Gå til innhold

Klarer du Crysis på Very High?


Anbefalte innlegg

Noen som kan teste Crysis i 1024x1280 med 8800GT i SLI for meg? Takk. :)

 

hvis jeg kjører High på 1024x768 på mine 8800GTS (640MB) i SLI som er klokket litt opp

så får jeg avg 25fps (frikverte) altså: max 45fps , min 11fps..

 

 

Crysis bruker ikke mer en 30% av total gpu kraft. og ikke mer en 1gb av når 3gb er ledig med 4gb totalt.

Dette er med directx 10 (vista) og 64bit

 

jeg bruker den nyeste beta driveren til Nvidia som kom ut den 13.nov som er laget for crysis..

 

ytelsen er strengt talt elendig..

 

jeg gidder faen ikke spille dette spillet før en eller annen smarting har laget en patch eller 3...

(btw medium er ikke himmel og hav i forskjell det heller..)

 

mulig vista bare suger på sli.. eller spillet suger på sli/quadcore...

 

Bioshock derimot går smooth på 1600x1200 alt på fullt.. så er crysis som har elendig ytelse..

eller det er noe galt med maskinen min når den starter crysis..

 

Spec: CPU= QuadCore Q6600 @ 2.68Ghz

MEM= 4Gb DDR2

GPU= 2x Geforce 8800GTS 640MB i SLI

 

 

Det skal som nevnt være veldig dårlige SLi ytelse i vista. Dette er noe Nivida har utalt selv om. BioShock er jo på ingen måte like krevende som Crysis da.. Crytek har sagt det tar 1-1.5år før en maskin kan kjøre dette spillet på full ytelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan teste Crysis i 1024x1280 med 8800GT i SLI for meg? Takk. :)

 

hvis jeg kjører High på 1024x768 på mine 8800GTS (640MB) i SLI som er klokket litt opp

så får jeg avg 25fps (frikverte) altså: max 45fps , min 11fps..

 

 

Crysis bruker ikke mer en 30% av total gpu kraft. og ikke mer en 1gb av når 3gb er ledig med 4gb totalt.

Dette er med directx 10 (vista) og 64bit

 

jeg bruker den nyeste beta driveren til Nvidia som kom ut den 13.nov som er laget for crysis..

 

ytelsen er strengt talt elendig..

 

jeg gidder faen ikke spille dette spillet før en eller annen smarting har laget en patch eller 3...

(btw medium er ikke himmel og hav i forskjell det heller..)

Det er nok ikke direkte crytek sin feil at du får SÅ dårlig ytelse. (du skulle forventet fått godt over det dobbelte)

Det er nok heller noen store problemer med en eventuel driver eller noe sånnt. Prøv med bare et kort, da du burde fått noe rundt 35-40FPS. (med kun ET kort)

 

Selv har jeg 8800GTX, Q6600, Vista 32bit og uklokket så får jeg 44,82FPS i average i GPU testen men alt på High, og 1024x768...

 

Greit nok at SLI driverene kun er i startfase, og er svært dårlige, men med en slik ytelse så får du jo langt under det du burde fått med et enkeltkort.

 

Vista 64-bit suger med SLi, og spillet utnytter vel ikke SLi fullt ut enda heller?

Tja, det virker som det utnytter en 1/3 - 1/2 av hva SLI er god for.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Sliter veldig mye med dårlig FPS, det pleier så synke så lavt at det nesten ikke er spillbart :(

Sett ned grafikk-instillingene.

 

Har satt dem ned men de nå da vere grenser på hvor mye dette trenger i ytelse? i alle fall med min maskin. På low til og med merker jeg småhakking :S

 

Skjønner ikke hvorfor en maskin som din får så dårlig ytelse. Hvor mye FPS har du?

Lenke til kommentar
Men helsiken som Crysis skuffer!

 

Det begynte veldig bra med de 6 første levlene, men nå har jeg spillt litt etter det og kommet et par levler inn i innsiden av skipet. Det er jo rett og slett drit kjedelig!

 

For min del er omtrent hele spillet ødelagt, bare pga. de banene.

Bare å vente på en knallgod multiplayer det. :)

Men skuffer spillet fordi noen av banene var dårlige?

 

Har ikke resten av banene (og resten av spillet, Editor, multiplayer, osv..) noe å si for den totale "vurderingen"?

Lenke til kommentar

spiller med 1280x1024. Alt på high. Får frame drops noen ganger. Men fult spillbart for meg. Har E6600, 2Gig ram og 8800GTX. Noen andre som har problemer med at spillet fryser helt opp noen gang og går tilbake til normalt? Og hvordan kan man finne fps i spillet? En commando i console?

Endret av Equtious
Lenke til kommentar

Nei, spillet skuffer ikke, men de siste banene skuffer stort, og det hjelper å dra ned helhetsutrykket. Jeg tviler ikke et sekund på at multiplayeren er knall, og jeg vet at de tidligere banene, altså de før man kommer inn i minen og romskipet er knall ;)

 

Spillet er generellt bra, men jeg syntes at de kunne byttet ut de banene inni romskipet med noe annet.

Lenke til kommentar
Noen som kan teste Crysis i 1024x1280 med 8800GT i SLI for meg? Takk. :)

hvis jeg kjører High på 1024x768 på mine 8800GTS (640MB) i SLI som er klokket litt opp

så får jeg avg 25fps (frikverte) altså: max 45fps , min 11fps..

 

Spec: CPU= QuadCore Q6600 @ 2.68Ghz

MEM= 4Gb DDR2

GPU= 2x Geforce 8800GTS 640MB i SLI

Jeg kan kjøre 50/50 Medium og High med min PC og få veldig likt resultat i 1280x1024.

 

Spec: CPU= AMD 4400+

MEM= 2GB DDR

GPU= ATI X1900XT 512MB

Lenke til kommentar

faen as, ikke for å klikke, men kan dere ikke være så snill å slutte med å poste spoilere/diskutere handlingen?

vi har sagt dette gang på gang til folk, det er allerede en tråd der ute som handler om dette...

er så irriterende å få vite ting som du ikke har lyst til før du har spilt det selv

Endret av engjac
Lenke til kommentar
faen as, ikke for å klikke, men kan dere ikke være så snill å slutte med å poste spoilere/diskutere handlingen?

vi har sagt dette gang på gang til folk, det er allerede en tråd der ute som handler om dette...

SOLLY??

 

ikke ment til deg :)

 

snakket til dem litt lenger opp i tråden :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...