Gå til innhold

Komplett - utrolig lang leveringstid


Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal regne med for mye sympati for den plagsomt raske ekspederingen her altså _Daniel_. Jeg forstår frusterasjonen over at du har en bestilling inne som ikke er tatt hånd om, men akkurat dette med forskjellighet har jo Komplett omsider forklart på en troverdig måte.

 

Som AtW sier bør man ha bestemt seg FØR man bekrefter, etter dette kan det ikke gå for fort etter mitt syn :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe jeg synes er helt på tryne, grunnet flere tusen andre ordre som venter før meg, så blir jeg prioritert på sekundet jeg bestilte, uten å ha noe sjangse for å avbryte salget på noen måte..

 

Ja du får starte en søster tråd for kunder som får pakken for fort etter bestilling hos komplett....

9605506[/snapback]

 

Veldig morsomt du..

 

Men det burde da ikke gå så fort, hva om man ikke har peiling, og bestiller feil deler?? Man må da faen meg få et pusterom for å kanskje dobbelsjekke om det er de riktig varene eller ikke før det blir sendt..

 

Og hva med alle dere andre folk der ute som har order som dere venter på at komplett skal pakke og sende avgårde? Hvorfor i svarte blir jeg prioritert før alle andre på sekundet, mens dere andre skal stå igjen som om dere var så mye mindre viktig enn meg..?

 

Jeg har en ordre der ifra før, som jeg gjerne skulle hatt før denne harddisken som ble sendt på sekundet, og som haster litt..

9605530[/snapback]

 

Pleier du å dobbeltsjekke at du kjøpte riktig brød etter at du har betalt (bekreftet) kjøpet i kassa eller? Er vel en grunn til at du må gjennom 3-4 steg før du endelig bekrefter kjøpet. Å si at dem så ekspederer ordren fortest mulig er dumt blir som å skyte seg selv i foten, du burde være glad mann!

Lenke til kommentar
Burde være glad?

 

For å få en vare, jeg absolutt ikke vil ha, og at den blir prioritert før alle de andre orderne som Komplett har?

9605678[/snapback]

 

Er det komplett sin skyld, eller vår andre sin skyld, at du bestiller en vare du absolutt ikke vil ha?

9605721[/snapback]

 

Selvsagt er det min skyld, men man burde jo forsatt ha en mulighet til å avbestille varene..

 

Det er jo en grunn til at det står "Kanseller" i orderen..

 

Hvis ikke, så hadde jo den aldri vært der...!

Lenke til kommentar

Bekreft knappen er der for da skal du ha bestemet deg, du blir ikke lovet en periode etter dette du virkelig kan bestemme deg på.

 

Kanseler knappen er der for div grunner, først og fremst for at du skal kunne avbestille om det tar for lang tid. Du har også angrerett ved webkjøp.

 

Er du seriøs foresten ?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Bekreft knappen er der for da skal du ha bestemet deg, du blir ikke lovet en periode etter dette du virkelig kan bestemme deg på.

 

Kanseler knappen er der for div grunner, først og fremst for at du skal kunne avbestille om det tar for lang tid. Du har også angrerett ved webkjøp.

 

Er du seriøs foreseten ?

9605862[/snapback]

 

"Kanseler knappen er der for div grunner" Ja, som feks avbestille om man har bestilt feil?

 

Denne angreretten ved webkjøp, det er?

Lenke til kommentar
uff ja men din ble jo pakket med en gang, du nekter å se poenget. (om du leser en gang til så ser du hvorfor jeg hovedsaklig tror knappen er der)

 

angrerett e-mailen får du ved alle bestilinger på nett, den skal du også ha fått ved denne bestillingen.

9605899[/snapback]

 

Takk.

 

Men, hva skjer om jeg ikke henter denne pakken på posten? Vil jeg ikke da få noe gebyr greier??

Lenke til kommentar
uff ja men din ble jo pakket med en gang, du nekter å se poenget. (om du leser en gang til så ser du hvorfor jeg hovedsaklig tror knappen er der)

 

angrerett e-mailen får du ved alle bestilinger på nett, den skal du også ha fått ved denne bestillingen.

9605899[/snapback]

 

Takk.

 

Men, hva skjer om jeg ikke henter denne pakken på posten? Vil jeg ikke da få noe gebyr greier??

9605941[/snapback]

 

Ja, det vil du nok, det mest redelig for begge aprter er å ta kontakt med komplett, forklare din situasjon, og høre hva som er den greieste måten å løse det på.

 

AtW

Lenke til kommentar

Har også slitt med svært treig kundeservice. måtte vente 2 uker før de sendte en IDE kabel og koss porta pro og ei vifte.. Dette er altfor tregt! Alle varene var på lager ved bestilling. :thumbdown:

 

De kan ikke skylde på ferieavvikling lengre i alle fall. De burde få fler folk på jobb, for dette taper de kunder og penger på!

Lenke til kommentar
Ja, det vil du nok, det mest redelig for begge aprter er å ta kontakt med komplett, forklare din situasjon, og høre hva som er den greieste måten å løse det på.

 

AtW

 

Jepp, er nok det lureste.

Har sendt dem en mail nå og forklart situasjonen, men vet ikke om dem svarer på mail på søndag?

 

Får jo ikke kontakt med dem på tlf siden dem er stengt i helgene..

 

Og uansett om jeg må ut med frakt tilbake til dem, blir det jo som en lekse for meg, som jeg ikke vil gjenta.. :!:

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Tho ser jeg ikke logikken i å bestille noe du absolutt ikke vil ha... Skumleste litt, så kan godt være jeg ikke fikk med meg grunnen...

9606092[/snapback]

He he, nei. Men han skulle jo altså teste ut hva som ble forventet sendingsdato, og ble tatt på senga. Dette viste seg da å være en risikabel sport, på linje med å teste ut om det er kamera i fotobokser ved å kjøre forbi ti kmt over grensen...

 

Men nok om det, det ordner seg helt sikker for Daniel, det er nettopp på slike mindre gjennomtenkte impulshandlinger vi reddes av angreretten, ved alle web-kjøp. :)

Lenke til kommentar

Tipper mange som meg er smålei denne klaginga på treg levering nå!

Men ja, Komplett har hatt stoore problemer i sommer, som vi alle nå veit pga. ombygging. Jeg er garantert helt sikker på at 9 av 10 kunder her inne som har "kansellert" sin ordre, ( inkl. meg selv) kommer til eller har bestillt igjen hos komplett. som etter min mening er en av norges beste innen data levering.

Bestillte et 8800 gtx kort + en x2 6400 Black Edition cpu Torsdag 27 sept.

Fredag 28 hentet jeg den på Oslo S, monterte og var strålende fornøyd. Men du verden så godt det var å få ut frustrasjonen her inne på forumet når det stod på som verst :yes:

Enig? :)

 

Svein

Lenke til kommentar

Nja, lei og lei... Så lenge det er grunn til å klage syns jeg det er bra at folk gjør det. Er lenge siden jeg har hatt behov for utblåsning som følge av egen erfaring, men det kan jeg jo takke nettopp denne tråden for. Etter først å ha "brent" meg to ganger tidlig på sommeren, har andres erfaring hjulpet meg å styre unna kaoset hos Komplett, og heller bestille andre steder.

 

Men jeg er ikke av de som har lovet å aldri handle der igjen, jeg kommer helt sikkert til å gjøre det, men ikke så lenge det fortsatt er relativt livlig i denne tråden. Ser jo at det er på bedringes vei, men jeg stoler ikke på det enda :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...