Eremal Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Skrevet 21. desember 2007 (endret) Rykte om dato. Om GTAIV ikke blir utsatt en gang til så kan jeg med 99% sikkerhet si at det er ute den 25. april. Pga det er siste fredagen i Rockstars fiscal Q2, og europe-release er som regel på fredager. Jeg holder fortsatt fingern på 3. uka i mars though. Og for all del ikke glem det gode gamle ordtaket: "If it doesn't come from Rockstar, it's probably bullshit." Endret 21. desember 2007 av Eremal
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Jeg gjorde ferdig alle oppdragene på SA i går, så nå er det bare å glede seg, samle østers og hestesko, mens jeg venter på IV.
Opelduude Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 (endret) Om GTAIV ikke blir utsatt en gang til så kan jeg med 99% sikkerhet si at det er ute den 25. april. Pga det er siste fredagen i Rockstars fiscal Q2, og europe-release er som regel på fredager. Jeg holder fortsatt fingern på 3. uka i mars though. Og for all del ikke glem det gode gamle ordtaket: "If it doesn't come from Rockstar, it's probably bullshit." Får ikke håpe det tar lenger tid, begynner å bli litt lei av san andreas. Endret 27. desember 2007 av bowlingman
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Haha, merkelige greier. Det må ha vert en drøm ja, husker jeg stod å så på en plakat sammen med en kamerat og der stod det GTA4 med stor skrift pluss noe slikt: Lanseringsdato 31 desember. Husker vi tok helt av, men jeg kan ikke huske hvilken butikk det var eller hvilken kamerat jeg stod ved siden av. Strange... Noia
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 En ting jeg har savnet på de forrige GTA spillene, er skiftene årstider... Noen som vet om det kommer til å være annerledes på GTA IV?
Aleks Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Mener og ha lest at det vil være skifte av årstider, men jeg kan ikke bekrefte det.
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Mener og ha lest at det vil være skifte av årstider, men jeg kan ikke bekrefte det. Okei
Programvare Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Årstider. Ah. Vakkert Får håpe at de ikke glemmer at folk ikke går i t-skjorte i 20 minusgrader da.
Stangern Skrevet 27. desember 2007 Skrevet 27. desember 2007 Årstider. Ah. Vakkert Får håpe at de ikke glemmer at folk ikke går i t-skjorte i 20 minusgrader da. Ja, får håpe det Haha
Armageddon Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 En haug nye screens.. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/17/503759.html?i=1
Aleks Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Kult, var ikke få bilder heller^^ Har dem sagt noe om en split screen funksjon, det hadde vært drit gøy og løpe rundt i byen med kompiser.
Mountain Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 (endret) Noen dager gammelt news, men men. Anbefaler folk å se litt innom http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=120 og http://www.gta4.net/news/index.php jevnlig Endret 28. desember 2007 av Remains
Eremal Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Skrevet 28. desember 2007 Mener og ha lest at det vil være skifte av årstider, men jeg kan ikke bekrefte det. Ordet "season(s)" har vært nevnt i en eller annen preview uten at jeg gidder å lete gjennom allt for å finne ut av det. Men er temmelig sikker på at det ikke har vært svart spesifikt på hvorvidt de vil ha alle årstidene med i spillet. Det er en del rykter og går her pga. rockstar har hatt en tone som får det til å virke som om de med vilje ikke benekter at det vil være årstider med i spillet. ..men det kan også ha med ordleggingen til journalistene å gjøre.
Stangern Skrevet 28. desember 2007 Skrevet 28. desember 2007 Det hadde jo vært artig dette med årstider da!
dannad Skrevet 29. desember 2007 Skrevet 29. desember 2007 Jeg er enig i at det ville ha vært veldig artig med årstider. Jeg er ikke sikker, men tror jeg har lest noe om årstider i GTA IV, men som sagt; ingenting om dette har blitt bekreftet. Noen som vet noe om hvor vanskelig og omfattende jobb det ville vært å legge til noe slikt i et spill - spesielt GTA hvor årstidene ville forandret fysikken til alt av bevegelighet hos både mennesker og kjøretøy? Uansett, jeg tror GTA IV vil bli et av tidenes beste spill, i hvertfall GTA-seriens beste
Camron Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Urgh. Nesten så man kjøper konsoll for å få spillt det.
Aleks Skrevet 30. desember 2007 Skrevet 30. desember 2007 Uansett, jeg tror GTA IV vil bli et av tidenes beste spill, i hvertfall GTA-seriens beste Tviler ikke et sekund på det, det skal mye til for og ødelegge dette
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Er skeptisk til om det blir så fantastisk bra som vi tror, men håper jo selvfølgelig det. Hvis ikke kan jeg bare falle tilbake på GTA3 om dette ikke slår an, men det tror jeg det gjør
Opelduude Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Håper de kan ha ordentelig navn på bilene og ikke sånn de har dikta opp selv. Håper det blir en k-rose lignende kanal
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 De kommer garantert til å ha oppdikta navn. Aldri i verden om bilprodusenter vil at bilene deres skal asosieres med å drepe haugevis av andre mennesker Og det er jo også en stor del av sjarmen at å kjøre en Banshee eller Mafia Sentinel nedover gata i Liberty City
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå