And.rs Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Trodde aldri jeg noen gang skulle være takknemlig for å ha brukket ryggen. Finnes det noe bedre unskyldning for å sitte inne selv en super sommerdag (Om vi måtte bli så uheldige i morra) Endret 28. april 2008 av ReSSaA
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Haha, jeg er så glad for 1. mai. Vi har fri fra torsdag og ut helga. Vurderer å droppe 1. mai-socializingen. Jeg MÅ til butikken i morgen. Dreper meg hvis jeg ikke får tak i det.
Bueal08 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 gleder meg så sykt til og få dette spillet i natt, så game skulke skole og sånt i morra tror jeg må ta en runde gjennom byen i kristianand i dag å se om noen har begynt og selge allerede
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 VG gir selvfølgelig en 6'er. Ok omtale, ikke Gametrailers-kvalitet, men alikevel. Hva heter sangen helt i slutten?Digger den:)
Mauro Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 gleder meg så sykt til og få dette spillet i natt, så game skulke skole og sånt i morra tror jeg må ta en runde gjennom byen i kristianand i dag å se om noen har begynt og selge allerede Tviler på de begynner å selge før i natt.
vStyle Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Var den jeg kjøpte og. 256 er kun minnekortet ja. Funker fett dette her, spesielt siden det ikke engang går an å innstallere spillet på harddisken , som ikke følger med denne versionen. Hva mener du egentlig, at du ikke trenger å installere spillet, bare sette inn og kjøre? Funker egentlig Xbox 360 Arcade versjonen greit på Xbox Live og bare generell spilling? Blei litt i tvil etter å ha lest noen kommentarer på teh internets.
Warshade Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Its like living the american dream, gled dere. Det er så vilt atte hjelp...
Toska92 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er på skolen nå, forbereding til prøve-eksamen i matte. Klarer meg ikke uten Diskusjon.no:)
Nauz Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er på skolen nå, forbereding til prøve-eksamen i matte.Klarer meg ikke uten Diskusjon.no:) Er også på skolen, skal snart søke om studiedag slik at jeg får fri på onsdag også, gleder meg vilt!
BonoU2 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vi har langdag i et fag på onsdager, så får ikke lov til å ta studiedag på onsdag. Jeg har egentlig litt for mye fravær uansett, så jeg får pine meg gjennom en lang skoledag, for så å komme hjem for å...faen, da er det jo natt til 1.mai, og da må man jo seff ut å være sosial. Jaja.
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det er siste tentamenen min i dag (no). Så har dei andre klassane førebuing og heildags i morgon og onsdag. Og gjett kva? DÅ HAR EG FAKTISK FRI. REALFAG FTW.
iNtensimilla Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ja, jeg lurer fælt på om jeg skal droppe 1. mai opplegget i år.. Hardcare gaming hele uka?
Stonemeister Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 da er det jo natt til 1.mai, og da må man jo seff ut å være sosial. Jaja. Det er akkurat dette... 1. mai skjer bare en gang i året, mens GTA IV kommer til å skje mange ganger i uka i flere måneder framover. Prioritering gjør vondt, men jeg er rasjonell i tankegangen. Heldigvis har vi langhelg etter det. Er nesten litt redd for 17. mai-feiringen, også
asad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Var den jeg kjøpte og. 256 er kun minnekortet ja. Funker fett dette her, spesielt siden det ikke engang går an å innstallere spillet på harddisken , som ikke følger med denne versionen. Hva mener du egentlig, at du ikke trenger å installere spillet, bare sette inn og kjøre? Funker egentlig Xbox 360 Arcade versjonen greit på Xbox Live og bare generell spilling? Blei litt i tvil etter å ha lest noen kommentarer på teh internets. Det var noe snakk om at gta 4 skulle kunne innstalleres på hd`en til xboxen, derfor sa jeg hva jeg sa Arcade versjonen ( går an å kjøpe hd til, men blir dyrere enn pro versjonen er ) funker vel greit til onlnespilling. Jeg har ikke prøvd det. 6`er hos vg og gitt. Nå er det bare å vente på gamespot sin review
Mompen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Og der kom esken med et lass GTA IV-spill gitt Får ikke kjøpt det før i morgen da
aspic Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Eg skal rett innom min lokale expert og berre sjekke om dei tilfeldigvis har puttet spelet ut litt for tidlig. Hadde vore digg, men sjansen er nok ekstremt liten..
Bueal08 Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 fikk just sms av megastore... natt åpent klokka 12 12 timer igjen til jeg kan ned og hente det og game litt i natt
Selvin Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (endret) Da er spillet sendt fra Platekompaniet, og tenk jeg bestilte det senest på fredag og alikevel fikk jeg tak i en kopi! Nei fytti dette blir rått! EDIT: PS3 eiere som vil kaste seg på en liten morroklan burde melde seg på her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=944919&hl= Endret 28. april 2008 av Selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå