Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Skrevet
- The spirit of this GTA IV is based on : originality, realism, coherence, references, violence, provocation, sex, but less fun than in the previous versions.

Mindre morro i denne versjonen? Nå blir jeg litt bekymra her.

omtalen det refereres til er fransk, så jeg satser på at meningen i den setningen er litt "lost in translation" tipper at de mener at det er mindre humor a la "løpe-rundt-og-slå-i-hjel-forbipasserende-med-en-rosa-dildo". GTA 4 blir på en måte og til en viss grad litt mer realistisk og "seriøst" enn de tidligere utgavene av serien. det er min personlige oppfatning så langt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, det tror jeg også - det har vært nevnt i flere andre anmeldelser også. Å gå på "rampage" nå er mye vanskeligere, og ikke fult så moro som det har vært tidligere - i all hovedsak fordi spillet har fått et mer seriøst og realistisk preg.

Skrevet (endret)

Det er forskjellige sett med armer, ben, hoder osv.

Hver gang spillet skal rendre en NPC tar den vilkårlig en av hver del og setter det sammen til en NPC som da er vilkårlig satt sammen i forhold til området han befinner seg i.

Slik kan det nok hende at man ser de samme buksene her og der, men sjeldent to helt like NPC'er.

EDIT: 7 Dager igjen!

Endret av Lakus
Skrevet
Det er forskjellige sett med armer, ben, hoder osv.

Hver gang spillet skal rendre en NPC tar den vilkårlig en av hver del og setter det sammen til en NPC som da er vilkårlig satt sammen i forhold til området han befinner seg i.

Slik kan det nok hende at man ser de samme buksene her og der, men sjeldent to helt like NPC'er.

EDIT: 7 Dager igjen!

Nice!

Skrevet (endret)
noen som har peiling på om man kan sitte 2 stykker på en motorsykkel i online moduser? en som kjører og en som skyter? hadde vert rått :D

gtamultiplayerwu0.jpg

Endret av gamerman
Skrevet (endret)

Det er enten PS3 versjonen jeg beholder eller 360 versjonen jeg beholder.

Skal lese anmeldelser der dem går inn på hvem som er beste versjonen grafiskt! Er det prikklikt med loading og popups da sliter jeg litt. Da jeg har gold på 360 og ikke broderen min, mens på PS3 har vi gratis nett begge 2 :p

Fint cover btw!!

Endret av Toman85
Skrevet (endret)

^Th0mas^

Er det din hånd? Jobber du i noen butikk eller var det bare online du fant de bildene xD?

EDIT: Så vel litt utenlands ut likevel xD

Endret av gamerman
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Ekte? Eller er det sånn pre cover greie?

Skrevet

Neida, bildene er funnet online, men de er ekte. Tror det er første bildene som faktisk beviser at GTA IV har nådd butikkene. Tror derfor vi får ekte gameplay veldig snart.

Skrevet
Neida, bildene er funnet online, men de er ekte. Tror det er første bildene som faktisk beviser at GTA IV har nådd butikkene. Tror derfor vi får ekte gameplay veldig snart.

Fordi noen bestikker folk i butikkene xD?

Hadde vært fint det da :D

Skrevet

Så fort jeg får høre spillet har kommet til Norge(i butikkene) Så skal jeg ut og leke "mafia" og prøve og få tak i det :!: Men tror ikke jeg gidder og betale mere enn toppen 200kr over det spillet koster ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...