Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Hei, emnet ble litt.. teit. Uansett, jeg lurer på hvilket spill eller et sted i et spill du vil påstå er det som har satt deg fast, plaget deg mest. For å unngå en ren telletråd kan du legge til hva som gjorde det så vanskelig og hvor lang tid du brukte på å klare det eller om du bare ga opp. Jeg tenkte på det her om dagen, og jeg tror mitt valg må bli siste brett på Halo der du skal kjøre den warthog-en på tid gjennom skipet. Jeg brukte tre timer og var på kanten til å knekke kontrolleren. Det var tusen ting man kunne kjøre inn i, og man måtte ha maksfart hele tiden for å klare det under tidsfristen. På toppen av det hele var jo styringa helt håpløs. Halo er et spill jeg aldri kommer til å spille igjennom igjen fordi jeg nekter å ta den delen av spillet. Noen andre som vil dele? - Plomma
Rulator Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 world of warcraft -for mange timer(ble aldri verdens beste )
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Siste brett på hitman: contracts... Kom meg alldri forbi de s.w.a.t. folkene... etter ca. en uke fant jeg ut at det var et åpent vindu i rommet ved siden av... :!:
E-wok Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Har brukt bra lang tid på å klare CoD3 på veteran. Fortsatt ikke klart det.. Tror jeg mangler bittelitt tålmodighet.
Szmekken Skrevet 14. juni 2007 Skrevet 14. juni 2007 Et brett i Crash Bandicoot, husker ikke brettens navn, men det var et av de siste brettene. Et 2D brett hvor man måtte passe seg for hender og hoppe på måker og treplanker. Helt umulig! Men så var jeg vel også 9 år . Tror faktisk ikke jeg klarte det noen gang, men tok et passord som sendte meg til verdenen etter. Ahh, nostalgi :!:
Tharos. Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 På det aller første Rayman-spillet til Ps1, stod jeg fast omtrent på annenhver level. Og lengre uti døde jeg så det sang etter overalt. Må være tidenes vanskeligste plattform-spill. Jeg sleit noe inni helsik ihvertfall. For å være ærlig, tror jeg ikke jeg klarte å gå igjennom det engang...
Dunedain Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Chocoboløpet på Final Fantasy X. Den var irriterende. Målet er å komme i mål på 0.00 sek, men hver gang så kom det en sånn forbanna liten fugl å fløy rett i meg, så jeg ikke klarte det. Brukte mange timer der.. Minner
Snerk Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 På det aller første Rayman-spillet til Ps1, stod jeg fast omtrent på annenhver level. Og lengre uti døde jeg så det sang etter overalt.Må være tidenes vanskeligste plattform-spill. Jeg sleit noe inni helsik ihvertfall. For å være ærlig, tror jeg ikke jeg klarte å gå igjennom det engang... 8868477[/snapback] Haha, du siterte nettopp historien jeg hadde tenkt å komme med... Såeh... ditto!
