abort ikke er så ille". Det viser forøvrig en total mangel på kunnskap når en mann begynner å uttale seg om hvor "ille" en abort er for kvinner. Abort er fortsatt en høyt diskutert tema, og personlig er jeg for at kvinner skal kunne velge selv hva de vil gjøre med sin egen kropp, men når man begynner å sammenligne det med å kutte en grein av et tre, så blir det for dumt.

Det er også selvsagt hevet over enhver tvil at kvinnen selv skal ha siste ordet når det gjelder å ta avgjørelsen. Alle menn vet (eller burde vite), at det alltid finnes en risiko når man har sex. Om man ikke er klar for å ta konsekvensene, så burde man tenke seg nøyere om neste gang man har sex med noen man ikke kjenner.

Endret av Kammizez
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når man tar abort, så er det ikke slik at man går videre i livet som om ingenting har skjedd. Det er en grunn til at mange kvinner får angst og depresjon etter hendelsen. Jeg sier meg enig med Kammizez, dersom du har sex må du også være klar for konsekvensene som kan forekomme senere.

 

så du benekter at menn skal ha noe å si selv om det kan ødelegget livet deres og barnet vil få en dårlig far? Eller bare fordi du liker å oppføre deg som en bitch og gjør det på trass?

 

 

Du bør virkelig revurdere vennekretsen din hvis damene du omgås med blir gravide bare på trass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så er det heller ikke "bare" å ta en abort. Det er en meget smertefull prossess som gjør kvinnen skikkelig dårlig og gjør veldig vondt både fysisk der og da og ikke minst sliter mange psykisk i ettertid. Så det å bare "bestemme" at denne ungen vil du ikke ha dama må ta abort blir for dumt.. Man "føder" jo tross alt for tidlig. Og mange har smerter og blødninger i lang tid etterpå. Det er ikke slik at du tar en tablett, sitter på do i noen minutter å så er det ferdig...

Er man ikke klar for at et slikt eventuelt ansvar kan oppstå, så bør man kanskje vurdere å nøye seg med Høyre i ett par år til og begynne livet mellom kvinneben når man er moden og eventuelt klar for ansvaret som kan komme dersom uhellet er ute. Det å kalle en kvinne for løs fordi hun blir gravid, anklage henne for å slurve med p-pillene sine osv blir helt bak mål.

Man er tosammen når man danser tango.

Lenke til kommentar

Da er man singel igjen og klar for å finne nye venninner :)

 

EDIT: Hva har skjedd med Tinder? Har ikke hatt det siden julen, og la det inn i går. Omtrent ikke jenter lengre? Kanskje 5-6 siden i går.... Hadde vel minst 15 hver dag jeg kunne velge ut ifra?

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar

 

Ikke noe spesielt mere løsere enn vi menn.

Truedat, men føler jenter har lettere for å være det. Alt de trenger er å spre beina så får de en mann som er keen på lefsa. Hvis du begynner å svinge kølla mot damer så er du ett creep. Så funker ikke like bra for oss gitt.. Er rart det der..

 

Hvis en mann alltid er keen på "lefsa" så fort en jente sprer beina, så er det mannen som er den løse...? Jeg mener at folk skal få være så løse dem bare vil, uavhengig av kjønn.

Lenke til kommentar

Da er man singel igjen og klar for å finne nye venninner :)

 

EDIT: Hva har skjedd med Tinder? Har ikke hatt det siden julen, og la det inn i går. Omtrent ikke jenter lengre? Kanskje 5-6 siden i går.... Hadde vel minst 15 hver dag jeg kunne velge ut ifra?

 

Bare 15? :O Jeg har uendelig antall gutter å velge mellom der! :p

Lenke til kommentar

 

 

Ikke noe spesielt mere løsere enn vi menn.

Truedat, men føler jenter har lettere for å være det. Alt de trenger er å spre beina så får de en mann som er keen på lefsa. Hvis du begynner å svinge kølla mot damer så er du ett creep. Så funker ikke like bra for oss gitt.. Er rart det der..

 

Hvis en mann alltid er keen på "lefsa" så fort en jente sprer beina, så er det mannen som er den løse...? Jeg mener at folk skal få være så løse dem bare vil, uavhengig av kjønn.

 

Ordet "alltid" er det du som har lagt til. Det har jeg ikke sagt. Det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar

 

Da er man singel igjen og klar for å finne nye venninner :)

 

EDIT: Hva har skjedd med Tinder? Har ikke hatt det siden julen, og la det inn i går. Omtrent ikke jenter lengre? Kanskje 5-6 siden i går.... Hadde vel minst 15 hver dag jeg kunne velge ut ifra?

 

Bare 15? :O Jeg har uendelig antall gutter å velge mellom der! :p

 

Kan være det var mere enn 20 også. Når jeg tenker meg om så var det nok over 20. Bor slik at jeg får med store deler av Oslo og tettstedene/byene i Akershus :)

Lenke til kommentar

Nei, for all del gi kvinner mer makt i verden. Patetisk, det fosteret som er i magen har ingen formening om noe som helst.

 

Men gjerne bring inn enda flere ulykkelige barn i verden som blir påvirket av dårlige forhold gjennom hele livet med traumer som ender opp som psykopater og masse mordere.

Liker hvordan du greier og dømme noen over hva en skriver på nett ;) sier vel sitt om deg å.

 

Uansett så er det en gylden mulighet på chateu neuf på valentines day hvis du er keen på å hooke og ikke vil lukte på all fisken for å vite om den er ledig eller ei. Er du singel så kler du på deg grønt, er du opptatt kler du på deg rødt.

Lenke til kommentar

Nei jeg er helt enig. La oss brenne de røde strømpene og ta ifra kvinnene makten de har fått. En kvinnelig statminister?! Nei nå! La oss sette kurven tilbake under oppvaskkummen der den hører hjemme og låse kvinnen tilbake inn på kjøkkenet med et kneipbrød og noen osteskiver. Det er der vi skal være! Skakke bestemme noe vi. Nå har vi fått prøvd oss i noen tiår, nå får det være nok. Penger til heimen kan mann i huset tjene. Vi skal lage mat, ta oppvask og massere slitne herreskuldre etter en lang arbeidsdag på kontoret. Så kan husets herre låse seg inn på kjøkkenet når det napper i pungen og ta oss oppetter kjøleskapet til vi skriker å jamrer og legge igjen to strikkepinner som vi kan bruke i fall mensen utenblir.

Det var best før i tida.

 

Møtet er hevet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mindre abort og kvinnediskusjon?

 

Vet ikke hvordan det er med andre, men personlig har jeg en helt og holdent sperre mot jenter i forhold. Uansett hvor mye de prøver seg.

Totalt avviste ei på lørdag. Ho prøvde veldig også, derfor det ble litt merkelig og minneverdig.

Hvordan er dere mot de med i forhold?

Endret av Marinius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...