Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må det sies at selv om San Andreas ikke hadde mye innhold utenfor byene så var det vanvittig fett å cruise rundt på veien rundtomkring.

Selv om dette blir VELDIG hypotetisk skal vi satse på at GTA5 inneholder by elementer pluss en del naturelementer som SA? Vet dette blir å synes og mene alt for langt fram i tid da ingen av oss som skriver her på forumet ihvertfall har sett GTA4.

Får kjøre ferdig de siste missions og rampages på Vice City Stories her mens jeg venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen..

Ja, det gjør han ;) Kan se fangene i bakgrunn i fengsels drakter...

Skrevet
Går han i et fengsel, 10 sek ut i filmen? Morsomt om fengselet er en del av storyen..

Det regner jeg med. De hadde ikke neppe orket å lage karakterene/omgivelsene for å kun bruke de i en reklame.

Skrevet

Fy faen så konge trailer! Det spillet må bare leve opp til forventningene! Skal sette opp Ps3 og Samsung 50" på mandag så nå mangler bare spillet :D Noen som vet når på dagen de slipper spillet?

Skrevet

Jeg må siu jeg skammer meg egentlig over å glede meg så mye til et spill. Jeg mener, det er jo bare et spill.. Like vel. Fy faan som jeg gleder meg! Jeg klarer ikke slutte lete opp flotte snutter, bilder og info rund spillet. Og den siste traileren... Maan jeg skulle ønske fri uka mi kom en uke senere :( Jeg kommer til å få det tøft prøve holde meg våken på jobben etter den 29....

Skrevet

En ting jeg lurer litt på, om du får politiet etter deg, la oss si du har slått ned en fotgjenger, og du blir så tatt av politiet, dreper politiet deg i et slikt tilfelle eller blir du tatt til fengselet?

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

du blir nok satt i fengsel, og mister pengene dine og våpen

men hvis du trekker en pistol mot politet og skyter dreper de deg

Skrevet
Hooooooooooooly crap! Han knuste faktisk ruta, dukka under rattet og tjuvkobla tenninga. Sjukt sjukt :D

Greit nok når man går rundt i byen og trenger en bil, men hva skjer når man har politiet etter seg? Man blir jo tatt med en gang!

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

det skal være ett slags minigame for tjuvkobling av biler, som man blir bedre og raskere til å gjøre.

Skrevet (endret)

Det var en side som jeg var innpå for ikke så lenge siden der man kunne se alle trailerne i en annen versjon.. Liksom, der en eller to folk snakka om traileren, tok pause for å vise noen detaljer osv.. Klarer ikke å finne det nå.. Noen som vet hvilken side det er på?

Endret av eXtreme-501
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

uff. Soical Club lar meg ikke skrålle med firefox

ser ikke hele siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...