Tor Rasmussen Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 (endret) Motorstom til PS3. Jeg slet timesvis med ÉN bane nær slutten av spillet. Var vel ticket 18 tror jeg. Ble så ufattelig lei urettferdigheten i Motorstorm. 1. Alle AI-bilene kjører samme sted som meg. Skifter jeg løype, skifter de. 2. Alle AI-bilene er kun ute etter å ta meg. Kommer de foran meg, bremser de, eller står i ro, selv om bilen ikke er ødelagt. De sperre meg inne gjerne 4 i samarbeid. AI mot mennesket er holdningen. 3. Alle AI-bilene går fortere enn min. Selv om jeg kjører Rallybil og de BigRig, så suser de forbi meg selv om jeg booster. 4. Alle AI-bilene har unlimited boost. Jeg har kjørt side om side med bil av samme type som min, og da jeg gikk tom for boost, fortsatte den bare i det uendelige. 5. Jeg lå en gang på sisteplass, og så bilen foran meg kjør utfor et stup. Den ble straks resetta på bannen i full boost, og haglet forbi meg 1 sekund senere. URETTFERDIG. 6. Selv om jeg booster med en Rallybil gjennom en snarvei som er en rett linje fra A-B, så kan AI kjøre omvei rundt stener og komme fram før meg. URETTFERDIG. Etter noen timer med kaving og stressing trykket jeg bare Eject og smadret Motorstormplaten i ca 30 deler vil jeg anta. Noen som trenger Motorstorm-cover? Motorstom er URETTFERDIG! (Jeg hater catch-up effekten i bilspill) Endret 15. juni 2007 av trykkertor
Batnobbit Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Max Payne 1 Når du var i det Forbanna huset som tok fyr, jeg var liten , hadde utrolig liten tålmodighet og spillte det i stuen det vil si at lys fra utsiden kommer på skjermen som foråsket et raseriannfall fra meg
Nerf Skrevet 15. juni 2007 Skrevet 15. juni 2007 Må bli Jedi Knight 2: Jedi Outcast. Fyyyy fader hvor lang tid skal det være nødvendig å bruke på en level? Spring til den ene enden av et svææært bygg for å hente en nøkkel som man skal åpne denne døren med, for så å finne ut at man må tilbake igjen for å finne en bryter for å aktivere dette panelet, som igjen krever at fire brytere på hver sin side av brettet må aktiveres i en spesiell rekkefølge (som selvfølgelig krever å springe på tvers av brettet et par ganger), for så å finne ut at du har glemt noe i begynnelsen av brette. ALT uten kart, eller noen annen form for kompass eller veivisere. Ga opp dette spillet ja, siden det var sjelden jeg brukte mindre enn 2 timer på et nivå, og tålmodigheten min rekker ikke særlig langt. På en god andreplass kommer TES: Morrowind. Kjøpte det i god tro på at det var et genialt spill, slik alle sa. Det var det ikke. Etter å ha spilt 6 timer og ikke kommet meg forbi lvl 1, ga jeg opp og prøvde koder. Når ikke det hjalp heller- og ja, jeg har lest MANGE guider og slikt- vel, for å si det sånn, det står fint i hyllen min.
curly4ever Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Det er vel Jedi Academy, hvor jeg kommer til det "lageret" med det store monsteret som blir sluppet løs. For å si det sånn, jeg har enda ikke funnet ut hvordan man skal kvitte seg med det
Gormers Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Huske jeg hadde et Alladin spill når jeg var liten, som var syykelig vanskelig. Husker det var noe som kom å stakk deg, så ble du forgifta (det var slanger rundt på banen og for å unngå å springe på dem måtte du alltid se deg for og gå sakte, noe ikke jeg gadd) og du kunne nesten ikke se en dritt på skjermen, og du måtte løpe rundt og finne en motgift. Jeg var liten da, og vet ikke hvordan spillet er nå, selv om jeg runna rayman 2 og slike ting samtidig da. Ellers er noen missions i ssx3 utrolig vanskelige, der du må skjøre gjennom gater i utrolig vanskelige steder. Man må hele tiden regulere farten og hvor mye du svinger, ellers så faller du ned ett sted eller hopper over gaten. Alle puzzela i den lengste reisen har også vært vanskelige og irriterende. Men det jeg har blitt mest irritert av er når jeg trykker feil i DS spillet advance wars. Senere i spillet er det slik at du nesten ikke kan gjøre en feil med en tropp, og hvis jeg trykker slik at en tropp eller noe ikke angriper og står bare og venter foran en tropp (det er ikke meningen, pekepinnen på DSen har skylden), er det ingen vei tilbake. Det er en av de få spillet som har fått meg til å vurdere å kaste konsollen ut av vinduet, altså DSen. Å bli eid i halo 2 online er ikke gøy heller.
