Mazeking Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nå må det sies at selv om San Andreas ikke hadde mye innhold utenfor byene så var det vanvittig fett å cruise rundt på veien rundtomkring. Selv om dette blir VELDIG hypotetisk skal vi satse på at GTA5 inneholder by elementer pluss en del naturelementer som SA? Vet dette blir å synes og mene alt for langt fram i tid da ingen av oss som skriver her på forumet ihvertfall har sett GTA4. Får kjøre ferdig de siste missions og rampages på Vice City Stories her mens jeg venter!
tom_bjk(politistudent) Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Sjekk ut den nye extended version av den Irske reklamefilmen til GTA IV http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Nico har jo attitude bare i måten han går på..fett!
Armageddon Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen..
Stangern Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen.. Ja, det gjør han Kan se fangene i bakgrunn i fengsels drakter...
asad Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Sjekk ut den nye extended version av den Irske reklamefilmen til GTA IV http://www.gametrailers.com/player/usermov...aylist=featured Nico har jo attitude bare i måten han går på..fett! Råeste GTA traileren jeg har sett hittil
Windoge Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen.. Det regner jeg med. De hadde ikke neppe orket å lage karakterene/omgivelsene for å kun bruke de i en reklame.
Amberlamps Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Fy faen så konge trailer! Det spillet må bare leve opp til forventningene! Skal sette opp Ps3 og Samsung 50" på mandag så nå mangler bare spillet Noen som vet når på dagen de slipper spillet?
Epleskrell Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg må siu jeg skammer meg egentlig over å glede meg så mye til et spill. Jeg mener, det er jo bare et spill.. Like vel. Fy faan som jeg gleder meg! Jeg klarer ikke slutte lete opp flotte snutter, bilder og info rund spillet. Og den siste traileren... Maan jeg skulle ønske fri uka mi kom en uke senere Jeg kommer til å få det tøft prøve holde meg våken på jobben etter den 29....
tom_bjk(politistudent) Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen.. Hørte rykter om at nico kunne havne i fengsel,og fengselet ligger på den øya helt til høyre..
Erasus Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 En ting jeg lurer litt på, om du får politiet etter deg, la oss si du har slått ned en fotgjenger, og du blir så tatt av politiet, dreper politiet deg i et slikt tilfelle eller blir du tatt til fengselet?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 du blir nok satt i fengsel, og mister pengene dine og våpen men hvis du trekker en pistol mot politet og skyter dreper de deg
The Stig Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hooooooooooooly crap! Han knuste faktisk ruta, dukka under rattet og tjuvkobla tenninga. Sjukt sjukt
Amberlamps Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hooooooooooooly crap! Han knuste faktisk ruta, dukka under rattet og tjuvkobla tenninga. Sjukt sjukt Greit nok når man går rundt i byen og trenger en bil, men hva skjer når man har politiet etter seg? Man blir jo tatt med en gang!
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 det skal være ett slags minigame for tjuvkobling av biler, som man blir bedre og raskere til å gjøre.
eXtreme-501 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Det var en side som jeg var innpå for ikke så lenge siden der man kunne se alle trailerne i en annen versjon.. Liksom, der en eller to folk snakka om traileren, tok pause for å vise noen detaljer osv.. Klarer ikke å finne det nå.. Noen som vet hvilken side det er på? Endret 17. april 2008 av eXtreme-501
gamerman Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Gametrailers hadde noe lignednde av den Trailer 2!
Armageddon Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Social club har åpnet, men ser ikke ut som GTA-seksjonen har det enda. Prøvde å registrere meg men fikk det ikke til. Nå får jeg ikke prøve på nytt engang..
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 uff. Soical Club lar meg ikke skrålle med firefox ser ikke hele siden
UrgeLoL Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 uff. Soical Club lar meg ikke skrålle med firefoxser ikke hele siden Fungerte bare supert her med Firefox 3 beta 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå