Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått w960i i julegave

 

og er 2 ting jeg er missfornøyd med er at lyden er alt for lav. til både musikk og video, det andre er at ingen av kontaktene mine ligger inne på telefonen, og har sjekket med 2 mobiler at de ligger på sim kortet, kanskje de er på mobilen men hvor de er er et mysterium.

 

Noen som vet hvor kontaktene mine er ?

 

og har noen vært borti et program eller modifikasjon som gjør at man kan få høyere lyd på telefonen? tenker ikke da bare på handsfri men også høytaller?

 

 

hilsen André

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Vært rolig i denne forumet ser eg... bytter snart til denne og lurer på om den kan vise video. avi filer. har lg ku990 nå og har brukt divx converter til å konvertere avi filmene mine, ser på mobilen. KAn w960i og det?

 

Du kan bruke M3 - Movies & Music for your Mobile, Dvd to MP4 converter eller Sony Ericsson Media Manager, de to sistnevnte er ikke gratis slik som M3

Endret av Ortmalaria
Lenke til kommentar
Har nettopp fått w960i i julegave

 

og er 2 ting jeg er missfornøyd med er at lyden er alt for lav. til både musikk og video, det andre er at ingen av kontaktene mine ligger inne på telefonen, og har sjekket med 2 mobiler at de ligger på sim kortet, kanskje de er på mobilen men hvor de er er et mysterium.

 

Noen som vet hvor kontaktene mine er ?

 

og har noen vært borti et program eller modifikasjon som gjør at man kan få høyere lyd på telefonen? tenker ikke da bare på handsfri men også høytaller?

 

 

hilsen André

 

Kontaktene dine ligger under: Kontakter -> Mer -> Vis mappe -> SIM

Har brukt telefonen i en uke og har ikke noe å utsette på lydnivået med ørepluggene som følger med, har brukt mp3 spilleren på steder med både lite og mye støy og for min del har lyden vært høy nok. Mulig det er hørselen din det er noe feil med :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vurderer å kjøpe denne, begynner å bli litt lei s60. Men er litt bekymret for treghet i os? Noen som vet hvordan denne er i forhold til n82? Og er lyden så lav som mange skal ha det til? Har tafset litt på den hos Elkjøp og denne virker som en god tlf. Men hvordan blir den når man har brukt den en stund? iforhold til minne osv?

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne, begynner å bli litt lei s60. Men er litt bekymret for treghet i os? Noen som vet hvordan denne er i forhold til n82? Og er lyden så lav som mange skal ha det til? Har tafset litt på den hos Elkjøp og denne virker som en god tlf. Men hvordan blir den når man har brukt den en stund? iforhold til minne osv?

quoter denne da jeg lurer på det samme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...