Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk min fra Elprice idag..

Ble litt skuffet over at det ikke fulgte med Bluetooth stereo adapter, siden jeg egentlig trodde denne var inkludert.

Har andre fått denne?

Bluetoothen ligger ved i de pakkene vi har på jobben, hvis ikke jeg husker HELT feil.

 

Til de som synes UIQ er tregt: Ja, UIQ på SE-telefoner er lit tregt. Har både N95 og P1, og P1 er definitivt tregere.

Lenke til kommentar
Fikk min fra Elprice idag..

Ble litt skuffet over at det ikke fulgte med Bluetooth stereo adapter, siden jeg egentlig trodde denne var inkludert.

Har andre fått denne?

Bluetoothen ligger ved i de pakkene vi har på jobben, hvis ikke jeg husker HELT feil.

 

Til de som synes UIQ er tregt: Ja, UIQ på SE-telefoner er lit tregt. Har både N95 og P1, og P1 er definitivt tregere.

 

Jeg kunne heller ikke se noe Bluetooth headset i pakken hos Telenu i Bodø, stor skuffelse. Men tastesettet var jo helt jalla da.

 

BTW. Min N95 etter siste oppdatering går jo glimrende. Ingen reboots, ingen ting ustabilt...og den virker kjappere enn før. Det er også tydelig at den har fått mer tilgjengelig minne.

 

I min søken etter ny telefon ser det ut til at N95 8GB er den jeg har mest lyst på.

Lenke til kommentar

ingen bluetooth adapter her heller :( damnit, men har et eldre bluetooth headset liggende, men ingen jack-adapter i det da :(

 

ingen problemer med tastene på min telefon :D weee

 

merker at w960 er tregere enn n95, litt forskjellig når man merker det, særlig når man slår på telefonen, nokia har vært lure nok til å la deg taste pin-kode mens den starter, så du merker ikke tregheten i like stor grad som på SE

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke har funnet ut er dette: Har W960 samme walkmanspiller som W910? (hvis man ser bort fra Touchen)
Får ikke håpe det. W910i fikk jo kritikk for lydkvaliteten i Amobils test. Det jeg finner litt merkelig er at W580i fikk skryt for lydkvaliteten i Amobils test av den. Skulle nesten tro at W910i og W580i hadde identisk lyddel. Prisforskjellen skyldes vel primært 3G, Super-3G og større skjerm...? Endret av Computerwelt
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke har funnet ut er dette: Har W960 samme walkmanspiller som W910? (hvis man ser bort fra Touchen)
Får ikke håpe det. W910i fikk jo kritikk for lydkvaliteten i Amobils test. Det jeg finner litt merkelig er at W580i fikk skryt for lydkvaliteten i Amobils test av den. Skulle nesten tro at W910i og W580i hadde identisk lyddel. Prisforskjellen skyldes vel primært 3G, Super-3G og større skjerm...?

Bare for å spore helt av så vil jeg bare si at jeg ikke har noen ting å utsette på w910 når det gjelder lyd.

Lenke til kommentar

da blir det vell denne i julegave i år ^^, mistet min w850i i vasken imorrest, stoler mer på SE enn Apple viss jeg skulle gått for Iphone, orker ikke vente så lenge til den kommer til Norge.

 

 

Har utelukket Nokia N95, noen andre mobiler jeg burde tenkte litt over untatt w960i. Virker som en veldig god telefon.

 

-AnDy

Lenke til kommentar

Tror kanskje det blir en slik en på meg likevel. Blir bare mer og mer skuffet overkvaliteten på min Nokia N95. Byttet nettopp ut laderen min...og nu røyk den og...av alle ting. Har gjevnt over bedre erfaring med SE sine produkter, men har ikek prøvd UIQ...og det kunne jo vært arti.

 

I tillegg tror jeg at batteritiden vil være fantastisk iforhold til N95'en min.

 

Hvis jeg finner en telefon der tastene virker ok (ref tidligere post), så går jeg ganske sikkert for den.

Lenke til kommentar

Det er mulig å bytte theme på denne ja.

 

Ligger noen få stykker inne på telefonen allerede, eller så tror jeg det er mulig å laste ned gratis fra SE.

 

zedge.net er også et sted hvor det er mye themes, wallpapers osv. Må bare registrere deg. (Er gratis)

D lå ingen på zedge eller ownskin enda... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...