Gå til innhold

Heroes of Might and Magic V: Tribes of the East


Anbefalte innlegg

Genial oversikt over skillsystemet

 

Noe jeg ikke skjønner er H3 Cronicles, og alle de rare oppdateringene som har kommet etter Armageddons Blade og Shadow of Death. Er dette bare patcher laget av vanlige personer, eller er det offisielle expansions?

 

Offisielle er vel Heroes 1-5, inkl tillegspakkene (arm.blade, shadow of death, heroes chronicles til 3'ern), (winds of war og gatheringstorm til 4'ern), (hammers of fate og tribes of the east til 5'ern). Her har jeg ikke ramset opp eventuelle tillegg for heroes 1-2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heroes 5(og 4 for den saks skyld) kan ikke måle seg med heroes 3!

heroes 3 med WoG(uoffisell tilegspakke) blir man ALDRI lei av ;)

 

 

Hva er den uoffisielle tileggspakken du prater om? WoG. Finnes det noen plass jeg kan laste det ned?

 

Sitter ennå og spiller Heroes 3 versjon 1.0 .. har sett på YouTube at det finnes mange tileggspakker til 3ern, men ikke funnet noen plass og laste det ned. :/

Lenke til kommentar
Offisielle er vel Heroes 1-5, inkl tillegspakkene (arm.blade, shadow of death, heroes chronicles til 3'ern), (winds of war og gatheringstorm til 4'ern), (hammers of fate og tribes of the east til 5'ern). Her har jeg ikke ramset opp eventuelle tillegg for heroes 1-2.
Ok, lurte egentlig bare på 3'ern, ikke de andre :p

 

Så Cronicles er offisiell da? Hm, kanskje jeg skal skaffe meg den og prøve Heroes igjen, innrømmer at jeg har ikke prøvd H3 siden 2007 :whistle:

 

Hva er den uoffisielle tileggspakken du prater om? WoG. Finnes det noen plass jeg kan laste det ned?

 

Sitter ennå og spiller Heroes 3 versjon 1.0 .. har sett på YouTube at det finnes mange tileggspakker til 3ern, men ikke funnet noen plass og laste det ned. :/

Ettersom hva jeg har forstått er Wake of Gods en uoffisiell populær patch vel... Har fått et veldig dårlig inntrykk av den, har sett noen filmer på

, og har finni ut at man kan ''create sine egne units''. Ser ut til å være veldig populært, men jeg syntes det ser helt idiotisk ut.
Lenke til kommentar
Så Cronicles er offisiell da? Hm, kanskje jeg skal skaffe meg den og prøve Heroes igjen, innrømmer at jeg har ikke prøvd H3 siden 2007 :whistle:

 

Heroes Chronicles is a series of turn-based strategy video games developed by New World Computing and published by the 3DO Company. The series was intended to introduce a new audience, such as casual gamers, to the Heroes of Might and Magic series. As part of that strategy, each installment of Chronicles was released as a low-cost episode containing a relatively short single-player campaign, and the difficulty level of each game was kept low.

 

Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Heroes_Chronicles

Obs! Historien til alle krønikene er litt ned på siden. Artig lesning, men er spoiler til spillene...

 

 

 

 

Ettersom hva jeg har forstått er Wake of Gods en uoffisiell populær patch vel... Har fått et veldig dårlig inntrykk av den, har sett noen filmer på
, og har finni ut at man kan ''create sine egne units''. Ser ut til å være veldig populært, men jeg syntes det ser helt idiotisk ut.

 

Jupp :hmm:

Har av samme grunnene ikke prøvd WoG selv.

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar

Hm, hadde håp om at det skulle være masse nytt i Cronicles :ermm:

 

Her er en patch som lages av en fyr til Heroes 5

 

''Features:

 

~2 Campaigns = 10 new maps all are scripted!

~2 New Heroes, Karador (Wizard) and Crage (Warlock)

~A subfaction with 21 new creatures called Nexus

~2 New Neutral Creatures, Celestial Dragon and Cerulean Firebird

~For the new creature and the new heroes new textures of course

~New dialog scenes

~A new exe file''

 

Ser i hvertfall mer seriøst ut en Wake of Gods :)

Lenke til kommentar
Hm, hadde håp om at det skulle være masse nytt i Cronicles :ermm:

 

Hehe, for min del er det sånt jeg vil se. Elsker kampanjene, spiller nesten ikke skirmish :p

 

En sammenhengende historie gjennom en lang periode i might&magic-universet, som faktisk fortsetter i Heroes 4.

Endret av Axefjord
Lenke til kommentar
I femmeren, bør man først spille gjennom orginalen før man spiller den første expansion og deretter den andre, eller er det best å bare installere alt samtidig? Kommer nok for det meste til å spille hotseat games med 1 eller flere spillere.

Eg installerte den 1. expansion pakken med ein gang, og eg greide heilt fint å setje meg inn i det. Spelar heller ikkje campaignen, berre hotseat. Så det er berre til å installere exp. packane, sjølv om eg ikkje har prøvd den siste...

Lenke til kommentar

Syntes H5 uten HOF og TOTE er ganske slapt. Trenger expansion packene syntes jeg.

 

Men hvorfor i svarte er det så få baner å spille? Trudde dette skulle bli fikset i expansion packene jeg, men det er fortsatt ca 20 kjedelig og enformige baner. På H3 var det vel kanskje 60+ der de fleste var veldig forskjellige med utfordrende områder og variasjon. Prøvd å se om det går ann å laste ned noen gode fra internett, men finner bare noen uoffisielle laget av vanlige folk, tar ikke sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...