Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor i all verden kommer ikke w960 på markedet før november når p1(som så og si er identisk) har vært til salg såpass lenge?

Jeg har hatt p1 siden dagen den kom i butikkene, og jeg mener jeg skriver bedre med vanlig mobiltastatur slik som man finner på w960. Ble derfor fornøyd når jeg hørte om den. Men jeg ser jo nå at det er så og si samme innmat, selv om designet er bedre.

Lenke til kommentar
Begynner å bli utålmodig nå jeg... Og w810i'en min begynner å bli sliten også... Noen som har hørt noen nye datoer eller er det enda starten av desember at denne kommer ut ?

På CDON stod det at den kom 28 desember, ubekreftet. Nå står det Ikke bekreftet og den vil sannsynligvis ikke komme for salg før på nyåret :/

Lenke til kommentar
vil denne telefonen bli ødelagt hvis man kjøper den bundet til djuice? Husker fra den tida da jeg hadde en eldre Sony E. at de ødela menyen og slikt..

 

Ikke nødvendigvis, f.eks den telefonen jeg linka til over hos Elprice står det "Telefonen er ikke operatørlåst", da betyr det at den egentlig ikke er låst til noen operatør, men du får alikevel rabbatt ved kjøp.

 

Dersom telefonen er operatørlåst bruker telefonen ofte å være branda med entry knapp og muligens noen endringer her og der. Personlig liker jeg kun telefoner som ikke er operatørlåst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...