Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sikker på at han har det da? Kan jo hende at han bare kommenterte det han ikke var fornøyd med fra gameplay videoene... han snakket vell om noe med kjøringen, syns selv at kameravinkelen når man kjørte var litt rart til tider. Biler var liksom ikke midt på skjermen men ut i siden, ikke at jeg bryr meg så mye om akkurat det for blir jo van til deg fort...

Skrevet
Åja, jeg glemte nesten å spørre. Er det noe innstalasjon på xbox 360? Jeg har ikke harddisk, men er bare nysjerrig.

Valgfri installasjon på 360'en. Du trenger ikke harddisk, men de som har kan velge å installere for å minske framedrops osv.

Skrevet (endret)
Åja, jeg glemte nesten å spørre. Er det noe innstalasjon på xbox 360? Jeg har ikke harddisk, men er bare nysjerrig.

Valgfri installasjon på 360'en. Du trenger ikke harddisk, men de som har kan velge å installere for å minske framedrops osv.

ok. så det er bekreftet altså. Greit nok, får meg en harddisk en eller annen gang i framtiden tenker jeg.

Endret av asad
Skrevet

Synes nå bilkjøringa så veldig gjyngete ut(bilen svaier noe £Ʃ@€ når den svinger selv det minste) og synes bilene glei noe sykt.

Hvis ikke idioten som filma bare dro i brekket hele tiden da ^^

hæ? man kan jo ikkje instalere på Xbox 360.

ikkje at eg har noe behov for det da.

Jo, det er en mulighet.
Skrevet
Synes nå bilkjøringa så veldig gjyngete ut(bilen svaier noe £Ʃ@€ når den svinger selv det minste) og synes bilene glei noe sykt.

Hvis ikke idioten som filma bare dro i brekket hele tiden da ^^

Ser ut som om brekket blir flittig brukt gitt.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Brian_N, i accept your challenge ;) :!:

Neida. :p

Skrevet (endret)

Da er det bekreftet at man kan skru av og på headlights, samt vaske bilen :!:

Kilde: (gameplay vid)

HER!

Edit: fant tilsvarende vid et annet sted

Endret av Viking45
Skrevet
Lurer på om det å vaske bilen har noe å si i spillet. Om du får noe annet ut av det enn bare en ren bil.

Sansynligvis ikke... Men alle små detaljer gjør det vakkert :new_woot:

Skrevet

Da har jeg prøvd Grand Theft Auto IV på min xbox 360 av en fyfy versjon... Dere har MYE å glede dere til :D Men har bestilt orginal spillet så det er et must :D Det er så utrolig mye frihet i dette spillet at det er helt sykt... Men det skal sies at inatt er det GTA IV ftw....

Skrevet (endret)

Da er det bekreftet at man kan skru av og på headlights, samt vaske bilen :!:

Kilde: Vid`en jeg så det på er fjernet dessverre..

Herlig! *Vaske bilen ren og pen, kjøre inni et smug med lysa av og knerte et par mennesker* :dribble:

Noen som vet når på dagen spillet blir sluppet? Foreldrene mine har sagt ja til å skaffe meg spillet hvis det kommer ut i skoletia :new_woot:

Endret av HighlineDSG
Skrevet
Da har jeg prøvd Grand Theft Auto IV på min xbox 360 av en fyfy versjon... Dere har MYE å glede dere til :D Men har bestilt orginal spillet så det er et must :D Det er så utrolig mye frihet i dette spillet at det er helt sykt... Men det skal sies at inatt er det GTA IV ftw....

Ai ai. Må si at hadde det fantes en piratversjon av Ps3-versjonen ute på nettet som funka på min uchippa PS3, så hadde jeg lasta ned tvert. Hadde selvfølgelig kjøpt spillet med en gang det kom ut, men ventetida tar knekken på meg.

Skrevet
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDa er det bekreftet at man kan skru av og på headlights, samt vaske bilen :!:

Herlig! *Vaske bilen ren og pen, kjøre inni et smug med lysa av og knerte et par mennesker* :dribble:

Noen som vet når på dagen spillet blir sluppet? Foreldrene mine har sagt ja til å skaffe meg spillet hvis det kommer ut i skoletia :new_woot:

er vell når butikkene åpner? :p

Skrevet
Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforDa er det bekreftet at man kan skru av og på headlights, samt vaske bilen :!:

er vell når butikkene åpner? :p

det er feil...dei holder det tilbake til ein time før stengetid berre for og pine folk...

:p

Skrevet
Hvordan har spillet lekket ut allerede? Noen R* ansatte som har svikta eller noe sånt?

Allerede? Jeg vil si de gjorde en utmerket jobb med å ikke la det lekke tidligere! Spillet er vel blitt sendt ut til diverse butikker, og en ansatt la det ut på nettet. Mulig en som jobbet i en av fabrikkene som lagde cdene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...