Gå til innhold

ww2 strategi spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viss du er ute etter ordentlig strategi fra andre verdenskrig vil jeg sterkt anbefale å ta en titt på Hearts og Iron 2: Doomsday.

 

litt vanskelig å sette seg inn i men tilbyr flere hundre timer med gameplay. ingen scenarioer utspiller seg likedan, alltid en ny tvist. og du kan selv velge hvilket land du vil være, du kan velge mellom alle land som eksisterte under den tiden.:)

Lenke til kommentar

CoH er et utrolig godt spill, MEN, det er ikke helt min thang å kunne bygge bygninger osv i ett WW2-spill. I Rush for Berlin kan man ta over fabrikker osv og få inn fler folk og kjøretøy. Synes ikke at bygging av bygninger har noe å gjøre i ett WW2 RTS

Lenke til kommentar
CoH er et utrolig godt spill, MEN, det er ikke helt min thang å kunne bygge bygninger osv i ett WW2-spill. I Rush for Berlin kan man ta over fabrikker osv og få inn fler folk og kjøretøy. Synes ikke at bygging av bygninger har noe å gjøre i ett WW2 RTS

8879911[/snapback]

 

bygging av bygninger og tropper, kjøretøy osv har vært ingridienser i RTS sjangeren siden den spede begynnelse av sjangeren..

 

Company Of Heroes er utvilsomt det beste RTS som er laget for min del.. og siden jeg først sitter her og mimrer: Dune 2.. (men det er jo ikke ww2, hehe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...