Azure Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Jeg tenkte på det her om dagen, og jeg tror mitt valg må bli siste brett på Halo der du skal kjøre den warthog-en på tid gjennom skipet. Jeg brukte tre timer og var på kanten til å knekke kontrolleren. Det var tusen ting man kunne kjøre inn i, og man måtte ha maksfart hele tiden for å klare det under tidsfristen. På toppen av det hele var jo styringa helt håpløs. Halo er et spill jeg aldri kommer til å spille igjennom igjen fordi jeg nekter å ta den delen av spillet. Noen andre som vil dele? - Plomma 8863054[/snapback] Husker jeg og en kamerat ble møkka irriterte på "The Maw" vi også, som siste level heter.. Det var jo gøy men etter den første nedtellingen så styrter skipet som skal plukke oss opp og så hadde vi et nytt minutt på å rekke en alternativ fluktplan.. så vi ble ikke helt blide av det og brukte en haug av timer timer på å mekke det.. men nå syns jeg nesten siste brett er det feteste ved spillet
Nevnarion Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Å få tak i alle dragene i Spyro the Dragon. Jeg var bare 11-12 år, og det var et helvete med noen av dem. :!: Men et fantastisk spill. Endret 16. juni 2007 av Nevnarion
KayAU Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Chocoboløpet på Final Fantasy X. Den var irriterende. Målet er å komme i mål på 0.00 sek, men hver gang så kom det en sånn forbanna liten fugl å fløy rett i meg, så jeg ikke klarte det. Brukte mange timer der.. 8868519[/snapback] Arrgh, ja, det var det første eg òg tenkte på når eg såg denne tråden. Det er greit nok med minispel som krever anten masse tålmod, flaks, eller jedi-refleksar, men for å klare dette må ein ha alle tre. Hugsar ikkje kor lang tid det tok meg å vinne, berre det intense raseriet alle gongane eg ikkje klarte det. Kay
Kakebakelate Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Å få tak i alle dragene i Spyro the Dragon. Jeg var bare 11-12 år, og det var et helvete med noen av dem. :!:Men et fantastisk spill. 8873386[/snapback] huff ja. vet ikke hvor mange timer jeg brutke på det. fikk aldri tak i den siste dragen, viste hvor den var og alt Chocoboløpet på Final Fantasy X. Den var irriterende. Målet er å komme i mål på 0.00 sek, men hver gang så kom det en sånn forbanna liten fugl å fløy rett i meg, så jeg ikke klarte det. Brukte mange timer der.. 8868519[/snapback] Arrgh, ja, det var det første eg òg tenkte på når eg såg denne tråden. Det er greit nok med minispel som krever anten masse tålmod, flaks, eller jedi-refleksar, men for å klare dette må ein ha alle tre. Hugsar ikkje kor lang tid det tok meg å vinne, berre det intense raseriet alle gongane eg ikkje klarte det. Kay 8873639[/snapback] har plagedes lenge der også. tror jeg fikk det til tilslutt.
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 (endret) Første Boss i Ninja Gaiden på xbox, aldri i mitt liv har jeg holdt på så lenge med en boss. Det er kun en ridder (og hest) på en bro. Problemet var at det var vanlige fiender der også, som ble spawnet tilbake når du drepte dem, og jeg viste ikke hva jeg skulle gjøre. Bare det å konsentrere meg om ridderen var vanskelig nok for meg. Vanligvis hadde jeg bare sett på gamfaqs.com, men jeg var på hytta uten nett. Kort fortalt, jeg brukte et par kvelder på den bossen. Det værste av alt er at i prinsippet er den bossen ikke særlig vanskelig i forhold til resten av spillet, det var bare det at etter du blir kastet ut mot denne bossen kun etter noen få minutters spilling, før du har lært spillet å kjenne, og dermed var grisebank uunngåelig. Endret 16. juni 2007 av Slettet-NIoHlfL
Nerf Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Det er vel Jedi Academy, hvor jeg kommer til det "lageret" med det store monsteret som blir sluppet løs. For å si det sånn, jeg har enda ikke funnet ut hvordan man skal kvitte seg med det 8872788[/snapback] Der satt jeg og fast, og man skal visst ikke drepe det, men finne en eller annen utgang. Fant den ikke jeg heller...
Gunfreak Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 "racer" bretter på H&D1, der man blir jaget av tanks og folk med anti tank våpen, der er helt random om du greier det eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå