Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 uker til neste gang. Jeg tror jeg dør. Men det er verdt ventetida, da. Hadde nettopp den beste helgen jeg har hatt noen sinne. *sukke* :love:

Skrevet (endret)
*snip*

kjipern det. for et par uker siden prøvde jeg meg på en dame og hun svarte med å vifte med fingeren hvor gifteringen satt.....

Hva skjedde med å si ifra på en skikkelig måte, liksom? :p

Endret av Arinomi
Skrevet

Synes det var en fin måte jeg.

Nå vet kanskje ilpostino at man alltid skal se litt på hendene etter giftering eller lignende for å unngå slike ting :)

Skrevet
*snip*

pleier vanligvis å gjøre det men synes ikke det lignet på en "typisk giftering" så jeg tok sjansen. så lenge de har ring på den fingeren i det hele tatt tror jeg at jeg skal ta løpefart og hoppe over hele opplegget.

Skrevet

Gjør det du, fra nå av skal jeg spørre om jeg kan se på hendene deres først før jeg innleder en samtale. Sjanse for å bli stemplet som sprø, men det får så være :p

Skrevet

Det er jo mange som går med ringer som KAN være giftering eller det kan være noe helt annet... Tvetydige ringer er noe dritt det også :p

Skrevet

Jeg prøvde meg på ei i sommer, men hun fikk plutselig ring på fingeren helgen etter jeg begynte å bli kjent med henne. :p

Uken etterpå så prøvde jeg meg på ei annen ei, til tross for at hun hadde ring på fingeren.

Det gikk heller ikke så greit. ^^

Har aldri gått så raskt å bli avvist før. :p

Skrevet
Jeg vil at noen skal like meg :( Ensomheten er en tispe.

jeg har også vandret i ensomhetens dal og har endelig funnet ei hvor følelsene er gjengjeldt. det er verdens beste følelse.

:love:

Skrevet

Hmm..det er en følelse jeg tror jeg må prøve å få fram hos ei jeg liker.

Dog, litt vanskelig siden hele greia minner om et tvangsekteskap i mild form :!: .

Skrevet
kanskje det er lett for meg å si men slutt å whine nå.... når tiden er inne og dre minst venter det dukker det opp noe.
Rart hvor mye lettere det er å si sånt når man har funnet noen. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...