Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som en genial telefon dette her.. Det eneste jeg lurer litt på er om det er fare

for at den blir litt træg!

Så litt rundt på internett og fant dette:

 

Codename: Maria

OS: Symbian 9.1, UIQ 3.0

CPU: ARM9, 220 Mhz (real clock rate – 180 Mhz)

RAM volume: 128 Mb, after start-up around 70 Mb available

Flash memory volume: 256 Mb (95 Mb occupied by the system, up to 160 Mb available for user-data)

Built-in memory volume: 8 Gb

 

Blir litt småforvirret med med f eks noen av HTC sine modeller, som har 400 mhz prosessor. Og

folk klager på at de er træge, så etter man har fylt opp denne mobilen med sanger

så er det vell fare for at den kan bli veldig træg!

 

eller er det rett og slett operativsystemet windows som gjør telefonen litt træg..

Har en p990i og den mener jeg har rundt 200mhz prosessor men mindre ram da.. og den er ikke direkte kjapp! hehe

Lenke til kommentar

Har lett litt etter en bra mobiltelefon med bra kamera og bra MP3-spiller. Først så jeg litt på K850i, også kom jeg over W960i. Hehe ^^ Vært fint om noen av dere kunne laget en topic anngående hvordan den er osv, egne erfaringer om den osv. Gjerne send meg PM, please. Har hatt en K700i i 3 år nå, så'eh :)

 

Goldeneye, når du får den og har brukt den litt, lag en egen topic anngående hvordan du mener den er osv (gjerne med bilder av den, og bilder tatt med den) osv.. Ok :roll: ? Gjerne send meg PM også, eller bare legg link i denne tråden. Thx

Lenke til kommentar

no prob, tenkte jeg skulle lage et review topic et sted på forumet av den, med bilder og hele smørja, men viss du ikke er interessert i smart-telefon- delen, burde du kanskje vurdere en av disse telefonene:

 

Sony ericsson, k810, w880, w910 eller k850

 

alle disse er gode telefoner. k850 har desidert best kamera, k810 har ca det sanne kamera som w960. w880 er noe svakere på kamerabiten, men du får med bedre mp3 utstyr og funksjoner.

 

selv om w960 har 8 gig minne, så er dette også på markedet i form av m2 kort, som kan brukes på alle de overnevnte telefonene.

 

oh, and btw, alle disse kameraene kicker k700's rompe ;)

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
..viss du ikke er interessert i smart-telefon- delen, burde du kanskje vurdere en av disse telefonene:

 

Sony ericsson, k810, w880, w910 eller k850

 

oh, and btw, alle disse kameraene kicker k700's rompe ;)

Da'a, si meg noe jeg ikke visste fra før da =P ? Men hva innebærer den "smart-telefon" greia? Hva er det, og hva gjør den liksom : ) ?

Lenke til kommentar

vel, touch-screen, mulighet for å legge inn extra programvare som emulatorer (*hysh i forumet*) office programm +++, det er også innebygget wlan i den så man kan surfe på internett eller bruke ip telefoni. penn man kan skrive håndskrift på skjermen som gjøres om til meldinger... ja og masse annet gøy.. personlig håper jeg på å skaffe en torrent-client til den :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...