Gå til innhold

Sony Ericsson W960i - Diskuter den her


m3

Anbefalte innlegg

Men hvis den hadde hatt 5Megapiksler kamera hadde den vært perfekt for meg = Hvis bildene hadde blitt bedre hadde jeg kjøpt den :yes:

8897831[/snapback]

Hvis bilen bare hadde hatt terninger foran og bak så hadde den vært perfekt for meg = Jeg synes det er litt for lite bagasjeplass i VW Golf ?

 

Det finnes gode kamera med 2 megapixel og elendige kamera med 8 megapixler. Det er liten tvil om at produsentene stadig finner nye måter å gjøre kameraene bedre, men det å hige etter flest mulig megapixler er i mine øyne ganske naivt.

 

-k

8897853[/snapback]

 

Jeg mener at 5 megapiksler er det meste som finnes i Norge akkurat nå. Derfor synes jeg det hadde vært litt kult hvis W960i hadde hatt 5MP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hvis den hadde hatt 5Megapiksler kamera hadde den vært perfekt for meg = Hvis bildene hadde blitt bedre hadde jeg kjøpt den :yes:

8897831[/snapback]

Hvis bilen bare hadde hatt terninger foran og bak så hadde den vært perfekt for meg = Jeg synes det er litt for lite bagasjeplass i VW Golf ?

 

Det finnes gode kamera med 2 megapixel og elendige kamera med 8 megapixler. Det er liten tvil om at produsentene stadig finner nye måter å gjøre kameraene bedre, men det å hige etter flest mulig megapixler er i mine øyne ganske naivt.

 

-k

8897853[/snapback]

 

Jeg mener at 5 megapiksler er det meste som finnes i Norge akkurat nå. Derfor synes jeg det hadde vært litt kult hvis W960i hadde hatt 5MP!

8898780[/snapback]

 

Selv om det er helt unødvendig?

Lenke til kommentar
Men hvis den hadde hatt 5Megapiksler kamera hadde den vært perfekt for meg = Hvis bildene hadde blitt bedre hadde jeg kjøpt den :yes:

8897831[/snapback]

Hvis bilen bare hadde hatt terninger foran og bak så hadde den vært perfekt for meg = Jeg synes det er litt for lite bagasjeplass i VW Golf ?

 

Det finnes gode kamera med 2 megapixel og elendige kamera med 8 megapixler. Det er liten tvil om at produsentene stadig finner nye måter å gjøre kameraene bedre, men det å hige etter flest mulig megapixler er i mine øyne ganske naivt.

 

-k

8897853[/snapback]

 

Jeg mener at 5 megapiksler er det meste som finnes i Norge akkurat nå. Derfor synes jeg det hadde vært litt kult hvis W960i hadde hatt 5MP!

8898780[/snapback]

Ikke noe mer kult enn om VW Golf har 2000 skruer mens en Ford Sierra har 1000 skruer. Spørsmålet er hva det gir deg som bruker, og det er min mening at det i seg selv ikke gir noe.

 

-k

Lenke til kommentar
Men hvis den hadde hatt 5Megapiksler kamera hadde den vært perfekt for meg = Hvis bildene hadde blitt bedre hadde jeg kjøpt den :yes:

8897831[/snapback]

Hvis bilen bare hadde hatt terninger foran og bak så hadde den vært perfekt for meg = Jeg synes det er litt for lite bagasjeplass i VW Golf ?

 

Det finnes gode kamera med 2 megapixel og elendige kamera med 8 megapixler. Det er liten tvil om at produsentene stadig finner nye måter å gjøre kameraene bedre, men det å hige etter flest mulig megapixler er i mine øyne ganske naivt.

 

-k

8897853[/snapback]

 

Jeg mener at 5 megapiksler er det meste som finnes i Norge akkurat nå. Derfor synes jeg det hadde vært litt kult hvis W960i hadde hatt 5MP!

8898780[/snapback]

Ikke noe mer kult enn om VW Golf har 2000 skruer mens en Ford Sierra har 1000 skruer. Spørsmålet er hva det gir deg som bruker, og det er min mening at det i seg selv ikke gir noe.

 

-k

8899158[/snapback]

 

Min mening er at det er bedre å ha flere MP. Bildet blir større og som oftest finere kvalitet

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor dere er så skuffa over kameraet. de fleste andre Walkman-telefonene har bare 2 megapixel kamera, og de siste har også manglet autofokus, som igjen gjør at bildene rett og slett er elendige. så jeg gleder meg til denne telefonen kommer og jeg har den i hånda mi =)

Lenke til kommentar
8gb skulle vel være nok for de fleste... :)

8914345[/snapback]

"640KB ought to be enough for anyone "

 

:-D Jeg ser for meg å bruke en slik burk som iPod-killer, med GPS/kart og litt videofiler. Da er det praktisk talt ingen begrensning på hvor mye plass jeg greier å utnytte.

 

-k

Lenke til kommentar
jeg mener også at det holder med 8GB, selv om det hadde vært morro å klare å presse hele musikksamlinga inn på telefonen :p

8914428[/snapback]

Poenget mitt er bare at minnekort har gått kraftig ned i pris de siste åra. Selv om 8GB er "nok" i massevis akkurat nå så hadde det vært greit å kunne forlenge telefonens levetid etter et år med et rimelig 32GB minnekort.

 

-k

Lenke til kommentar

for min del så er det mest funksjoner som er viktig. har 2Gb minnebrikke i min telefon nå, og har ikke fylt opp hele enda, ikke det at jeg ikke klarer, men er ikke nødvendig å bare putte på masse ting jeg ikke trenger.

 

Det som frister meg mest er egentlig WiFi :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Expected launch: Dec , 07

 

For automatisk mail om når den kan forhåndsbestilles;

http://www.se-store.co.uk/index.cfm?object...4E10DE787D7C672

 

Så blir nok en midlertidig telefon til denne blir lansert. Beste alternativet til iPhone så langt - og tbh, hvem faen bryr seg om video/kamera på mobilen? Skal jeg ta bilder, er mobilen siste utvei.

Endret av jocke
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...